Food feed: ארטיקים תוצרת בית. adobestock אילוסטרציה

Food feed: ארטיקים תוצרת בית

המארזים המיוחדים לעונת הקיץ, אייס קפה להכנה ביתית, הגלידות שאתם חייבים לנסות וגם: האם תצליחו לנחש את הטםע של המשקה האהוב? התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

מארז קרטיבים

המותג פריגת משיקאת סדרת הקרטיבים. שלושה טעמי משקאות קלים אותם מומלץ לשתות קר, או להקפיא במגשית להכנת קרטיבים ביתיים. הסדרה תכיל שלושה טעמים כאשר שני טעמים קיימים - טעם ענבים וטעם דובדבן, וטעם נוסף חדש - טעם אננס לימון. לאחר שניסינו: בהחלט מרענן, קרטיב טעים ופעילות כיפית וקלילה לקיץ. ציון: 8/10.

© באדיבות OPEN

 

גלידות לקיץ!

הקיץ התחיל ועימו מגיעים החידושים במקפיאי הגלידות. גלידות נסטלה פותחת את עונת הקיץ ומשיקה מגוון חידושים: אקסטרים פיסטוק, מילקה קרמל, מאגדת מיני מילקה, לה פרוטה קוקוס אננס ועוד. בנוסף, הושק שלגון בטעם קולה לימון עם אתגר טיקטוק של מעשים טובים. לאחר שניסינו: טילון הפיסטוק - מעולה! אהבנו ממש, ובהחלט מחייה מחדש את הטרנד. מילקה קרמל - בלי מקום לטעויות, לגמרי אהבנו! | מיני מילקה - חביב, אבל לא מוצר שעפנו עליו | לה פרוטה קוקוס ואננס - מעולה! עד כמה שקוקוס יכול להיות טעם מרתיע, כאן הוא מרענן ומשתלב מצויין | שלגון קולה לימון - טעים ומרקם כייפי, אבל איכשהו קשה לנו שהצבעים לא מותאמים לטעם השלגון. ציון סופי להכל: 8/10.

© גלידות נסטלה

ברנפלקס חדש

ברנפלקס משיקים טעם חדש בסדרת "ברנפלקס קרנצ'ים" עם שני מוצרים במהדורה מיוחדת! טעם חדש - קקאו וטעם הקפה שחוזר למדפים. לאחר שניסינו: פייר? טעים מאוד! אין תחושה של קורנפלקס עמוס או מתוק מדי, הוא במידה המדוייקת וה שהוא תחת המותג ברנפלקס הופך אותו גם לנשנוש בריא יותר. ציון: 9/10.

© סטודיו 0304

נסקפה קפוצ'ינו אייס 

המותג נסקפה משיק מוצר חדש: נסקפה קפוצ'ינו אייס, פשוט ומהיר להכנה: שופכים את התערובת לכוס, מוסיפים חלב קר, מערבבים ושותים. לאחר שניסינו: קליל, קייצי והכי פשוט להכנה. עם זאת, ניסינו גם עם תחליפי חלב וזה היה פחות מוצלח. ציון: 8/10.

נמס אייס קפה

גם קפה נמס, משיק מוצר חדש - נמס אייס קפה, המגיע במנות אישיות להכנה בבלנדר. לאחר שניסינו: אכן המוצר החדש מתאים לכל אוהבי הקפה הנמס ובא בול בטוב לעונה החמה. ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

What the fanta?

Fanta, מותג המשקאות מבית קוקה-קולה, ממשיך גם השנה עם קונספט ה#What_The_Fanta?, שני טעמי Zero חדשים, סודיים ומסתוריים ללא תוספת סוכר, שטעמם לא ירשם על גבי האריזה וייחשף בפעילות בה יתאפשר למשתתפים לזכות בפרסים על ניחוש הטעמים. לאחר שניסינו: הפעם לא כל כך התחברנו לטעמים, זה הרגיש קצת תרופתי. ניחוש שלנו - אולי אחד מהם בטעם תותי פרוטי? ציון: 5/10.

© באדיבות OPEN

מארז הקיץ החדש של סניידרס

לכבוד הקיץ, סניידרס, מותג חטיפי הבייגלה, משיק מארז חדש. המארז מכיל שתי אריזות סניידרס בטעם צ'דר 319 גר' או שתי אריזות סניידרס בטעמי בצל, דבש וחרדל 319 גר', וכרית ים מתנפחת ממותגת במתנה. לאחר שניסינו: כשביקשו מהשטן לתכנן חטיף, הוא המציא את הסניידרס. כל כך טעים וכל כך ממכר, שלרגע אנחנו שוכחים כמה שהוא משמין. המלצה שלנו? לפתוח תמיד ליד עוד אנשים ולחלוק! לא לבד, הקיץ ממש בפתח.

© באדיבות סניידרס

מארז של חמישייה

TWIX לבן משיק מאגדת של חמישה חטיפים. חטיף טוויקס ביסקוויט וקרמל בציפוי בטעם שוקולד לבן, בעל המרקם קראנצ'י - יוצא במהלך עם פתיחת הקיץ הרשמית.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות