Food feed: מסי חוזר למדפים ובגדול. gettyimages.il/Daniel Jayo

Food feed: מסי חוזר למדפים ובגדול

מתכוננים לחג השבועות עם מוצרים חדשים על המדף - מעוגות ועד רטבים ומילקי, הפסטה החדשה, השייקים יפתיעו אתכם וגם מוצרי השוקולד בגרסת הילדים • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו

עוגת גבינה טירמיסו ללא גלוטן

רשת קפה ביגה משיקה לרגל חג השבועות עוגות גבינה טירמיסו - ללא גלוטן. העוגה עשוייה מגבינת מסקרפונה, מקרם חלבי אוורירי ובשקוטים ללא גלוטן, ספוגים בקפה. ניתן להשיג אותה בצורה מרובעת או כפס. העוגה החדשה מיועדות לצליאקים, לנמנעים מגלוטן וגם לחובבי מוצרי מזון ללא גלוטן. מפעל ביגה המייצר מוצרים ללא גלוטן מחזיק בתקן GMP. לאחר שניסינו: תוצאה מוצלחת! לא מורגש לרגע שזה ללא גלוטן והיא פשוט אווירירית וחלומית עם מרקם מושלם. ציון: 9.5/10.

© אבי וולדמן

 

קולקציית שבועות של מאפה נאמן

רשת מאפה נאמן משיקה קולקציית שבועות עם מגוון עוגות, קישים מלוחים בטעמים חדשים, לזניות, בורקסים, פוקאצ'ות ולחמים – לכל אוהבי המתוק והמלוח. בלב הקולקציה ניתן להבחין במגוון עוגות ומאפים על טהרת הגבינות, בשילובים חדשים ומסקרנים במיוחד. לאחר שניסינו: הופתענו לטובה, בהחלט על טהרת אווירת החג, טעמים מולשמים לחיך שלא הפסקנו לזלול. ציון: 9/10.

© גיל אבירם, יחסי ציבור

מילקי TRIO

סדרה חדשה עם שלוש שכבות. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה, שכבת מוס מפנק ולמעלה הקצפת של מילקי. בסדרה שני טעמים - מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת. לאחר שניסינו: שלושת השכבות בהחלט טעימות, עם זאת הטעם לא הרגיש לנו ייחודי מדי. טעים, אבל מורגש כאילו זה כבר טעם קיים. ציון: 7/10.

© סטודיו שטראוס

פסטה מפלדינה

המותג ברילה משיק לרגל חג השבועות: פסטה מפלדינה, הנקראת על שמה של הנסיכה מפאלדה מסאבויה, אחותו של מלך איטליה האחרון, אומברטו השני. הפסטה מייצגת את הצד המעודן של המסורת הגסטרונומית הנפוליטנית. הפסטה מגיעה בפורמט של פסטה ארוך, משופר על ידי סלסול בקצוות שנשאר מוגדר היטב גם לאחר הבישול. לאחר שניסינו: די נחמד, אבל גם די מסתכם בזה. לא התלהבנו יתר על המידה, אבל לגמרי חביב ושווה לנסות - המרקם ממש נעים ומדגדג בפה. ציון: 7.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

בנוסף, המותג השיק לאחרונה שיתוף פעולה עם WOLT במסגרת זו הצרכנים יוכלו הצרכנים להזמין מארז של מוצרי ברילה הכולל בתוכו מגוון פסטות שונות ורטבים, ביניהם: לזניה, מפלדינה, פרפאלה ורוטב פומדורו. שווי המארז 71.60 ₪ ולרגל חג השבועות יוצע במחיר מיוחד רק 49.90 ₪. כמו כן הלקוחות יקבלו את המארז תוך חצי שעה עד הבית, מרגע ההזמנה.

© באדיבות יחסי ציבור

קולקציית תבניות לבישול ואפייה

המותג 'קוקי' משיק לחג השבועות תבניות מהירות שאינן דורשות ניקיון, כאלו המקלים על תהליך האפייה והבישול. הקולקציה כוללת: תבניות מתקפלות ותבניות אלומיניום עם נייר אפייה.

© אנטולי מיכאלו

:MOOSH סדרת פרישייק

יטבתה משיקה את MOOSH: סדרת פרי שייק חדשה ומוכנה לשתייה. בסדרה שלושה טעמים: מנגו, אננס ובננה/ אננס, בננה וקוקוס / אפרסק פסיפלורה ובננה. השייק מכיל כ-30% פרי, בטעם עשיר ומלא, 235 מ"ל. לאחר שניסינו: פייר? מרענן, טעים ועושה את העבודה לקיץ. ציון: 9/10.

© סטודיו שטראוס

CHOCKETA KIDS

המותג CHOCKETA (צ'וקטה) מתרחב בימים אלה ומשיק קטגוריה חדשה: חטיפים מתוקים לילדים, תחת השם CHOCKETA KIDS. בשלב הראשון יושקו בקטגוריה זו שבעה מוצרים, בניהם: מיני ביצי שוקולד מצופים בשוקולד חלב/לבן, חטיף שוקולד חלב במילוי קרם חלבי ופתיתי דגנים, אצבעות שוקולד חלב מעולה ממולא בקרם חלבי ועוד. לאחר שניסינו: אין מה לומר, אכן טעימים, אבל לגמרי לא ראינו הבדל מהמתחרים הישירים והברורים. ציון: 7.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת ממרחים איטלקיים

המותג הקולינרי "מאסטר שף", מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק סדרת ממרחים איטלקיים, בשלושה טעמים שונים: פסטו ירוק, פסטו אדום וממרח עגבניות מיובשות. לאחר שניסינו: סדרת הממרחים מתאימה למגוון רחב של מאכלים ומתכונים. הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה, ארץ המקור של הפסטו, וממרחי הפסטו של מאסטר שף מכילים גבינה על פי המתכון המסורתי - וזה אכן מורגש. טעמים נפלאים שמשתלבים נהדר, במיוחד לקראת החג. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

רוטב שמנת עם סלק 

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של רוטב שמנת עם סלק שיצטרף לסדרת הרטבים READY TO COOK, עם 9% שומן בלבד. לאחר שניסינו: צבע מטורףֿ1 טעם מעולה, ומשדרג גם בעין וגם בטעם את השמנת הרגילה. ציון: 8/10.

 

© סטודיו שטראוס

פיטנס עדשים ופלפלים

המותג Fitness משיק טעם חדש בסדרת קרקר THIN - קרקר THIN בתוספת עדשים כתומות ופלפלים. לאחר שניסינו: אין ספק מדובר בקרקר דק, קריספי פריך וטעים, קליל ונשנוש לא מבאס בין לבין. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

 

תפוצ'יפס WAVY MESSI

תפוצ'יפס  של עלית, משיקים בישראל את החטיף באריזה חדשה - תפוצ'יפס G.O.A.T WAVY MESSI. שחקן הכדורגל מסי, שזכה ב-7 כדורי זהב ו-6 נעלי זהב עושה קאמבק לאחר כעשור ויופיע שוב על אריזות התפוצ'יפס. מדובר במהדורה מיוחדת.ההמוצר ללא גלוטן וללא צבעי מאכל וחומרים משמרים.

© סטודיו שטראוס
תגובות