Food feed: קינוחי הפיצה שכבשו אותנו. אמיר מנחם, באדיבות יחסי ציבור

Food feed: קינוחי הפיצה שכבשו אותנו

גלידה בטעם עוגות, טעמים חדשים של סלים דליס, טעם מחוזק של ספרייט והקינוחים החדשים של פאפא ג'ונס • זה מה שחשבנו עליהם

טעמי העוגות של בן אנד ג'ריס

יום העוגה הבינלאומי מציינים ברחבי העולם ב 26 בנובמבר וחברת בן אנד גריס ישראל מציעה לרגל יום העוגה הבינלאומי שני טעמי גלידה המשלבים עוגות אמיתיות: גלידה שוקולד עם בראוניז אמיתי – גלידה המשלבת בראוניז עם שמנת אמיתית ושוקולד איכות | גלידת עוגת גבינה עם פרורי עוגיות אמיתיות ותות שדה. לאחר שניסינו: פשוט טעים! אין מילה רעה. ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

FIBER סלים דליס

לליין המוצרים של סלים דליס מצטרפת סדרה חדשה - סלים דליס FIBER: מארז הכולל חמש עוגות עטופות בנפרד באריזה אישית ומתאפיינות בכמות קלוריות נמוכה (עד 90 קלוריות לעוגייה). העוגות בסדרה מוצעות בשלושה טעמים לבחירה: בטעם בראוניס שוקולד, בטעם אוכמניות ובטעם לימון. לאחר שניסינו: מיוחד חלקנו אהבנו טעם מסויים והאחר קצת פחות. ציון סופי: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

SPRITE-LEMON HIT

ספרייט משיקה מהדורה חדשה לזמן מוגבל, Sprite Lemon HIT, בטעם לימוני. ההשקה של הטעם החדש כוללת גרסת ZERO Lemon-HIT. לאחר שניסינו: הגרסה הרגילה אכן יותר לימונית, אבל לא בצורה מוגזמת. טעם הזירו - קצת פחות מורגש, אך עם טעם לוואי קצת של מעין סוכרזית. ציון: 6/10.

© studio open

קינוח מושחת מהקשה של הפיצה

פאפא ג'ונס Xמובנפיק משיקים קינוח מושחת מהקשה של הפיצה וגם: קולקציית קינוחים חדשה במהדורה מוגבלת. מדובר במהדורה מוגבלת, שתהיה זמינים בסניפי פאפא ג'ונס ברחבי הארץ. מהדורת הקינוחים המוגבלת כוללת: מקלות מה"קשה" של הפיצה וממרח מובנפיק חלב עם אגוזי לוז, ועוד שלושה קינוחים מושחתים עם הבצק של פאפא וממרחי מובנפיק: 1. ''הקשה'' של הפיצה - 8 מקלות בצק טעים מהשוליים של הפיצה מוגש לצד ממרח מובנפיק חלב עם אגוזי לוז עשיר ומפנק 2. רולס פיסטוק הבצק של פאפא עם קרם פיסטוק, גבינת מסקרפונה, וזילופי מובנפיק חלב עם אגוזי לוז 3. רולס קרמל-מלוח הבצק של פאפא עם קרם קרמל מלוח, גבינת מסקרפונה, וזילופי מובנפיק חלב עם אגוזי לוז 4. רולס נוגט הבצק עם קרם נוגט, גבינת מסקרפונה, וזילופי מובנפיק חלב עם אגוזי לוז. לאחר שניסינו: המצטיינים של המהדורה הם "הקשה" ורולס הפיסטוק! שאר הטעימים בעלי גוון דומה בפה, אך לא רעים בכלל. ממליצים לנסות ולזלול בהנאה לצד הפיצה. ציון: 9/10.

© אמיר מנחם, באדיבות יחסי ציבור

 

 

 

תגובות