Food feed: הצורה המפתיעה של הבמבה. adobestock

Food feed: הצורה המפתיעה של הבמבה

כדורי חלבון כנשנוש, פיטנס בר חדש והאם הצורה החדשה של הבמבה בהחלט הפתיעה? • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו

כדורי החלבון של rebar

רשת rebar עם קטגוריה חדשה של כדורי חלבון pro bites. מדובר בכדורי חלבון המחזקים את מנת החלבון היומית. כל כדור מכיל 5 גרם חלבון המבוסס על אבקת ה- WHEY המכילה ערכים תזונתיים גבוהים, עשירה בחומצות אמינו חיוניות ומשלבת שני סוגים של חלבוני מי גבינה, ללא תוספת סוכר סדרת כדורי החלבון (8 ₪ לכדור) כוללת - pro bite halva – טחינה, שקדים, חלבון, דבש, קוקוס | pro bite peanuts – בוטנים, תמרים, חלבון, דבש, חלב שקדים | pro bite chocolate – שוקולד, שברי עוגיות, חלבון, דבש, חלב, אבקת קקאו, קוקוס. לאחר שניסינו: הפעם קצת פחות התחברנו לטעם, רעיון חמוד ופתרון מושלם למתאמנים, אך אישית פחות אהבנו את התוצאה. ציון: 6/10.

© רונן מנגן

פיטנס בר שוקולד מריר ושקדים

אסם נסטלה משיקה טעם חדש בקטגוריית חטיפי הדגנים- שוקולד מריר ושקדים. הטעם החדש הוא שילוב של פתיתי פיטנס, שוקולד מריר ושקדים פרוסים. לאחר שניסינו: לא התחברנו לטעם החדש, משהו שם לא כל כך הסתדר לנו, שזה מפתיע כי אנחנו די חובבי פיטנס בר. ציון: 6/10.

© סטודיו אסם

במבה דובים

אסם-נסטלה משיקה לראשונה לכבוד השנה החדשה את במבה דובים – אותה הבמבה הקלאסית בצורת דובים חמודים במהדורה מוגבלת. לאחר שניסינו: הטעם כאמור זהה, הצורה חמודה, אך לא הכרחית. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

הצ׳יזי בייטס חוזרים

פיצה האט השיקה באופן מיוחד את חודש הצ'יזי בייטס והחזירה במהדורה מוגבלת לתפריט את הפיצה - צ'יזי בייטס רמיקס. הפיצה בטעמי שום שמיר, סרירצה והום פרייז. לאחר שניסינו: אמאל׳ה, איזו פיצה טעימה! התענגנו על כל ביס וביס ובעיקר לא הפסקנו לזלול וללקק את האצבעות מהרטבים של בייטס. ציון: 9/10.

© באדיבות פיצה האט

 

תגובות