בפעם השנייה: גל זהבי ישמש כיועץ הקולינרי של "קרם דה לה קרם". מתוך אינסטגרם @galzahavi

בפעם השנייה: גל זהבי ישמש כיועץ הקולינרי של "קרם דה לה קרם"

גל זהבי יוצא מהמסך ויוביל שוב את פסטיבל הקינוחים האשדודי שזכה להצלחה רבה בשנה שעברה • כל מה שאתם חייבים לדעת

אחרי שעשה זאת בגדול בשנה שעברה, יותר התוכן ואיש הפודיז, גל זהבי, נבחר לשמש כיועץ הקולינרי של פסטיבל הקינוחים "קרם דה לה קרם" באשדוד בפעם השנייה!

לאחר ההצלחה המסחררת בשנה שעברה שסחפה עשרות אלפי טועמים מכל רחבי הארץ לאשדוד- פסטיבל "קרם דה לה קרם" חוזר עם כ-50 דוכנים מגוונים שמציעים קלאסיקות, נוסטלגיות וטרנדים מתוקים במיוחד. מדובר לא רק בעשרות קינוחים טעימים וייחודיים, אלא גם מגוון פעילויות, מיצגי רחוב והופעות בכניסה חופשית ובמחיר של 20₪ לקינוח.

2022
2022 © שירן כהן, יחסי ציבור

 

מה בתפריט? בפסטיבל תוכלו ליהנות ממיטב הקולינריה האשדודית הידועה והנחשבת במקום אחד. החל מאופות ביתיות למסעדות מקומיות ועד לקונדיטוריות עלית. בין הקינוחים הבולטים שיש לפסטיבל להציע: הטירמיסו המבוקש של אליה בן שמעון, קרואסון הפיסטוק המפורסם של פנינה פאי, הטארטים האישיים של אורטל זרביב, הספוליאטלה הנפוליטני של פיצה פארינו, בראוניז של אבישג כהן והרשימה עוד ארוכה.

כאמור, מאחורי חגיגת הטעמים עומד הפודיז האהוב גל זהבי שמשמש כיועץ הקולינרי המפקח עד לפרטים הקטנים.

© שירן כהן, יחסי ציבור

המשתתפים (לפי סדר הא'-ב'): אגם קייק, או או, או לה לה מקרון, אליה בן שמחון, ארוי דיי, אתי קייק, בוטיק הפיתה, ברולה, גנאש, דה לה פיקס, דניאלה ניסים, הירושלמי, המטבח של לימור ואורן, המרענן, הסושי של רחלי, זאת, טרקלין, יאמי, יעקוב, ליאנס בייקרי, מואיז, מולי, מטילדה בר, מלבי car, מר צ'ורוס, נופית מרזוק, סוויטס, סמודי, ענבר יוסף, פארינו, פורטו, פטרה, פינוקי עידן, פנינה פאי, קאיפויה, קאפריס, קונדטאוריה, קפה ג'וליה, קפה גן סיפור, קפה מילנה, קפה פאזל, רונג'אן, רחלי שושן, שוגי, שיראל וקנין, תומר, I Love Eat, Inbal Kalabres, Inbal Lutati. הפסטיבל ייערך ב-21-22 באוגוסט בין השעות 18:00-23:00 בגן אלישבע באשדוד.

תגיות
תגובות