Food feed: מוכנים ליום העצמאות. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: מוכנים ליום העצמאות

מנגל טבעוני מיוחד, מארז ממתקים הכי ישראלים, פתיתים באווירה נוסטלגית ועוד! • התנסינו במוצרים החדשים על המדך וזה מה שחשבנו עליהם

סנסישיונל בורגר וסנסישיונל טחון 

טבעול משיקה את סנסישיונל בורגר וסנסישיונל טחון במתכונים משודרגים. בורגר סנסשיונל זכה בפרס הטעם של מכון הטעם הבינ"ל. לאחר שניסינו: ההמבורגר היה מוצלח במיוחד והזכיר לגמרי טעם של המבורגר אמיתי, כך גם הנקניקיות של המותג שהיוו תחליף מושלם, עם זאת המרקם היה קצת מרתיע. ציון: 8/10.

© סטודיו מרחב

Sweetweet וממתקי עלית

לרגל יום העצמאות, 'עלית' ומותג-Sweetweet משיקים יחד לראשונה מהדורה מוגבלת של סוויטבוקס ייחודי תחת המסר הישראלי "תרגישו חופשי לחגוג עצמאות". הקונספט השיווקי שנבחר, חוגג את המגוון העשיר והחופש שבמותגי עלית; משוקולד פרה, דרך טורטית ועד פסק זמן. בנוסף למגוון ממתקי עלית, הסוויטבוקס כולל גם הפתעות מעוצבות ונוסטלגיות במיוחד. הסוויטבוקס של 'עלית' ו-Sweetweet מוצע כמהדורה מוגבלת ליום העצמאות וזמין לרכישה החל מהיום. לאחר שניסינו: מגוון עשיר במיוחד של ממתקים ישראלים במיוחד. לגמרי יש חיבור לחג ולגמרי נזלל בקלות ובמהירות. הדבר היחיד שביאס הוא המחיר - 85₪, לא כי הוא יקר אלא כי יכלו לעשות מחווה לגיל המדינה - 75... ציון סופי: 9/10.

© באדיבות sweetweet

פריכיות THIN Fitness

מותג FITNESS משיק פריכיות THIN של Fitness: אחרי סדרת מוצרים שכבשה את קטגוריית הקרקרים, כעת המותג מביא בשורה דומה גם אל עולם הפריכיות עם פריכיות פיטנס THIN – פריכיות דגנים דקות וקריספיות בתוספת קטניות וירקות. המוצרים בסדרה החדשה: מיקס דגנים אפונה וסלק 80 גרם ומיקס שלושה דגנים וקינואה 80 גרם. לאחר שניסינו: מיקס שלושת הדגנים עם טעם קצת ריקני, לעומת האפונה והסלק היו מושלמים! ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

בן &ג'ריס בטעם מרשמלו סמורס

לרגל ל"ג בעומר: בן&ג'ריס משיקים גלידה חדשה בטעם מרשמלו סמורס, במהדורה מוגבלת. מדובר בגלידת שמנת משובחת המשלבת מרשמלו עם פירורי עוגיות, פרורי עוגיות שוקולד וחתיכות פאדג. סמורס, הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה, כשבמקורו מגיע מארה"ב. יש לסמורס גרסאות שונות ורבות שהתפתחו עם הזמן והוא למעשה סנדוויץ של מרשמלו צלוי עם שוקולד, המונח בין שני ביסקוויטים. המנהג המוכר של צליית המרשמלו באש המדורה הוא עניין שהולך איתנו מהילדות, כשמקור השם סמורס הוא קיצור של הביטוי SOME MORE (יותר/ עוד). לאחר שניסינו: פייר? טעים, מרענן וכייפי בפה - אך לא הרגיש מיוחד יתר על המידה. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

פתיתים 'אורז בן גוריון' במהדורת רטרו ייחודית

לקראת חגיגות 75 שנה למדינה ויובל למותו של בן גוריון, אסם משיקה קולקציית רטרו של פתיתי בן גוריון האהובים עם סיפור המקור על המצאת הפתיתים.

© סטודיו אסם
תגובות