Food feed: המעדן הנוסטלגי משיק טעם חדש. adobestock אילוסטרציה

Food feed: המעדן הנוסטלגי משיק טעם חדש

תפריט שניצלים בבית קפה, מותג חדש ומופחת סוכר מושק בישראל והמותג שעושה מהפכה למען כדור הארץ • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו

מעדן הגולן בטעם מוקה

מחלבות שטראוס משיקים את "מעדן הגולן בטעם מוקה" 3.9% שומן - טעם נוסף שמצטרף למעדן הנוסטלגי האהוב.מעדן הגולן חזר למדפים בקיץ 21' כתגובה למאות פניות ופוסטים מצרכנים שקראו להחזירו. המעדן חזר כמהדורה נוסטלגית מוגבלת למספר חודשים, אך לאור אהבת הצרכנים והביקושים הגבוהים הוא חזר כחלק ממגוון המוצרים הקבוע ואף בטעמים נוספים (וניל, שוקולד מריר וכעת המוקה). לאחר שניסינו: מוצלח במיוחד! מפנק ולא יכולנו להפסיק לאכול אותו.  ציון: 9/10.

© סטודיו שטראוס

תפריט שניצלים חדש ברשת לנדוור

רשת המסעדות "לנדוור"משיקה את קטגוריית השניצלים בתפריט חדש שבנתה השפית יהלומה לוי, הכולל ארבע מנות שניצל חדשות. תפריטי השניצל החדשים יכנסו בכ-50 מסניפי הרשת הלא כשרים. בין מנות השניצל תהיה גם מנת 'שניצל נאמס', המנה הזוכה של השף גיא רוזמרין שזכה במשימת השניצל בתוכנית 'משחקי השף' ברשת 13. מנה זאת היא המנה הראשונה בהיסטוריה של התוכנית שנכנסת לתפריטי הרשת בפריסה רחבה, כיום לאחר הזכייה שלה כמנה הטובה ביותר בתוכנית. השניצלים החדשים: 'שניצל נאמס' נתחי שניצל פריכים מוגשים עם עלי חסה קיסר, עלים ארומטיים וסלסה חריפה מתוקה 64₪ |  'שניצל שייטל' נתח שייטל דקיק בציפוי פריך מודש עם פירה נימוח 78₪ | 'קלאסיקה של שניצל' שניצל ענק בציפוי גריסיני מוגש עם פירה נימוח 72₪ | 'קריספי ציקן' מגדל שניצל פריך, גבינת חלומי צרובה וסלסה וורדה בלחמנית בריוש 62₪. לאחר שניסינו: לא עפנו על התפריט החדש, השניצלים אכן טעימים אך לא הרגישו מיוחדים מדי. היו חסרים לנו עוד דברים במנה כדי להפוך אותה לטובה יותר וכדי לשדרג אותה, על אף שמלכתחילה נחשבת כלא רגילה. ציון: 6/10.

© נועם פריסמן

TRU מושקים בישראל

מותג חדש וראשון מסוגו מביא בשורה חדשה לתחום המזון בישראל: מוצרי מזון איכותיים, עם פחות קלוריות וגם פחות סוכר, ללא פשרות על הטעם. המותג הינו פרי פיתוח של גורי על בסיס הממתיק TRUVIA, שהינו מותג בבעלות ענקית חומרי הגלם קרגיל. המוצרים מכילים בין 33% ל-80% פחות סוכר ולפחות 20% פחות קלוריות מהמוצרים המובילים בשוק. בשלב הראשון יושקו ארבע קטגוריות מוצרים: רטבים אסיאתיים (כמו צ'ילי מתוק וסויה), סירופ מייפל וסירופ שוקולד, טבלאות שוקולד וריבות. בהמשך השנה יושקו קטגוריות נוספו. לאחר שניסינו: מרגישים את המתיקות המופחתת אבל כזאת שלא מתפשרת בטעם. בחלקם זה היה מוצלח יותר ובחלקם פחות, אך בהחלט מטרה ראויה וטעימה באופן כללי. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

ברילה במהלך למען כדור הארץ והסביבה

המותג ברילה יוצא במהלך רחב למען כדור הארץ והסביבה, התומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה במסגרתו משיק המותג אריזות חדשות ומסיר מכל אריזות הפסטה את חלון הפלסטיק שהיה על חזית האריזות עד כה, במטרה לעודד קיימות, שימוש חוזר ובכדי לעודד שמירה על סביבה נעימה ונקייה יותר.

© אסף לוי, יחסי ציבור

משקה חלב בטעם שוקולד מריר

לקראת יום השוקולד המריר שחל מחר, מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה בפעם השנייה משקה חלב בטעם שוקולד מריר, בעקבות הצלחת המהדורה. לאחר שניסינו: בתכל'ס? טעם של שוקו רגיל אולי ממש ממש מעט מזכיר טעם מריר, אבל בסך הכל די אותו הדבר וכמובן - טעים. ציון: 7/10. 

© סטודיו שטראוס
תגובות