Food feed: טירוף הטבעונות בהמבורגרים. BURGER KING® ישראל

Food feed: טירוף הטבעונות בהמבורגרים

מתכוננים לחורף עם לא מעט חליטות תה, פתיבר חדש בטעם קפה, פריכיות פיטנס בטעם טרנדי ועוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו עליהם

 

סדרת חליטות תה חובקת עולם

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור, משיק לחורף 2023 סדרת חליטות חדשה בקונספט עולם. הסדרה כוללת שלושה טעמים חדשים: חליטת פירות וצמחים בטעם מנטה- מרוקאי - המכילה: 90% נענע ו 10% מנטה - טעם חזק וטעים, הנענע מורגש לחלוטין, "פותח ת'צאקרות" ובהחלט באווירה מרוקאית | חליטת פירות וצמחים בטעם תפוז-ספרדי המכילה תפוח עץ, היביסקוס ועלי פטל שחור - מרענן ומסקרן במיוחד | חליטת פירות וצמחים בטעם תפוח- תורכי המכילה תפוח עץ, ורד הבר, קליפת תפוז, ליקוריץ ותערובת צמחים שונים - מיוחד לחובבי הטעם. ציון: 7/10.

© באדיבות פומפדור

ויסוצקי GOOD NIGHT

ויסצוקי משיקה בימים אלו בישראל את GOOD NIGHT, סדרת חליטות מרגיעה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום. ויסוצקי רקחה חליטות צמחים ופרחים המשלבות רכיבים כמו קמומיל, מליסה, פרחי פסיפלורה, פרחי שומר ועוד, הידועים בסגולותיהם המרגיעות. הסדרה מתבססת על צמחים שנבחרו בקפידה כדי לייצר שילוב הוליסטי ותערובת הרמונית המותאמת לשתייה לפני השינה. לאחר שניסינו: בהחלט מרגיעים ומורידים לחץ, אך לא ברור לנו עד כמה זה מסייע לפני השינה. ציון: 7/10.

© צילום: יוסי מור

פתיבר קפה

בהמשך להצלחה הגדולה של אסם פתיבר פטל ופיסטוק, החברה משיקה לקראת החורף את פתיבר קפה. לאחר שניסינו: כבר משלב הניחוח הקפה בולט, וכמובן גם בטעם המוצלח שלא אכזב. כמובן שהפתיבר צלח גם את מבחן הטבילה במשקה חם בהצלחה רבה. מדובר במוצר מרענן שלא ברור איך לא היה קיים על המדך עד כה. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

טבעוני בברגר קינג

ברגר קינג ישראל משיקה יחד עם Meat.The End, חברת פודטק ישראלית את Veggie Kings, קטגוריית מוצרים מן הצומח, שתימכר בשלב ראשון באופן בלעדי בישראל. בתום שלושה ימי פעילות של השקת מסעדת הפופ אפ הטבעונית בדיזנגוף סנטר החליטה הרשת לא למכור מוצרי בשר אלא רק מנות מן הצומח, כמו: Veggie Whopper ו-Veggie, למשך חודש שלם. מדובר בהחלטה חסרת תקדים בקנה מידה עולמי שהתקבלה מתוך זיהוי הפוטנציאל העצום שברגר קינג גילתה בקרב צרכני המנות מן הצומח, שלווה בדמות תורים ממושכים מחוץ לסניף דיזנגוף סנטר וכן ביקוש אדיר למנות מן הצומח החדשים שהשיקה הרשת בקרב קהל הצרכנים. בשל הציפייה הגוברת למוצרי Veggie Whopper ו-Veggie כבר הלילה חברת הפודטק הישראלית MEAT THE END נכנסו לעבודה מאומצת, בכדי לספק מענה לביקוש הרב להגדלת ייצור קטגוריית המנות החדשות מן הצומח. לאחר שניסינו: טעם של המבורגר רגיל, המרקם קצת שונה אבל הוא לא רע בכלל. ללא ספק תחליף ראוי. ציון: 8/10. 

© BURGER KING® ישראל

כפית לכפית

סוכרזית משיקה את סדרת המוצרים החדשה "כפית לכפית": הסדרה מבוססת על אריתריטול, רכיב המופק מתירס המשמש כתחליף סוכר וסטיוויה המופק מצמח. המוצר מיועד בעיקר לבישול ואפייה, מכיל אפס קלוריות והוא תחליף סוכר המאפשר החלפה ביחס 1:1 לסוכר. המשמעות: כוס סוכר שווה בדיוק לכוס 'כפית לכפית', מה שמאפשר את המרתו של הסוכר במתכונים רבים, ושימוש ב'כפית לכפית' במקומו. לאחר שניסינו: מתוק במידה הנכונה, תחליף סבבה, לא עפנו יתר על המידה. ציון: 7/10.

© יחצ סוכרזית

פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח

הסדרה האהובה מתרחבת עם מוצר נוסף ומרגש: פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח. לאחר שניסינו: מדובר במענה מעולה לטעם הטרנדי, הפעם בגרסתו הקלילה ולא עתירת הקלוריות. מומלץ. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

 

תגיות
תגובות