Food feed: פיצות ויום האהבה - זה כן הולך ביחד. adobestock

Food feed: פיצות ויום האהבה - זה כן הולך ביחד

מבצעי יום האהבה לפיצות, המקרונים בהדפסה אישית, סדרת המשקאות מתרחבת, אוזן המן בהשראת קראנץ׳ פיסטוק ועוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

 ולנטיין בדומינו׳ס פיצה

דומינו'ס פיצה חוגגת את יום האהבה ושולחת אהבה ללקוחותיה במבצע טעים ומתוק למשך שבוע האהבה (בין ה-12.2 ל-18.2). במסגרת המבצע לקוחות המזמינים פיצה משפחתית מסדרת פיצות הפרא עם הלל גרדי ועוד משפחתית קלאסית יקבלו במתנה - שתי לבבות מילקה בייטס. במסגרת המבצע כל פיצה תוצע ב-62₪ לכל אחת (124 ₪ בסה"כ) | בסניפים הכשרים ניתן במקום המילקה – קינוח אחד לבחירה במתנה (פונדנט/ מיני פנקייקס / סינמון בייטס/ אצבעות מוגזמות).

© דן פרץ

חוגגים אהבה בדייט ביתי עם ליטל סיסטר פיצה

המאכל הרומנטי ביותר לחלוקה הוא פיצה, אבל מה יותר כיף מלהכין אותה לבד? ליטל סיסטר פיצה מציעה מארז זוגי לדייט המושלם. כמדי שנה לקראת הוולנטיינס דיי, רובנו עוסקים במלאכת פיצוח הדייט המושלם או קניית המתנה המדויקת. במקום לשבור את הראש ובסוף להסתפק תמיד בפרחים, בונבוניירה או דובי, ליטל סיסטר פיצה מציעה מתנה מפנקת במיוחד: מארז זוגי הכולל ערכה להכנת פיצה, יין ושאלון זוגי פרי עיטה של פיצריית הבוטיק.

מארז להכנת הפיצה
מארז מושקע להכנת הפיצה בבית © צילום יחצ

Mood Pass

במותג החדש "Mood Pass", החליטו ללכת על מיתוג טעים במיוחד לאירועים ולימי הולדת ובעצם להפוך את הקינוחים ומוצרי הקונדיטוריה למודפסים (מכאן השם) עם כל מה שתרצו! החל מעוגיות חמאה, שוקולד על מקל, טבלאות שוקולד ועד מגדלי מקרונים ועוד. כל זה בעיצוב ובהדפסה אישית מרשימה. לאחר שניסינו: מעבר לנראות המגניבה ולתשומת הלב מהאורחים שלא הפסיקו להחמיא - המוצרים גם טעימים במיוחד! 

© בן פיאצ'וטקה

מלוח ומתוק לחגיגות

סניפי ״מיסטר פרצל״ בגבעתיים ובתל אביב עושים פרעצל במגוון טעמים שכבשו אותנו במשך השנים האחרונים (מתוק, מלוח וגם טבעוני). המותג מציע גם משלוחים ייחודים וגם דוכן פרטי לאירועים שונים כמו ימי הולדת, מסיבות או כל חגיגה אחרת שתעשה לכם טעים בפה.
1700-501-037.

© מתוך האינסטגרם של מיסטר פרעצל

 "פאפא קראסט"

"פאפא ג׳ונס" משיקה מהדורת פיצות עם קראסט במילויים מושחתים – קלאסי, ספייסי ופפרוני. מהדורת פיצות עם קראסט במילויים מושחתים. פאפא קראסט – מהדורת פיצות עם קראסט מוצרלה בשלושה טעמים: פאפא קראסט קלאסי - פיצה מהבצק הטרי של פאפא, רוטב עגבניות עשיר, גבינת מוצרלה ובשוליים קראסט במילוי מוצרלה איכותית | פאפא קרסאט ספייסי - פיצה מהבצק הטרי של פאפא, רוטב עגבניות עשיר, גבינת מוצרלה ובשוליים קראסט במילוי מוצרלה איכותית, רוטב באפלו פיקנטי וצ׳ילי גרוס. פאפא קראסט פפרוני - פיצה מהבצק הטרי של פאפא, רוטב עגבניות עשיר, גבינת מוצרלה ובשוליים קראסט במילוי מוצרלה איכותית ופפרוני בקר.כל הפיצות יוצעו גם באופציות טבעוניות עם מוצרלה טבעונית ופפרוני טבעוני.

