Food feed: הסושי שכבש אותנו וערכת המילקי החורפית. באדיבות וויט סושי

Food feed: הסושי שכבש אותנו וערכת המילקי החורפית

הסושי שלא הפסקנו לזלול, המנות החמות של ריבר, טעם חדשה למנה חמה, ערכת חורפית מפנקת של מילקי וגם - איך ה"דלי אגוז" החדש? • התנסינו במוצרים החדשים על המדף

חורף ב-rebar

תפריט החורף של רשת rebar חוזר לסניפים, כדורי חלבון, מנות חמות ועל בסיס שיבולת שועל במתכונים חדשים ובשתי צורות הגשה. רשת rebar מחזירה את תפריט החורף שלה, i'm hot, שהתחדש במנות חמות על בסיס שיבולת שועל טבעונית, המוגשות כמעדן בקערה או כמשקה בכוס, שיהיו זמינים עד סוף החורף. לצידם משיקה rebar את סדרת pro bites, כדורי חלבון בטעמים מפנקים של שוקולד, חלבה ובוטנים המחזקים את מנת החלבון היומית, ומהווים את הביס המושלם לצד המשקה. כל אחד מהכדורים מכיל חמישה גרם חלבון מחלבוני מי גבינה WHEY וחלבוני חלב, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. לאחר שניסינו: הופתענו לגלות שזה סופר טעים ומשביע, אחלה פינוק חם לערב קריר! ציון: 9/10.

© רונן מנגן

וויט סושי

וויט סושי White Sushi (שידלובסקי 1, יבנה) - מסעדה קולינרית המציעה סושי, דגים, בשר ברמה גבוהה/ אם בא לכם ליהנות ממטבח אסיאתי ומנות שף בשר איכותי אמיתי באווירה מחבקת ושמחה, מסעדת וייט סושי יבנה היא הכתובת עבורכם! ניסינו את מגוון המנות שיש למקום להציע וחזרנו מרוצים, שבעים ועם חשק עז להזמין משם שוב כבר בקרוב. יש לציין כי משרדי פרוגי ממוקמים ברמת גן והמשלוח מיבנה הגיע חם כאילו זה עתה הוכן!!! במסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות הכולל: מנות השף המוכרות: כבד אווז על מצע של וופל בלגי, מקושט בפינוקים מתוקים ותענוגות בפה, מכילה נתחים יפים של כבד אווז רך ונימוח עם פירות יער ודובדבנים על מצע של קרם מנגו. זו מנה שהיא בגדר חובה, אך כדאי לדעת שהיא אינה מופיעה בתפריט המשלוחים של המסעדה. 

© צילום פרטי

מנה חמה - טעמי עולם

אסם נסטלה ממשיכה את מהדורת טעמי עולם של מנה חמה עם טעם חדש: דרום אמריקה - בטעם פירה עם בטטה. לאחר שניסינו: טעים ביחס למנה שמכינים בזריזות כן יש קצת טעם תעשייתי ועדיין אהבנו. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

דליאגוז

תלמה משיקה טעם חדש ומרחיבה את סדרת “דלי” עם מהדורה חדשה. פתיתי שישה דגנים מצופים דבש, בתוספת אגוזי לוז שלמים מקורמלים ושקדים פרוסים. לאחר שניסינו: וואו! הכי טעים בסדרת ה"דלי", חד משמעית! בהתאמה כמות הסוכר גם גבוהה - אבל אכן זללנו בהנאה. ציון: 9/10.

© באדיבות תלמה

מילקי WINTER BOX

מילקי מותג המעדנים המוביל בישראל ואפליקציית Wolt חוזרים עם המילקי WINTER BOX – מהדורה חורפית ומפנקת ל-4 ימים בלבד. הערכה תכלול מוצרים ייעודיים של מילקי ותהיה זמינה בין התאריכים 5-8.12.22 במקביל לפעילות, יערוך מותג מילקי פעילות התנדבותית וחלוקת מאות ערכות בקרב פנימיות לנוער בסיכון ומיזמים להעצמת נוער בפריפריה שעימן מקיימת מחלבת שטראוס פעילות שוטפת לאורך השנה. הערכה כוללת: שמיניית מעדני מילקי: מילקי שוקולד קלאסי, מילקי מוס בטעם שוקולד, מילקי עם תוספת מגולגלת, גביעי הקצפת של מילקי; גרביים של מילקי, מטרייה של מילקי, כפית זהב, כיסוי עיניים של מילקי, גלילית שלוק מצופה שוקולד לשתייה, שתי כפיות משוקולד, משחק לוח חוויתי של מילקי לכל המשפחה הכולל הזדמנות לזכייה בנינטנדו סוויץ'.

© יעל בונפיס

 

תגובות