Food feed: חג השבועות הגיע למדפים. adobestock

Food feed: חג השבועות הגיע למדפים

חג השבועות עוד רגע כאן וגם המאכלים מתכוננים בהתאם: מהגלידות החדשות עד לרטבים, לגבינות ולפיצות הכי עסיסיות • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו!

 

פיצה עם גבינות מהעולם

שבועות מעבר לפינה ופאפא ג'ונס משיקה מהדורה מיוחדת של שלוש פיצות עם אקסטרה גבינות מיוחדות מהעולם: ? האנגלית - בסיס של רוטב העגבניות המשובח של פאפא, בצל מטוגן, כתף בקר (חדש), גבינת צ'דר אנגלית וגבינת מוצרלה ? הספרדית – בסיס של רוטב העגבניות המשובח של פאפא, גבינת מנצ'גו, קשקבל, בצל סגול, שום קונפי (חדש) וגבינת מוצרלה ? הצרפתית - בסיס של רוטב העגבניות המשובח של פאפא, גבינת עיזים רכה, פלפל צ'ילי חריף ונגיעות דבש מתקתק. לאחר שניסינו: טעמנו את הספרדית והצרפתית ואמאל׳ה איזו חוויה טעימה הייתה לנו! הצרפתית עסיסית וטעימה, אך גם מאוד חריפה! | הספרדית פשוט מושלמת וכל שילוב הטעמים שם פשוט עשה לנו צמרמורת בכל ביס. ציון: 9/10 לצרפתית, 10/10 לספרדית.

© אמיר מנחם

גבינת סימפוניה

מחלבות שטראוס משיקים סדרה חדשה לגבינת סימפוניה - עם 9% שומן, בטעם "שום ועשבי תיבול" ובטעם "טבעי". לאחר שניסינו: אי אפשר שלא לאהוב את זה, טעם של בית, קליל ובאמת שלא צריך יותר מזה. ציון: 9/10. 

© סטודיו שטראוס

גבינות עיזים לחג

לכבוד חג השבועות: משק צוריאל מרחיבים את מבחר גבינות העיזים עם שתי סדרות גבינה חדשות. בין הגבינות העיזים החדשות של מחלבת משק צוריאל ניתן למצוא: גאודה, גבינת תום ביין, איבריקו, וקצ'וטה אשר יצטרפו לסדרת העיזים הקיימת. בנוסף יושקו גבינות שמנת עיזים 20% שומן בשלושה טעמים: טבעי, עם שום שמיר ולאוהבי החריף-חלפיניו. לאחר שניסינו: אין לתאר כמה כל מוצר מדוייק ומרגישים שנבחר בקפידה, טעים ומעצים את תחושת החג. ממליצים שיא! ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

משקה סופר-פוד

rebar משיקה ארבעה משקאות חדשים מבוססי סופר-פוד המשקאות המסקרנים החדשים מציעים חגיגת פירות ומרכיבים טבעיים ואקזוטיים שקיבלו הכרה כמזונות-על, כמו ספירולינה כחולה, מאצ'ה, אסאי, פיטאיה וסמבוק, העשירים ביתרונות בריאותיים. לאחר שניסינו: אנו אוהבים את המשקאות של המותג, לכן גם הפעם מדובר בהצלחה. ועם כמה ש"בריא" עלול להישמע מגעיל - זאת ההוכחה שהכי לא! ציון: 8.5/10.

© רונן מנגן

שייק פירות עם חלבון

פריניב מרחיבה את סדרת ה-XTRA עם שייק פירות עם חלבון בשם XTRA PROTEIN. קטגוריית זו הינה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. ייחודיות נוספת במוצר באה לידי ביטוי בכך שהמשקה ללא תוספת סוכר, בשני טעמים תות בננה ופירות יער. שייק החלבון החדש, יכיל 59 גרם חלבון בבקבוק של ליטר ו-24 גרם בבקבוק של 400 מ"ל. לאחר שניסינו: ללא ספק טעים ומרענן, ועוד יותר כיף לדעת שזה מועשר בחלבון. עם זאת, הייתה תחושה קלה של גרגירים בפה. ציון: 7.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

גודיז קרמל מלוח

"גלידת שטראוס" משיקה את גודיז בטעם קרמל מלוח. שלגון ב-85 קלוריות ליחידה. לאחר שניסינו: קרמל מלוח זאת החולשה שלנו, ואם יש אופציה דלת קלוריות - אנחנו בפנים. גם הפעם נעשתה עבודה מוצלחת במרקם ובשמירה על טעמים וללא ספק אהבנו. ציון: 9/10.

