Food feed: בית הקפה שכבש אותנו. באדיבות יחסי ציבור

Food feed: בית הקפה שכבש אותנו

בית קפה משגע בצפון, דגנים מפתיעים, בייגלה שעושה חשק לזלול וטונה עם טוויסט קריטי • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו עליהם

אבטליון - בית קפה מפתיע

"אבטליון", בית קפה חדש שנפתח רק לפני חמישה חודשים, נמצא בגליל התחתון ושמשקיף לנוף הררי ופסטורלי. בית הקפה הקסום מציע מגוון של ארוחות בוקר, מאפים שמכינים במקום (המלצה שלנו - הקובנה!), פסטות, פיצות, פלטת גבינות ויין, כך שאין מצב שלא תמצאו מה לאכול! השילוב של האוכל, העיצוב היפהיפה והטבע מסביב משרים אוווירה רגועה וכיפית, ומתאימה גם למשפחות וגם לזוגות. הפסקה מרעננת ומשביעה, אחרי שעשינו טיול מהמם באזור. לגמרי ממליצים! ציון: 10/10.

© לילך מרקוביץ׳

דגני בוקר בטעם שוקולד מריר ובננה

סדרת דגני הבוקר של פיטנס מתרחבת עם מוצר חדש וקיצי במיוחד: פיטנס שוקולד מריר ובננה. לאחר שניסינו: מוצלח, קליל וטעים. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

בייגלה כפיות בטעם שמנת ובצל

אסם מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה חדשה: בייגלה כפיות בטעם שמנת ובצל. לאחר שניסינו: כמה שזה טעים וממכר. לא הפסקנו לנשנש, אז תיזהרו! ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

נביעות בטעמים עם 0 קלוריות

המותג נביעות השיק משקאות חדשים בטעמי לימון ליים ואשכולית עם 0 קלוריות. הסדרה החדשה נועדה לספק לצרכנים משקה המבוסס על מים מינרליים טבעיים ללא קלוריות מבלי לוותר על טעם. לאחר שניסינו: אכן לא ויתרו על הטעם, אבל לא כל הטעמים טעימים. הלימון ליים אכן מרווה וכיף לשתות אותו, בעוד לאשכוליות יש טעם תרופתי שלא עבר בגרון. עצה לשיפור? הרחבת הטעמים. ציון: 6/10.

© באדיבות יחסי ציבור

טונה ללא צורך בסינון השמן עם פטנט פתיחה קלה

קבוצת היבוא של ויסוצקי, משיקים מותג חדש ונכנסים לקטגוריות הטונה עם מותג הפרימיום- טונה Calvo. המותג Calvo מגיע לישראל עם מגוון מוצרי טונה כמו טונה בשמן זית, טונה ברוטב עגבניות ומגוון סלטי טונה עם תוספות ייחודיות למותג כמו: סלט טונה קוסקוס, סלט טונה מקסיקני, סלט עדשים וטונה וסלט טונה קליפורניה עם ירקות. לאחר שניסינו: מותג מפתיע, טונה טעימה, בהחלט בקושי שמן שזה יתרון עצום! לגבי הסלטים - טעימים אך מעט מלוחים לטעמנו. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

אוטלי בטעם וניל

חברת משקאות שיבולת שועל הגדולה, משיקה משקה חדש המיועד לחובבי הווניל: אוטלי בטעם וניל. לאחר שניסינו: כיף שיש עוד פתרון על המדף. אומנם זה לא משהו שלא טעמנו בעבר, אבל בהחלט יצא מוצלח. ציון: 7/10.

© אסף לוי, באדיבות יחסי ציבור

שלושה פיינטים חדשים

גלידות נסטלה משיקה שלושה פיינטים של המותגים האהובים – מילקה ואוראו. מותג מילקה מתרחב עם פיינט גלידת מילקה וניל וליבת שוקולד חלב קרמית. כמו כן, פיינט גלידת מילקה קרמל עם ליבת שוקולד עשירה. נוסף על כך, לאוהבי OREO משיקה גלידות נסטלה את פיינט גלידת אוראו עם מיני אוראו ושברי עוגיות. לאחר שניסינו: כל הטעמים מוצלחים והכי בא לנו לצלול איתם לאיזו סדרה בנטפליקס. עם זאת, המועדף עלינו הוא של אוריאו כמובן. ציון: 9/10.

© גלידות נסטלה, באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות