Food feed: פיצה וכנאפה זה כן הולך ביחד!.

Food feed: פיצה וכנאפה זה כן הולך ביחד!

כנאפה בפיצה? מסתבר שזה טעים! ומה לגבי פודינג נוגט וצעצועים חדשים בקינדר ג׳וי? ניסינו את המוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו

פיצה כנאפה

אחרי שהביאו לעולם את הפיצה הלבנה, פיצת הצ'יזי בייטס, הצ'יזי קראסט ואת פיצה פרסקה - פיצה האט הגתה חידוש נוסף - פיצה מתוקה - פיצה "כנאפה". אחד הקינוחים המבוקשים, בטח באזור המזרח התיכון הופך כעת לפיצה! מי שיצר את הפיצה המיוחדת הזו הוא סמנכ"ל התפעול והמכירות של פיצה האט, גלעד ונטורה שהתחיל את דרכו ברשת כטבח באחד הסניפים. אחרי שההנהלה טעמה לא היה ספק שהמתכון שיצר ייכנס כמנת ספיישל.
הפיצה מורכבת מתערובת גבינות ייחודית המונחות על הבצק העבה והעשיר של פיצה האט.
מחירה יעמוד על 79.90 ₪ לפיצה משפחתית, ו-35 ש"ח לפיצה אישית. לאחר שניסינו: וואו! פשוט עפננו על זה! טעימה, מתוקה, באמת כנאפה על בצק פיצה! שילוב שלא ידענו שנאהב עד כדי כך. ציון: 10/10.

© באדיבות פיצה האט

פודינג נוגט

רגע לפני חנוכה: אסם נסטלה מהדורה של פודינג חדש וייחודי - פודינג נוגט. לאחר שניסינו: הפודינג החדש הוא בהחלט תוספת ושדרוג טעים במיוחד לכל קינוח שהוא - בין אם סופגניות ובין אם עוגות. על אף החשש שלנו - הוא בהחלט מספק טעם נוגטי, בדיוק במידה שאנחנו אוהבים. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

צעצועי פאנקו פופ

את זה שאנחנו אוהבים את קינדר ג׳וי - אתם כבר יודעים, אבל הפעם הם יצאו בבשורה גם בגזרת הצעצועים הכלולים בו. לראשונה בקינדר ג'וי: צעצועי פאנקו פופ הרשמיים אותם ניתן לסרוק באפליקציית Applaydu & Friends ולשחק באופן בטוח עם החברים, לעורר לחיים את הדמויות האהובות של פאנקו ולשחק עם החברים במרחב דיגיטלי מהנה ותואם את גילם.

© FERRERO
תגובות