Food feed: פיצות הפרא יוצאות לדרך. דץ פרץ, יחסי ציבור

Food feed: פיצות הפרא יוצאות לדרך

מותג וופלים חדש, במבה במילוי קרם במבה מתוקה, הבראנצ׳ החדש של המסעדה וסדרת הקינוחים של קרמוגית • התנסינו במוצרים החדשים על המדך - וזה מה שחשבנו

 

גלבוסרה - מותג ופלים חדש

דנשר, מרחיבה את מותגי היבוא והמזון ומשיקה מותג וופלים איטלקי חדש תחת השם Galbusera''. הוופלים מגיעים במבחר טעמים ובמגוון צורות: וופלים קוביות בשני טעמים: קוביות וופל במילוי קרם אגוזי לוז ושוקולד, וקוביות וופל במילוי קרם חלב | וופל קרם חלב ושבבי שוקולד מריר, וופל קרם ושבבים של אגוזי לוז ווופל במילוי קרם שוקולד ושבבי שקדים | ושני טעמים קלאסיים המכילים קרם: וופלים במילוי קרם אגוזי לוז ווופלים במילוי קרם אגוזי לוז ושוקולד משובח. לאחר שניסינו: הופתענו לגלות כמה זה טעים! חילקנו במשרד וזה זכה לביקורות משבחות מכולם. הופתענו לטובה ולגמרי נשוב ונרכוש. ציון: 9/10.

 

© אפרת אשל

במבה במילוי קרם בטעם במבה מתוקה

אסם נסטלה משיקה במבה במילוי קרם בטעם במבה מתוקה שילוב ראשון בין במבה מתוקה לבמבה הקלאסית. לאחר שניסינו: שילוב חמוד ביותר, איזון מעולה בין חובבי הבמבה הקלאסית לבמבה המתוקה. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

הבראנצ' החדש מסעדת חצר גולדמן

מסעדת חצר גולדמן משיקה תפריט ארוחת בראנצ' חדש. ארוחת בראנצ' מלכותית ירדנית של השף פאדי יעיש אשר מגוללת את סיפורו בתוכה , הארוחה מורכבת ממגוון מנות עם מאפיינים מהמטבח הערבי והים התיכוני החל מחומוס מצרי, לאבנה עם זעתר, סלט זית חלאבי,טחינת קצח, גבינת שינגליש, שקשוקה ירוקה, מ'פרקה ירדני אותנטי, פרנץ' טוסט ועוד. לאחר שניסינו: ארוחה סופר מפנקת וטעימה, המנות העיקריות גדולות ומשביעות! הכי חשוב, לא לוותר על הבקלאווה בסוף הארוחה! ציון: 9/10.

© אסף קרלה

סדרת הקינוחים של קרמוגית

אסם נסטלה החליטה להפתיע את הצרכנים עם סדרת "קרמוגית קינוחים" , אותה העוגייה האהובה והמפנקת במילוי טעמי קינוח מפתיעים: קרמוגית במילוי קרם בורלה וקרמוגית במילוי טרמיסו. לאחר שניסינו: תוצאה מעולה! מפתיעה וכזו שתהיה הרכישה האוטומטית שלנו כשנרצה לרכוש מעתה ׳קרמוגית׳. ציון: 10/10.

© סטודיו אסם

"פיצות פרא" של דומינו'ס

דומינו'ס פיצה מתחברת לטרנד החם ויוצאת לליקוט בטבע, עם רועה הצאן המפורסם במדינה: "פיצות פרא" של דומינו'ס פיצה והלל גרדי – בטעמי המטבח הים התיכוני. מדובר בסדרת פיצות ייחודית, בהשראת ה- Farm To Table, המבוססת על מיטב התוצרת המקומית מהמרעה והשדה, עם גבינות עיזים עשירות, לאבנה, חובזה ועלי זעתר טריים, סומאק ואבן יוגורט מגורדת. "פיצת פרא ירוקה": פיצה בשילוב מנצח של ירקות מקומיים עם שלושה סוגי גבינות במראה ארטיזני עם קצוות מקופלים. הפיצה החדשה כוללת לאבנה, מוצרלה, חובזה, גאודה עזים, בצל סגול, קונפי שרי, עלי זעתר ואבן יוגורט מגורדת מעל - לאחר שניסינו: הפיצה הכי פחות מוצלחת בסדרה, לא מרגישים שהיא עונה על דרישות פיצה אלא יותר לחם ענק עם תוספות, מה גם שהחובזה קצת חמצמצה ולא כל אחד מתחבר. ציון: 6/10"פיצת פרא גבינות ומאשרום": פיצה במיקס גבינות מקומיות עשירות מקושטות בפטריות שמפניון ובמראה ארטיזני עם קצוות מקופלים. הפיצה החדשה כוללת רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, גאודה עיזים, גבינת עיזים, פטריות שמפניון, שום קונפי, צ'ילי ואבן יוגורט מגורדת מעל. לאחר שניסינו: טעימה במיוחד, לגמרי אהבנו! ציון: 8/10 | "פיצת פרא בצלים": פיצה במגוון טעמי בצל שונים לטעם מתקתק וכפרי בפה, במראה ארטיזני עם קצוות פיצה מקופלים. הפיצה החדשה כוללת רוטב שמנת, מוצרלה, בצל סגול, כרישה, בצל ירוק, חמאת שום ואבן יוגורט מגורדת מעל | לאחר שניסינו: הפיצה המוצלחת בסדרה! אין טעימות ומיוחדות כאלו. נותנת כבוד למוצרי הגלם שלה וכל ביס בה הוא תענוג צרוף. ציון: 9/10.

© דץ פרץ, יחסי ציבור 

יום חמאת הבוטנים

יום חמאת הבוטנים הבינלאומי הוא הזדמנות מצויינת לאכול מאכלים על טהרת המאכל. גם ב-M&M's הקדישו את היום הזה כדי להרים למוצר האהוב בסדרה בטעם חמאת הבוטנים וכן למותג הסניקרס.

 

© יחסי ציבור

 

 

 

 

תגובות