Food feed: שבוע ההמבורגרים ונקניקים מפתיעים. גיל אבירם

Food feed: שבוע ההמבורגרים ונקניקים מפתיעים

כבוד לאמריקה, משקאות צלולים חדשים, מנה חמה באווירת העולם ומארזים מיוחדים לדרך • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו

 

שבוע ההמבורגר

לראשונה אי-פעם, תקיים חברת Redefine Meat, חברת הבשר-החדש הישראלית המצליחה בעולם,  את "שבוע ההמבורגר", אירוע קולינרי ייחודי בהשתתפות למעלה מ-60 מסעדות בשרים והמבורגרים מובילות בישראל. במסגרת אירועי שבוע ההמבורגר של Redefine Meat, אשר יתקיים בין ה-4 ליולי  ל-11 ליולי 2023, יציעו המסעדות המובילות את מנות הדגל שלהן עם המבורגר Redefine Meat, המבורגר מבשר-חדש, שאינו מכיל רכיבים מן החי ויעניקו מגוון הטבות למזמינים, בהן תוספות או, שתיה ללא עלות וכן הנחה במשלוח או על מחיר ההמבורגר. בנוסף, יציעו Redefine Meat ואתר כרמלה אונליין, האתר הגדול בישראל למוצרים מהשוק עד הבית, מארז 'ברביקיו' מיוחד הכולל את כל מה שצריך לברביקיו המושלם- במחיר מיוחד של 149 ₪ במקום 209 ₪,  בין התאריכים –לרוכשים בין ה-1-7 ביולי. טעמנו את ההיצע של מסעדת ריינבו באבן גבירול והזמנו את מבצע ספיישל רידיפיין מיט - קציצית רידיפיין עם קממבר צ'דר בצל מקורמל בלחמניית פרעצל עם רוטב אלף האיים חסה עגבניה ובצל. במחיר 49 ש"ח. לאחר שניסינו: טעים! עסיסי, תחושה של בשר אמיתי ומאוד מוצלח לכולם. ציון: 9/10.

© גיל אבירם

חגיגה אמריקאית

רשת פאפא ג'ונס מרחיבה את סדרת הנקניקיות אמריקאיות העטופות בבצק עם שלוש מנות פרמיום שיוגשו עם צ'יפס וקוקה-קולה במהדורה מוגבלת לכל חודש יולי. מדובר בסדרת הוט פאפא פרמיום חדשות לצד פיצות מושחתות ושלל הרטבים המקוריים של פאפא ג'ונס מארה"ב: הוט פאפא עשבי תיבול – נקניקיית עוף בעישון עדין ועשבי תיבול הוט פאפא קצבים – נקניקייה מנתחי בקר איכותיים עם טעם עמוק וממכר הוט פאפא ילדים - נקניקיית עוף עסיסית וקריספית הוט פאפא טבעוני - נקניקייה טבעונית שמרגישה כמו הדבר האמיתי! לאחר שניסינו: הנקניקיות עם הבצק מעולות, טעימות ובהחלט עושות כבוד לאמריקה, עם זאת  הצ׳יפס הנלווה פחות מוצלח במנה. ציון: 8/10.

© אמיר מנחם

סדרת הפרמיום 

"מעדני יחיעם" מרחיבה את סדרת הפרמיום שלה בשלושה מוצרים חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף נתח שלם של חזה הודו מעושן, נתחי צלעות בקר מעושנים וצלויים "על האש" וכתף בקר צלוי, המיוצרים בתנאי בוטיק במפעל הגלילי של יחיעם. לאחר שניסינו: מעולה, מרקם מדוייק ולגמרי נחזור לרכוש. ציון: 8/10.

© Sell360pro

משקאות צלולים

פרימור משיקה סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות בתוספת ויטמינים: משקה בטעם תפוח עץ, משקה בטעם ענבים ומשקה בטעם אפרסק. לאחר שניסינו: לגמרי טעים, אבל לא שונה מדי מהמתחרים בתחום, לפחות בגזרת הטעמים. ציון: 7/10.

© רוני ברוקס

מנה חמה בטעמי עולם

"מהדורת טעמי עולם" של מנה חמה חוזרת עם שני טעמים: מנה חמה איטלקי- פסטה בסגנון רוזה ומנה חמה דרום אמריקה- פירה עם בטטה. לאחר שניסינו: לא הרגיש מיוחד מדי, טעמים חמודים אבל לא משהו שגם הרגיש כסובב עולם. ציון: 6/10.

© סטודיו אסם

 חלוה לדרך

חברת "אחוה" משיקה מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל מארז חטיפי חלוה בטעם וניל מצטרף לסדרת חטיפי החלוה של אחוה הכוללת מארז חטיפי חלוה בטעמים – וניל, פיסטוק וקקאו - ולמארז חטיפי חלוה בטעם וניל ללא סוכר. לאחר שניסינו: פתרון מושלם לחובבי החלוה. ציון: 9/10.

© יעל האן

פונץ' בננה בשקית

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם פונץ' בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת. מדובר במהדורה מוגבלת לכחודשיים. 

© סטודיו שטראוס

 

 

תגובות