© סטודיו 0304

דאבל מגנום

מגנום בהשקה כפולה - שני שלגוני דאבל (ומאגדת אחת): בקונספט חדשני – שלגון לאנשי היום ושלגון לאנשי הלילה: MAGNUM DOUBLE SUNLOVER - שלגון שמנת בטעם קוקוס עם ריפל המכיל מנגו, מצופה בקרם מנגו ובציפוי שוקולד לבן מעולה עם שבבי קוקוס ו-MAGNUM SOUBLE STARCHASER: שלגון שמנת בטעמי פופקורן וקרמל מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי מכיל שוקולד חלב מעולה, שברי תירס קלויים ומקורמלים ושברי ביסקוויט. לאחר שניסינו: אין ספק שהפופקורן הוא הטעם המוצלח יותר, אבל עם זאת מרגישים שזה לא משהו שהצליח להפתיע אותנו. המנגו והקוקוס הוא שילוב מושלם, אבל גם שם - לא הרגשנו שזו ׳יציאה׳ של המותג. ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

פודינג!

אסם-נסטלה משיקה מהדורה חגיגית במיוחד– פודינג בטעם קרמל מלוח, ופודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון. לאחר שניסינו: אין לנו יותר מדי מה להגיד חוץ מ-איך זה לא קרה עד עכשיו?! טעמים מעולים, מרקם כייפי ובהחלט משדרגים את הקינוחים לחג. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

רטבים חדשים

קנור השיקה רטבים חדשים במהדורה מיוחדת: רוטב בסגנון מקסיקני ורוטב ברביקיו בסגנון אמריקאי. לאחר שניסינו: איך אנחנו אוהבים! מדובר בטעמים שהם תוספת מושלמת לכל מנה עסיסית. האמריקאי - מושלם למנות גריל, והמקסיקני לכל מנה שאתם רוצים קצת ׳לפלפל׳. ציון: 9/10.

© סטודיו 0304

כדורי בצק מוכנים

לרגל שבועות "פסטה ריקו" משיקה מארז חדשני של כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, להכנה של פיצות איטלקיות ומגוון מאפים נוספים אצלכם בבית • כדורי הבצק משווקים במארז מיוחד של שלושה כדורים במשקל של 250 גרם ליחידה כל אחד ונשמרים בהקפאה. לאחר שניסינו: בצק שרק מלראות אותו אנחנו מתאהבים, רך, קליל להכנה ופתרון מושלם לעצלנים כמונו. ציון: 9/10.

© אסף אמברם

רטבי פסטה

לקראת חג השבועות, אסם משיקה סדרת רטבים חדשה מבית ׳רטבי פסטה פרפקטו׳. בסדרת הרטבים שלושה טעמים: רוטב פונגי – בצל מקורמל ופטריות רוטב פסטו בזיליקום פסטו מלנזנה – חצילים ועגבניות מיובשות. לאחר שניסינו: חוויה מושלמת של טעמים, כל מוצר בא בול עם הקסם שלו. שווה לנסות! (המועדף עלינו הוא הבצל המקורמל!). ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

נמס ICE בטעם נוגט

קפה עלית, תחת מותג 'נמס', השיקו משקה קפה נמס קר לדרך בטעם נוגט, אשר מצטרף לשני משקאות הקפה הקר שהושקו בקיץ שעבר. לאחר שניסינו: אכן טעים ומרענן, אבל לא עפנו על הטעם יתר על המידה. ציון: 7/10.

© סטודיו שטראוס

עוד קפה קר

גם מותג הקפה BEANZ משיק משקה קפה קר קלאסי חדש, מתערובת של 100% פולי ערביקה. לאחר שניסינו: טעם קלאסי, מרענן, טעים -  אך די ״רגיל״. ציון: 8/19.

© סטודיו שטראוס
תגיות
תגובות