Food feed: המותג שעשה קאמבק מפתיע. adobestock

Food feed: המותג שעשה קאמבק מפתיע

טעם התפוצ׳יפס החדש שכבש אותנו, מותג השוקולד שחייבים לנסות, המים בטעמים המרעננים וגם - חליטות התה הקרות • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו עליהם!

 

תפוצ'יפס בטעם ברביקיו ודבש

טרנד המתוק-מלוח ממשיך: המותג תפוצ'יפס משיק טעם חדש לראשונה בישראל - ברביקיו-דבש. מדובר בטעם פופולארי בחטיפי הצ'יפס בעולם בקטגוריית החטיפים המלוחים ובפרט בקרב חטיפי צ'יפס. לאחר שניסינו: אמאל׳ה, איך טעים! מוצלח במיוחד, ויש מצב שמצאנו את ההתאהבות החדשה שלנו אחר הטעם שמנת-בצל. ציון: 9.5/10.

© סטודיו שטראוס

קרב החריפים של דוריטוס

דוריטוס של עלית משיקים מהדורה מוגבלת של סדרת ה-"HOT BATTLE". הטעמים החדשים, אסייתי חריף וסלסה מקסיקנים חריפה, מגיעים באריזות בצבעים מטאליים - כסף וזהב. לאחר שניסינו: האסייתי הוא יותר פיקנטי מאשר חריף, די מזכיר את החמוץ-מתוק אבל בטעם הזה מורגש טעםחמצמץ יותר שאולי לא כולם יתחברו אליו | הסלסה המקסיקנית - אכן חריפה! הטעם הוא מאוד של סלסה ועגבניות ולכן - אם אתם לא חובבים את הטעם יש מצב שלא תאהבו, אבל אם אתם כן - אתם תזללו. ציון לשני החטיפים: 7/10.

© סטודיו שטראוס

הוופלים החדשים

המותג השווצרי Kägi (קאגי) משיק סדרת וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה, במגוון טעמים אהובים. לאחר שניסינו: פייר? איזה כיף לתת צ׳אנס למותג שאנו פחות צרכנו עד היום - ויותר כיף גם ליהנות ממנו. טעים לגמרי! ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

גלידונית דמקה

"גלידת שטראוס" מהדורה מיוחדת וטעימה במיוחד עם שני טעמים באריזה אחת – גלידונית דמקה: גלידה בשומן צמחי בטעמי שוקולד חלב ושוקולד לבן בצפוי מכיל שוקולד חלב. לאחר שניסינו: אנחנו הכי חובבי גלידונית, במיוחד בערבי שישי! האריזה החדשה היא פתרון מושלם לסיים מריבות על מילוי השוקולד. ציון: 9/10.

© סטודיו 0304

סדרת חליטות קרות

מותג התה והחליטות פומפדור, משיק סדרת חליטות קרות מפירות ומצמחים. החליטות הקרות כוללות שלושה טעמים חדשים: אפרסק ופסיפלורה - מכיל תפוח עץ, ורד הבר, היביסקוס, עלי סטיביה, אפרסק ופסיפלורה. תות שדה תפוז – מכיל היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז ו מוחיטו ופירות יער – מכיל היביסקוס, תפוח, מנטה, ורד הבר, עלי סטיביה, ליקריץ, אוכמניות וקליפות ליים. החליטות הקרות של פומפדור ללא סוכר, ללא קפאין וללא חומרים משמרים. לאחר שניסינו: טעמים מיוחדים והכי קיציים. ציון: 7.5ֿ/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת פסטות חדשה 

חברת ״שקדיה״ משיקה סדרת פסטות חדשה עם שישה מוצרי פסטה המגיעים באריזת קרטון נוחה לשימוש ואחסנה. הסדרה כוללת פסטה פנה, פסטה פרפלה, פסטה פוזילי פסטה טריקולור, ספגטי ודפי לזניה. לאחר שניסינו: מרגישה איכותית, קלילה וטעימה. נאמץ! ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

קאמבק נוסטלגי

אורנג'דה, המשקה האייקוני של שנות ה-80, חוזר למדפים. ה"אורנג'דה" שהיה פופולארי בשנות ה-80 חוזר בשני טעמים קלאסיים של תפוזים והדרים מוגזים. לאחר שניסינו: איך חיכינו,ף ולא התאכזבנו! אומנם התחרות כיום ענקית ויש לא מעט טעמים דומים, אבל משהו בחיבור לנוסטלגיה עשה לנו את זה.

© סטודיו יפאורה

מים בטעמים

"נביעות" משיקה שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת לחצי שנה בלבד, מים בטעמי: נענע-מנטה ונענע-ליצ'י. לאחר שניסינו: מרענן, טעים ומהסוג שאנו תוהים איך זה לא קרה קודם? ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור נביעות
תגובות