Food feed: חטיפי השוקולד החדשים. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: חטיפי השוקולד החדשים

עוגיות הנוטלה שעשו עלייה, משקאות הסודה בטעמים, משקה חלב בטעם סחלב ועוד • התנסינו במוצרי םהחדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

 

עוגיות הנוטלה

חברת פררו משיקה בישראל את עוגיות הנוטלה החדשות. עוגיות נוטלה הן ביסקוויט זהוב, עשיר, טעים ופריך עם מילוי קרמי של נוטלה. הן מכילות 40% ממרח נוטלה עם פטנט מיוחד אשר מבטיח את הטעם והטריות של ממרח הנוטלה. ציון: 9/10.

© באדיבות פררו

Nørdic Mist

קוקה-קולה ישראל בהשקה משמעותית בקטגוריית הסודה והמיקסרים, משיקה את מותג משקאות הפרמיום הבינלאומי: Nørdic Mist. המותג יכלול משקאות סודה, סודה בטעמים ומיקסרים. המותג יושק בישראל עם מי סודה; סודה בטעמים עדינים: לימון, תפוח-נענע ונענע-גרידת לימון; וסדרה של שלושה מיקסרים עם טוויסט ייחודי בטעם: טוניק-הל, טוניק-פירות יער ונענע וג'ינג'ר אייל. לאחר שניסינו: טעים, מרענן ומיוחד. שילובים מוצלחים עם הסודה וללא ספק נשוב לרכוש. ציון: 9/10. 

© רונן מנגן

משקה חלב בטעם סחלב

מחלבת טרה מרחיבה את סדרת משקאות החלב ומשיקה משקה חדש בטעם סחלב, במהדורה מיוחדת לחודשי החורף הקרירים. משקה החלב החדש בטעם סחלב יושק ללא תוספת סוכר ודל בלקטוז. לאחר שניסינו: הופתענו מכמה שזה טעים! גם למי שפחת מחובר לסחלב זה יזכיר טעם מלבי והאו בהחלט משדרג. המשקה טעים כשהוא מוגש קר וניתן גם לחמם אותו, מומלץ להגיש עם תוספת קינמון, אגוזים או קוקוס. ציון: 8/10.

© סטודיו מרחב.

Mcvities מחדשים

מותג העוגיות הבריטי האהוב "Mcvities" מתרחב ומשיק שני מוצרים חדשים שנכנסים לקטגוריית העוגיות בסגמנטים הצומחים ביותר בקטגוריה ומצטרפים לסדרות הקיימות במשפחה: THINS, DIGESTIVE, FLIPZ. המוצרים שנוספים לסדרת העוגיות הם ביסקווטים בשם "Whole grain creams", המכילים שלוש אריזות פנימיות בכל חבילה, אחד במילוי קרם חלב וקרם בטעם שוקולד חלב והשני במילוי קרם בטעם אגוזי לוז. הביסקווטים של החדשים של מקוויטיס, האחד עוגייה ממולאת והשני עוגיית סנדוויץ', עשירים בחיטה מלאה, טעמם עשיר וממכר ומלאים בקרם מפנק. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

LAGO מותג הוופלים החדש

LAGO, נחשב לאחד ממותגי הוופלים המוכרים והפופולריים ביותר באיטליה ואירופה מגיע לישראל. שמונה טעמים שונים וביניהם  – שילובים של שוקולד, אגוזים ופירות. המותג מגיע לישראל עם שתי סדרות שונות, Mini Rolls ו-Plaisir. בסדרת Plaisir תמצאו שילובים מיוחדים של וופלים המכילים שוקולד עם פירות, וופלים מצופים בשוקולד חלב עם קרם פסיפולורה ואגוזי לוז מקורמלים, וופלים במילוי קרם קוקוס בציפוי שוקולד מריר, גלילי וופל במילוי קרם דומדמניות שחורות בציפוי שוקולד מריר, גלילי ופל במילוי קרם אגוזי לוז בציפי שוקולד חלב, גלילי ופל במילוי קרם קקאו בציפוי שוקולד חלב. וסדרת Mini Rolls זו סדרה מפנקת של מארזים המכילים גליליות נישנוש בטעמים מיוחדים. הסדרה מגיעה בשלושה טעמים שונים: גלילי ופל במילוי קרם אגוזי לוז, גלילי ופל במילוי קרם קוקוס וגלילי ופל במילוי קרם קקאו. כולם עם דגש משמעותי על איכות כמו השימוש בקרם לוז איטלקי ובקרם וניל איכותי. לאחר שניסינו - פייר? טעים במיוחד! אומנם לא הרגשנו שהמציאו את הגלגל מחדש, אבל בהחלט תחרו תראויה בשוק ולגמרי זללנו בהנאה. ציון: 9/10.

© LAGO

קציפת יוגורט אוורירית

מותג היוגורטים הבינלאומי "Muller" מרחיב את סדרת "Muller Froop", הכוללת יוגורט BIO עשיר עם קציפת פרי בחלקו העליון של המוצר, ומשיק מעדני יוגורט מוקצפים. לאחר שניסינו: מזכיר קצת "דניאלה", אבל גם מעט שונה. חביב לגמרי וכנראה שנרכוש שוב. ציון: 7.5/10.

© סטודיו 0304

פרוטעים

סדרת חטיפי החלבון של מותג חטיפי הדגנים Nature Valley. גאים להציג את קמפיין "פרוטעים": חטיף פרוטאין טעים המכיל 10 גרם חלבון החטיף מהווה מקור לחלבון ולסיבים תזונתיים, ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת צבעי מאכל,.

© Nature Valley

 

תגובות