© אמיר מנחם

סדרת הפרדס מתרחבת

מותג המיצים פריגת מתחדש ומשיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של משקאות קלים בטעמי הדרים, כחלק מסדרת "הפרדס" הפופולרית הסדרה החדשה כוללת משקאות בטעמי: לימון ליים, אשכולית ורודה ותפוז מנדרינה. לאחר שניסינו: בהחלט טעימים ומרווים (מלבד ה׳תפוז מנדרינה׳ שהרגיש פשוט כמיץ תפוזים ללא סוכר), אך לא הרגשנו שטעמנו משהו שלא טעמנו קודם. ציון: 7/10.

© סטודיו OPEN

אוזני המן ללא גלוטן בטעם קראנץ' פיסטוק

רשת ביגה משיקה לרגל חג הפורים אוזני המן ללא גלוטן. החידוש השנה: אוזני המן ללא גלוטן במילוי קראנץ' פיסטוק. לאחר שניסינו: קודם כל לא מדובר בנראות רגילה של אוזן המן, היא כבר ייחודית במראה. ולגבי הטעם? אמאל׳ה ואבאל׳ה! משרת טוב את הקראנצ׳יות והפיסטוק, אי אפשר להפסיק לזלול והכי חשוב- חא מורגש שזה ללא גלוטן! ציון: 9/10.

© גליה אבירם

יטבתה PRO ללא תוספת סוכר

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את "יטבתה PRO ללא תוספת סוכר". מדובר בהרחבת סדרת משקאות החלבון הפונקציונליים של יטבתה עם שני משקאות חלב עשירים בחלבון, ללא סוכר לבן ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן. לאחר שניסינו: נחמד ולא יותר, טעם קצת טפל ומימי - לא מהסוג שנרוץ לקנות, על אף הכוונה הטובה והפחתת צריכת סוכר לבן. חסר קצת משהו כדי להפוך את המוצר לכזה שמשרת גם את הרצון לצרוך חלבון במינימום סוכר וגם לשרת את הטעם. ציון: 6/10.

© סטודיו שטראוס

סדרה של פרורי לחם לשניצל

המותג הקולינרי "מאסטר שף", משיק לראשונה בישראל את "יום השניצל" (שיצויין ב-23 בפברואר) ולרגל החגיגות, מציע המותג סדרת פירורי הלחם המונה ארבעה סוגים שונים ומגוונים. הסדרה כוללת: פירורי לחם מוזהבים - המעניקים קראנצ'יות לשניצל בטיגון או באפיה. פירורי לחם מתובלים - שילוב מנצח בין פרורי לחם עם שומשום, שום ועשבי תיבול. מעניקים ציפוי פריך עם טוויסט של תיבול ומתאימים גם לאפיה וגם לטיגון. פירורי פנקו - בסגנון פנקו יפני, פרורים גדולים יותר, קראנצ'יים ומוזהבים. מתאימים במיוחד להכנת שניצלים ומאכלים עם ציפוי אקסטרה פריך וסופגים פחות שומן בזמן הטיגון וציפוי נאגטס - הדרך הקלה והטעימה ביותר להכין נאגטס בבית! רק מוסיפים מים, מערבבים, טובלים ומטגנים. תערובת הנאגטס מתאימה לציפוי וטיגון מגוון גדול של מאכלים: עוף, בשר, דגים וטופו והיא נהדרת בתור טמפורה לירקות. ציון: 8/10.

© נמרוד סנדרס

NESPRESSO תרבות הקפה באיטליה

מותג הקפה הבינלאומי מרחיב את סדרת Ispirazione Italiana  עם מהדורה מוגבלת שפותחה בשיתוף אייקון האופנה קיארה פראני. הקולקציה החדשה נוצרה בהשראת הטעמים והמסורות של מחוזותיה של איטליה, בדגש על מילאנו. הקולקציה מרחיבה את מגוון מוצרי Ispirazione Italiana עם טעם הקפה החדש מילאנו אינטנסו לצד מכונה מעוצבת ואביזרים בעיצוב מיוחד כמחווה לתרבותה של מילאנו. במהדורה החדשה, שילוב הטעמים הקלאסי של דגנים קלויים ותווי קקאו מלהיב את החושים, מרענן את בלוטות הטעם, וגורם להרגיש איטלקים לרגע. אוהבי הקפה יוכלו להנות גם מטעמים מרומזים של שוקולד מריר בכל לגימה, אשר הופכים תערובת זו לבעלת טעמים עשירים. ציון: 8/10.

© באדיבות נספרסו ישראל
תגובות