Food feed: הגלידות המפתיעות של 2023. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הגלידות המפתיעות של 2023

עוד אוזני המן מפתיעים לקראת חג הפורים הקרב ובא, התיונים שחיממו לנו את הגרון בצורה קסומה וכמובן - הגלידות החדשות של 2023 • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו!

 

מארז "אוזני המן M&M's"

חברת הממתקים 'מרס' משיקה לרגל פורים שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם השף פטיסייר דודו אוטמזגין, במסגרתו יושק מארז אוזני המן במהדורה מוגבלת. מדובר ב"אוזני המן" M&M's". את המארז ניתן לרכוש כמתנה לרגל חג הפורים כמשלוח מנות ייחודי. תכולת המארז: 12 אוזני המן-פרלינים במילוי M&M's ובציפוי שוקולד איכותי במגוון צבעים. לאחר שניסינו: שיתוף פעולה מפתיע ומוצלח להפליא! אוזני ההמן הכי איכותיים שטעמנו מזה זמן רב, אך המחיר (144 ש״ח ל-12 יחידות) - די יקר... עם זאת - ממליצים לנסות ולחוות בהחלט הופך את אוזן המן למאכל פרימיום. ציון: 9/10.

© אלדד יריב

אוזני המן של מאפה נאמן

רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית אוזני המן בעבודת יד. הקולקצייה משלבת אוזני המן מבצק פריך במגוון מילויים קלאסיים כגון, פרג, שוקלד, שוקלד לבן ותמרים לצד מילויים חדשים ומפתיעים כמו קרם חלבה, גאנש שוקולד מריר, שוקולד לבן, קרם שקדים ועוד. לאחר שניסינו: קלילים, טעימים, מגוונים ועדיין שומרים על טהרת אוזני ההמן בצורה לא מוגזמת מדי. ציון: 8/10.

© גיל אבירם

סדרת חליטות צמחים לחורף

החורף עדיין כאן, על אף מזג האוויר המבלבל... ולכן, מותג התה והחליטות ״פומפדור״ מציע לחורף 2023 סדרת חליטות צמחים בטעם ג'ינג'ר, העשויות מרכיבים 100% טבעיים וללא קפאין ומתכתבת עם טרנד הבריאות העולמי. הסדרה כוללת טעמי ג'ינג'ר יחודיים כמו: ג'ינג'ר מנגו, ג'ינגר כורכום ולימונית ג'ינגר. לאחר שניסינו: אנחנו לא יודעים להסביר את זה, אבל ממש מרגישים את החוזק ואת ההשפעות של הג׳ינגר בגוף מעין קסם או חומר פעיל שפשוט הופך את חווית השתייה לתחושה בריאה יותר - והכי חשוב: טעימה! ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור, פומפדור

עונת הגלידות 2023

גלידות נסטלה פותחת את עונת הגלידות לשנת 2023. בעונה הנוכחית, מחזקת גלידות נסטלה את המותג קראנץ' (Crunch) עם שלגון קראנץ' שוקולד ואגוזי לוז – גלידת שוקולד בציפוי שוקולד לבן וליבת ממרח אגוזי לוז - טעים, טעם שוקולדי נוטלי, אבל לא הכי מיוחד שטעמנו. לא ׳מאסט׳ לחובבי הטעמים החדשים (ציון: 7/10). כמו כן, מרחיבה את מאגדות קראנץ' לבית עם מאגדת בלונד בייגלה הכוללת שש יחידות – גלידה בטעם בייגלה בציפוי שוקולד בלונד - מוצר קטן מדי לטעמנו - ביחס לכך שמדובר במוצר טעים במיוחד שרצינו ממנו עוד ועוד, מהמוצלחים ביותר מההשקות של נסטלה השנה (ציון: 9/10).

© גלידות נסטלה, באדיבות יחסי ציבור

בקטגוריית ה-Wellness, משיקה לראשונה גלידות נסטלה את לה פרוטה סקוויז, מוצר קונוס חדשני תחת סדרת לה פרוטה אשר מרחיב את קהל היעד של לה פרוטה גם לילדים. הקונוס מאפשר אחיזה נוחה וחוויית צריכה מהנה בטעמים אבטיח, תות ומלון וקיים גם בגרסה כשרה לפסח - שילוב טעמים מוצלח במיוחד, מרקם כייפי ובהחלט מוצלח. כן היינו שמחים לקבל אותו גם בגרסה ׳על מקל׳ (ציון: 9/10). לאחר ההצלחה של קראנץ' פיסטוק, משיקה גלידות נסטלה מאגדת פיסטוק שוקולד לבן בגזרת ה-99 קלוריות. מאגדת חמישה שלגונים בטעם פיסטוק, בציפוי שוקולד לבן ושברי פיסטוק גרוס - לעומת החלק העליון, החלק התחתון בשלגון לא מרגיש פיסטוק טבעי אלא טעם מהונדס - עם זאת בהתחשב בקלוריות ובטעם באופן כללי אפשר להגיד שזה בהחלט עושה את העבודה לחובבי הטעם הטרנדי (ציון: 7/10). בעולם המשפחה ובקטגוריית הגלידות בחבילות הבית: הושק לה קרמריה באבל גאם – גלידה בצבעי תכלת וורוד, בטעמי מרמשלו ומסטיק ובניחוח נוסטלגי - ובאמת מדובר בניחוח וגם בטעם נוסטלגי שזרק אותנו ממש לילדות. קליל, טעים ועושה פשוט אווירה כייפית (ציון: 9/10). 

© גלידות נסטלה, באדיבות יחסי ציבור
 
 

 

תגיות
תגובות