Food feed: טעמי הביסלי החדשים. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: טעמי הביסלי החדשים

מותג המזון שעושה עלייה לישראל, REBAR משיקים קטגוריה חדשה ומרעננת, שניצל טופו חדש וגם - טעמי הביסלי שהפתיעו אותנו • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו

 

Bonduelle בישראל

Bonduelle מגיע לראשונה לישראל ומהחברה מבטיחים כי יביא בשורה חדשה קטגוריית הירקות הקפואים. בין המוצרים החדשים והמסקרנים שיגיעו למדף הקפואים הישראלי כבר החודש: פרוסות זוקיני קלוי, חצאי פלפלים קלויים, פרוסות חצילים בגריל ושעועית עדינה שלמה מזן מיוחד. לאחר שניסינו: פייר? מרגיש איכותי, טעים והכל ניחן כמובטח. שווה לנסות כדי להבין על מה אנחנו מדברים. ציון: 8/10.

 

© סטודיו אורית חן צדוק

שניצל טופו ב-4 סוגים שונים

 

משק ויילר, משיקה בימים אלה שורת מוצרי טופו חדשים ומוכנים.  מדובר בשניצל טופו, בארבעה סוגים שונים - שניצל טופו בטעם עוף, שניצל טופו פיקנטי, שניצל טופו עם תירס ושניצל טופו עם ברוקולי. לאחר שניסינו: טעם הברוקולי לא היה וואו, אבל השאר לגמרי חביבים ומתאימים למי שלא יכולים או רוצים לצרוך מן החי, עם זאת מרגישים שיש תחליפים מוצלחים יותר. ציון: 6.5/10.

 

© משק ויילר

I'm crunchy

 

רשת rebar יוצאת בקטגוריית מוצרים חדשה ומשיקה את i'm crunchy, קערות קראנצ'יות מפנקות. המנות מוגשות בקערות אישיות ומורכבות מפירות ושילובי תוספות טעימות לבחירה כמו אגוזים קרמל, גרנולה בטעמים. לאחר שניסינו (שני מוצרים) - קראנצי פיסטוק - וואו! מרענן ברמות! יצאנו מופתעים ורעננים כמובטח. קראנץ' מונקי - טיפה כבד, מזכיר שייק פירות, לא ההמלצה שלנו אבל לא היה רע. ציון: 9/10.

© רונן מנגן

ביסלי המבורגר וביסלי סטיקס בטעם גבינה

אסם-נסטלה משיקה שתי מהדורות מיוחדות של ביסלי: בטעם המבורגר וביסלי סטיקס בטעם גבינה. לאחר שניסינו: הצורות אכן מיוחדות. מה לגבי הטעמים? טעם הגבינה הוא המוצלח מביניהם, שילוב מרענן לביסלי. באשר לביסלי המבורגר - חביב למדי אבל זה מרגיש לנו כאילו טעמנו אותו בעבר. ציון: גבינה - 7/10 | המבורגר - 6/10.

© סטודיו אסם

 

תגובות