Food feed: הבייגלה המלוח עדיין איתנו. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הבייגלה המלוח עדיין איתנו

קינוחים עם הפרצופים שלכם, תפריטים איטלקיים, דגנים מפתיעים, בייגלה בטעמי ירקות והחידוש של בן אנד ג׳ריס. התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

קינוחים עם הפרצוף שלכם!

מותג האקססוריז, שוגיס, המזוהה בעיקר עם תחום המתנות, נכנס לתחום הקונדיטוריה לראשונה! עוגות קאפקייקס בעיצוב אישי, עם תמונת הפרצוף שלכם או של יקיריכם. המארזים יכילו עוגות קטנות, שניתן להוסיף אליהם גם עוגיות מקרון צבעוניות, עוגיות בראוניז שוקולדיות וקציפות מרנג כאשר העוגות עם הדפס תמונה וגרפיקה לבחירתכם. ניתן גם להדפיס על העוגות את התחביבים או הסממנים הכי מוכרים לכם ולקרובים ובכך להצליח להפתיע עם המתנה המיוחדת. לאחר שניסינו: מגניב וגם טעים! ציון: 9/10.

© באדיבות שוגיס

 

איטליה בישראל

מסעדת 'מאמא גרג' בקניון איילון ברמת גן, משיקה תפריט חדש המתבסס על המטבח האיטלקי, עם נגיעות טעמי הים התיכון. התפריט נערך ע"י השף של הראשי גרג אלעד אמסלם והוא מורכב ממנות עשירות המאפיינות את המטבח האיטלקי המודרני עם נגיעות של טעמי הים תיכוני. לאחר שניסינו: המנות שאהבנו היו ללא ספק הפולנטה והארנצ'יני ולמנה עיקרית - הפטוצ'יני סלמון. פחות התחברנו למנה של טרטופו עם בשמל ופטריות כמהין, הטעם היה לנו חזק מדי! חוץ מזה, תפריט עשיר וטעים! ניכר שהרשת עשתה שדרוג בתפריט. ציון: 9/10.

© דוד מויאל

ועוד קצת איטליה

רשת המסעדות לנדוור, משיקה תפריט איטלקי חדש אשר יוגש בכ-65 סניפים של הרשת ברחבי הארץ. המנות האיטלקיות החדשות משלבות חומרי גלם איכותיים, תוספות מיוחדות בשילוב עם קלאסיקות מוכרות, פסטות עבודות יד הנעשות במפעלי 'לנדוור' ופיצות מיוחדות. לאחר שניסינו: התפריט האיטלקי החדש של לנדוור מוכיח את עצמו בגדול! סלטים טריים וטעימים שמשדרגים את הארוחה, פסטות מעולות ומשודרגות אבל מבחינתנו גולת הכותרת הייתה פיצה לבנה עם פטריות וכמהין שנטרפה בעשר שניות. השפית יהלומה לוי, מה שאחראית על השינוי הקולינרי, מצליחה לשדרג את המנות המוכרות ולשפר את הטעמים! איטליה כאן בסניף של לנדוור! ציון: 10/10.

© נועם פריסמן

גרנולה פרוטאין

לאור ההצלחה, תלמה מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה טעם חדש – שוקולד מריר ואגוזי קשיו. לאחר שניסינו: שילוב חמוד, אך לא מרגיש כמו משהו שלא טעמנו בעבר. ציון: 7/10.

© סטודיו 0304

דגני הבוקר החדשים

תלמה השיקה טעמים חדשים של שני מותקים אהובים: כריות עם קרם בייגלה מלוח - מהטעמים המוצלחים ביותר של המותג בשנים האחרונות. חיבור מפלא שלא ברור איך לא קרה קודם! (ציון: 9/10) | וקורנפלקס MINI, גרסת המיני של קורנפלקס של אלופים ואלופות - אומנם לא מוצר הכרחי, אבל הביסים הקליליים ממש כייפים ומשתלבים טוב עם מעדנים וכדומה (ציון: 7/10).

© סטודיו 0304

בייגלה פיטנס

אסם נסטלה משיקה לראשונה את סדרת בייגלה פיטנס (Fitness) המכילה דגנים מלאים וירקות,הכוללת שני טעמים: בטטה וסלק. לאחר שניסינו: וואלה? מוצלח מאוד! טעים, מגוון, ייחודי ובא לנו לזלול ללא הפסקה! ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

פיס פופ

חברת בן & ג'ריס משיקה לראשונה סדרת שלגונים הנקראת: "פיס פופ". הסדרה החדשה עשוייה מגלידת שמנת בטעמי בן & ג'ריס עם ליבה עשירה במרכז בצורת סמל השלום השזורה לכל אורך השלגון. הסדרה החדשה כוללת שני טעמים ייחודיים: שלגון פיס פופ בצק עוגיות - עם ליבת בצק עוגיות בגלידת שמנת עם וניל ושוקולד צ'יפס, בציפוי בטעם שוקולד ושלגון פיס פופ סולטד קרמל בראוני - עם ליבת בראוני בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי קרמל מלוח. לאחר שניסינו: מעניין! קליל, טעים. לא הבשורה הכי חדשנית של המותג, אבל בהחלט מוצלח. ציון: 7.5/10.

© באדיבות יחסי ציבו

החידושים של נספרסו

  1. Nespresso משיקה תערובת קפה בסגנון פילטר.תערובות הקפה בסגנון פילטר, כוללות תווי קלייה עוצמתיים במיוחד המשולבים עם תווים אדמתיים ומעושנים, לצד טעמים מעודנים של קרמל ודבש היוצרים יחדיו כוס קפה עשירה. קפה הפילטר של Nespresso  מותאם למכונת ה- Original בזכות עיצוב חדשני של הקפסולה. קפסולות הפילטר ניתנות למיחזור מלא באמצעות מערך מיחזור הקפסולות שנספרסו מציעה ללקוחותיה. לאחר שניסינו: חוויה אחרת ומעוררת. ציון: 8/10.

    © באדיבות נספרסו ישראל

 

רוטב טריאקי

מותג הקולינרי "מאסטר שף" משיק לראשונה רוטב טריאקי באריזה מוגדלת של 700 מ"ל. לאחר שניסינו: טעים וחסכוני. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבו

קרם קוקוס בקרטונית

המותג הקולינרי "מאסטר שף" משיק לראשונה קרם קוקוס בקרטונית, המיועד לבישול ולאפייה. קרם הקוקוס מכיל 75% מיצוי קוקוס ומים, משמש לבישול של מגוון מאכלים ומהווה תחליף טבעוני לשמנת חלבית. לאחר שניסינו: משדרג, טעים והכי נותן אווירת המזרח. ציון: 8/10.

© יחסי ציבור

סדרת הרטבים

המותג יכין משיק שני רטבים חדשים: רוטב לקובה ורוטב לקציצות. לאחר שניסינו: רטבים מעולים, מתאימים לחיך הישראלי ובהחלט מקצרים את העבודה. בדיוק מה שהיינו צריכים. ציון: 8/10.

© אורית חן צדוק

פופ'Z של דיסני

שופרסל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת וולט דיסני לרגל חגיגות 100 שנה למותג: על כל קנייה מעל 100 ש"ח באחד מסניפי שופרסל, Be ובאתר שופרסל אונליין, מקבלים במתנה בובת דיסני פופ'Z מיניאטורית ממבחר של 24 דמויות אייקוניות מבית דיסני ופיקסאר.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות