Food feed: הממרחים החדשים שהפתיעו אותנו. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הממרחים החדשים שהפתיעו אותנו

חטיפי חלבון טבעוניים חדשים, המותגים שמתכוננים לחג הפסח, הממרחים שהצליחו להפתיע אותנו וגם - המותג שהשיק בקבוק עם מסר!

 

חטיפי חלבון טבעוניים

חטיפי החלבון הטבעוניים של המותג טרייב הגיעו לארץ. מדובר בחטיפים ללא גלוטן, עם שלוש שכבות מעושרות בחלבון מן הצומח. החטיף מגיע בארבעה טעמים מיוחדים: טריפל בטעם שוקולד ומייפל, טריפל בטעם קרמל מלוח עם בוטנים ואגוזים, טריפל במרקם חלת דבש קראנץ' וטריפל בטעם שוקולד וחמאת בוטנים. לאחר שניסינו: האמת מפתיע לטובה, קליל מאוד ביחס לחטיפי חלבון והטעם לא מרגיש טבעוני. ציון: 8/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

ברילה לפסח

המותג ברילה משיק סדרת פסטות כשרה לפסח, ללא גלוטן, הכוללת ארבעה סוגים שונים: פסטת ספגטי, פוזילי, פנה ולזניה. סדרת ברילה לפסח, עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). לאחר שניסינו: אין הבדל משמעותי בטעם - ועל כן מדובר בפתרון מושלם לפסח. ציון: 8/10.

© נמרוד סנדרס

נקניקיות גורמה

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות: נקניקיות בראטוורסט נקניקיות בקר פרמיום בסגנון בווארי העוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים  • לאחר שניסינו: טעימות מאוד, אבל לא מפתיעות במיוחד. ציון: 7/10.

 

© Sell360pro

 

ממרחי הטחינה

חברת "אחוה" משיקה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים בעיצוב חדש ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מבוססי טחינה גולמית העשירה בערכים של סידן, ברזל וסיבים תזונתיים • לסדרה מצטרף ממרח חלוה של אחוה המכיל 100% חלוה. לאחר שניסינו: וואו! רעיון מרענן וטעים של ממרח לחובבי הטחינה והחלוה. מומלץ! ציון: 9/10.

© יעל האן

טונה לפסח

מותג הטונה ריו מרה משיק לחג הפסח - נתחי טונה בהירה בשמן זית - ובנוסף לתכולת החלבון שלה, גם עשירה בחומצות שומן מסוג אומגה-3, הידועות גם בשם שמן דגים. לאחר שניסינו: בטונה כמו בטונה, אי אפשר לטעות. טוב שיש גרסה כשרה לפסח של המותג האהוב. ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סודהסטרים במהדורה מיוחדת

רגע לפני חג החירות והמשפחתיות, סודהסטרים ו-MISMAS משיקים מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם המשפט 'זה רק הלב שקובע מה זו משפחה'. שיתוף הפעולה נועד להעלות מודעות לגווניה השונים של משפחה ישראלית בהרכבים שונים ומתוך רצון להשמיע קול מקרב ומכבד. כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים ייתרמו לאגודה למען הלהט"ב בישראל.

© באדיבות סודהסטרים
תגיות
תגובות