Food feed: החטיפים החדשים קיבלו טוויסט. adobestock

Food feed: החטיפים החדשים קיבלו טוויסט

קינדר חדש, שוקולד טבעוני, גלידה בפיתוח ישראלי, ערגליות בטעם מפתיע לקראת ראש השנה ועוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

 

קינדר טרונקי

קינדר, מקבוצת פררו, מרחיב את מגוון המוצרים בישראל בקטגוריית העוגיות ומשיק לראשונה את קינדר טרונקי – מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. לאחר שניסינו: מעניין, טעים וקצת מזכיר את טעם הקינדר ׳קארדס. חמוד לגמרי, לגמרי נקנה שוב בעתיד. ציון: 8/10.

© באדיבות פררו

אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו

מרחיבה את סדרת מהדורות אפרופו בטעמי ביסלי ומשיקה את אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו. לאחר שניסינו: שילוב מוצלח ומעולה במיוחד, ברמה שתהינו איך זה לא קרה קודם?! ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

סדרת שוקולד טבעונית

שופרסל GREEN משיקה את סדרת השוקולד הטבעונית של המותג הבינלאומי "ריטר ספורט", במגוון טעמים שונים: אגוז קראנצ'י, שקד קראנצ'י, קרמל מלוח, קלאסי ובוטנים קלויים. לאחר שניסינו: פתרון מעולה לטבעונים, לא מורגש ההבדל בכלל וכיף לראות שיש מגוון רחב של טעמים. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

במבה במילוי קרם פתיבר

אסם-נסטלה השיקה, במהדורה מוגבלת לקיץ, את במבה במילוי קרם פתיבר. שני טעימם אהובים במיוחד על החך הישראלי. לאחר שניסינו: ובכן, כשהבמבה לא קפואה טעם הפתיבר כמעט ולא מורגש, עד כדי שתהינו אם זה במבה במילוי קרם במבה. עם זאת לאחר ההקפאה - טעם המילוי היה חזק יותר ויכולנו להבדיל, ובכל זאת - לא בטוח שהיינו יודעים להמר בטעימה עיוורת כי מדובר בטעם פתיבר. בקיצור, חשבנו וואו ובפועל - חמוד וסבמבה... ציון: 7/10.

 

© סטודיו אסם

 

 

טעמים חדשים של דלי קרים

הרשת האהובה מתחדשת בשני טעמים חדשים במקררים: גלידת שמנת בהשראת משקה הסחלב החורפי בגרסא קרירה עם ריפל קינמון וקוקוס קלוי, וגלידת שמנת בטעם בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפ וחתיכות מפנקות של בצק עוגיות. לאחר שניסינו: טעם הסחלב יתאים יותר למי שחובב את המשקה, ופחות למי שלא (לדעתנו). בצק העוגיות - נפלא ומרענן. ציון: 8/10.

 

© נועם פריסמן

ערגליות תמרים

לקראת ראש השנה, אסם נסטלה משיקה במהדורה מיוחדת טעם חדש ומפתיע לעוגיות המקומיות - ערגליות תמרים. לאחר שניסינו: מוצלח שלהם לגמרי, טעמים שמשתלבים זה עם זה בצורה מופלאה ועוד מוצר שלא הבנו איך הוא לא היה קיים עד היום מרוב שזה היה מתבקש. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

גלידת LELO

גלידת שטראוס משיקה את LELO: סדרת גלידות חדשה בפיתוח ישראלי ייחודי, שגם נושאת את תו VEGAN FRIENDLY. תחת המותג LELO מושקים כעת שלושה פיינטים חדשים: וניל וקרמל מלוח – עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים שוקו ופקאן – עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות וניל וחלווה – עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי | לאחר שניסינו: פייר? התאכזבנו. הטעם מורגש כ׳פרווה׳, בעוד יש תחליפים המהווים טעם נהדר וכמעט זהה לחלב. ניסינו לתת צ׳אנס לכלל הטעמים, ועדיין חווינו זאת בכולם כרגע. זה לא שזה לא טעים, אבל זה פרווה מדי בטעם וקצת מיושן מהפן הזה. ציון: 5/10.

© סטודיו 0304

קוקומן שוקולד-תות

תלמה השיקה מוצר חדש: קוקומן בטעם שוקו-תות. לאחר שניסינו: חביב ולא יותר, השילוב לא הכי מתבקש בקוקומן, משהו בטעם של התות עבר קצת תרופתי ותפל, וגם הציפיות, הפעם לא היו גבוהות. חביב ותו לא. ציון: 6/10.

© סטודיו 0304

ההשקות החדשות של rebar

rebar משיקה שתי סדרות של משקאות קיץ במהדורה מוגבלת: הרשת משיקה את shake & pop - סדרת משקאות בטעמים שונים ומרקם של מילקשייק, טופינגס קראנצ'יים וכדורי טפיוקה. בנוסף, הרשת מחזירה לעונה החמה את משקאות הברד i’m cool מבוססי פירות. לאחר שניסינו:  shake & pop - טעימים לחלוטין, עם זאת כדורי הטפיוקה בטעם שלקחנו הזכיר קצת ליקריץ, מה שהרס קצת את הטעם הנהדר ואת החוויה. למעשה הכדורים לא הכי נחוצים למשקה הנפלא לכשעצמו. ציון: 7/10.

© רונן מנגן

מילקי TRIO פיסטוק

'מילקי TRIO פיסטוק' הוא מוצר חדש המצטרף ל- TRIO דאבל שוקולד - מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד לבן, שכבת מוס מפנקת בטעם פיסטוק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים השונים - יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק. לאחר שניסינו: בהחלט מפנק, טעמים כייפים, קיציים ומרעננים למילקי. ציון: 8/10.

© באדיבות שטראוס

סדרת השוק

שקדיה משיקה את "סדרת השוק": ממרחים, מטבלים וסלטים בטעמים שונים, בצבעים ססגוניים וניחוחות אהובים: ממרח זיתים, חצילים קלויים ופלפל אדום, פלפלים קלויים חריף עגבניות מיובשות בתוספת זיתים ירוקים, סלט בורגול, סלט זיתים ירוקים עם עגבניות מיובשות, רוטב על בסיס עגבניות לשקשוקה, שעועית לבנה מתובלת עם פלפל אדום, אריסה ממרח פלפלים חריפים, גרגרי חומוס עם טחינה וממרח ארטישוק בתוספת פלפלים. לאחר שניסינו: טעמים עשירים, ביתיים וכאלו שעושים חשק לשבוע רק מהם! ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סירופ בטעם קרמל מלוח

המותג "אפיכל", משיק סירופ חדש בטעם קרמל מלוח. לאחר שניסינו: מתכתב נהדר עם הטרנד, מגוון ולגמרי נשוב לרכוש. ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

שליחים של עצמכם

דומינו׳ס פיצה יוצאת במהלך מיוחד לישראל: קוראת ללקוחותיה להיות השליחים בעצמם! ואם הם השליחים - אז גם מגיע להם טיפ... מה זה אומר? פשוטו כמשמעו. אתם אוספים לעצמכם ומרוויחים בתמורה מתשלום טיפ בגובה 10 שקלים מהרשת, לצד הטבות נוספות על הדרך.

© דן פרץ, באדיבות יחסי ציבור

סנד-וויץ׳

בעקבות הביקוש הרב וההצלחה שנחל בקיץ הקודם, בן & ג'ריס מחזירה בימים אלה למדפים את הסנד-וויץ' - חטיף גלידה המשלב את טעם גלידת בצק העוגיות של בן & ג'ריס, בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות