Food feed: הקאמבק המפתיע של השנה. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הקאמבק המפתיע של השנה

המשקאות המתקמבקים, המתחרה החדש שהצליח להרשים והתפריט המושלם לחג הפסח • התנסינו במוצרים החדשים - וזה מה שחשבנו

קאמבק נוסטלגי ב-rebar

רשת rebar מחזירה שלושה משקאות אהובים לתפריט לתקופה מוגבלת (בין התאריכים 8.3-2.4): recharge, mix mango ו-mix acai פודיז. סדרת I'm retro: recharge – בננה, גרנולת הבית, דבש, regurt, חלב. המשקה עשיר במגנזיום, סידן וסיבים תזונתיים. mix mango – מנגו, בננה, מלון, דבש, קינמון, משקה מנגו, regurt. המשקה עשיר בויטמין C ובסידן. mix acai – אסאי, מנגו, בננה, משקה מנגו, סילאן, regurt. משקה סופר פוד עשיר בויטמין A ובסידן. לאחר שניסינו: התגעגענו, אבל לא מדובר בטעמים מפתיעים לחלוטין שלא יכולנו לוותר עליהם. ציון: 8/10.

© רונן מנגן

קרפור ישראל משיקה קפה נמס מיובש בהקפאה

קצב שיא: קרפור ישראל מודיעה על השקת קפה נמס מיובש בהקפאה. הקפה הנמס של קרפור מיוצר מפולי ערביקה ורובוסטה מובחרים, המיובשים בטכנולוגיית Freeze dry. הקפה יימכר במחיר השקה של 14.90 ₪ לחודש בלבד. לאחר שניסינו: טעים ומוצר ראוי בין כל המתחרים בז׳אנר. ציון: 9/10.

© דן לב

רשת Daily's משיקה תפריט כשר לפסח

דיילי'ס (Daily's) מבית סופר-פארם, בין מגוון המנות הכשרות: כריכים, קישים, סלטים, עוגות, עוגיות אישיות ומבחר מנות ללא גלוטן. בנוסף, ניתן למצוא גם פסטות קפואות כשרות לפסח כגון: רביולי בטטה, רביולי גבינות, פטוצ'יני וניוקי. גם בגזרת המתוקים יהיו אלטרנטיבות טעימות ומגוון רחב של עוגות פס גבינה אפויה ופירורים, שוקולד, פיסטוק ועוגיות אישיות, וכן, מבחר מנות ללא גלוטן. לאחר שניסינו: טעמנו את הפסטות הקפואות וגילינו שהתחליף הכשר דווקא די טעים, אומנם החוויה היא קצת שונה מהפסטה הרגילה, אבל זה עדיין תחליף ראוי למכורי הפסטה שלא יכולים לוותר עליו גם בחג. ציון: 8/10.

© צילום ביסקוטי

ברגר קינג בתפריט לפסח 

לרגל חג האביב ברגר קינג משיקה תפריט כשר לפסח, המציע מגוון של המנות האהובות בגרסה מותאמת לחג (לאוכלי קטניות), יהיה זמין החל מה-4.4.23 עד סוף החג וישמור על תמחור זהה למחירי המנות הרגילות. לאחר ניסינו: אנחנו אוהבים את הרשת בכל ימות השנה, וגם הפעם הם לא אכזבו אותנו בגרסאות הכשרות לפסח. אהבנו! ציון: 9/10.

© באדיבות ברגר קינג | יחסי ציבור
תגובות