Food feed: ארוחה חריפה בקלות. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: ארוחה חריפה בקלות

עוגות דבש לחג, טעמי קיץ חדשים במגוון מוצרים, הממרחים החדשים, ביסקוויטים שכדאי לנסות והאם הביסלי החדשים שווים את זה? • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו

 

עוגות לחג

רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי 2023 הכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש. בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות, לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף, טארט פירות העונה, פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה, דבש פיסטוק ועוד. לאחר שניסינו: פייר? הרשת תמיד מגוונת ולא אכזבו גם הפעם, הן ביצירתיות והן בטעמים העשירים. ציון: 9/10

© גיל אבירם, יחסי ציבור

עוגת 'תפוח בדבש מבית סבתא'

רשת קפה ביגה משיקה לרגל ראש השנה עוגה חדשה: 'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן. מדובר בעוגה בחושההמשלבת את שני סמלי החג הבולטים ביותר: תפוח ודבש. לאחר שניסינו: טעימה, מעבירה את רוח החג ולגמרי לא מורגש שהיא ללא גלוטן. ציון: 8/10. 

© דוד מויאל, יחסי ציבור

סופר קראנץ׳

'עוף טוב' מקבוצת Feed better משיקה בסדרת צ'ונגו: צ'ונגו סופר קראנץ' קלאסי וצ'ונגו סופר קראנץ' חריף. לאחר שניסינו: ארוחה קלה וטעימה במינימום זמן. טעים ופריך. לאוהבי החריף, הגרסה החריפה עושה את העבודה. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור עוף טוב

טעמי הקיץ של תפוזינה

תפוזינה משיקה טעמי קיץ חדשים בשילובים מיוחדים ועד 19 קלוריות בלבד - תפוזינה תות פירות יער ותפוזינה אננס אפרסק. לאחר שניסינו: מרעננים, שילובים מוצלחים שלגמרי משדרים קיץ. ציון: 8/10.

© סטודיו יפאורה

מיקס קרמוגית

אסם-נסטלה השיקה שני טעמים של קרמוגית מיניס בשקית אחת! מיקס קרמוגית מיניס שוקולד וקרמוגית מיניס בייגלה. לאחר שניסינו: שילוב מושלם בשקית אחת, טעים, נשנוש כייפי, בא טוב עם ובלי הקפה. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

אורביט ריפרש

סדרת 'אורביט ריפרשרס', ממשיכה להתרחב ומשיקה טעם מתוק-חמצמץ: 'אורביט ריפרשרס תות לימון'. לאחר שניסינו: שילוב טעמים כייפי, מרענן ובדיוק מה שאנחנו צריכים בטעמי הקיץ. ציון: 8/10.

© יחסי ציבור

ממרחים לבית הספר

המותג CHOCKETA (צ'וקטה) מציע לקראת חזרה לבית הספר, סדרת ממרחים למריחה חדשה, הכוללת שלושה טעמים: ממרח דואו אגוזי לוז עם קקאו המשלב ממרח חלב, ממרח אגוזי לוז טבעוני (פרווה) וממרח אגוזי לוז עם קקאו קלאסי. לאחר שניסינו: תמיד טעימים, ובאים טוב בסנדוויץ׳, אבל מרגיש כמו טעמים שכבר טעמנו. ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סדרת ביסקוויט חדשה

עוגיות הפרימיום "באלזן" (BAHLSEN), משיקה סדרת חדשה של תת המותג ליבניץ (Leibniz). הסדרה כוללת שלושה מוצרים: ליבניץ ביסקוויט סנדוויץ' בטעם קקאו במילוי קרם שוקולד, ליבניץ ביסקוויט סנדוויץ' חמאה במילוי קרם שוקולד, ליבניץ ביסקוויט סנדוויץ' בטעם קקאו במילוי קרם חלב. לאחר שניסינו: כולם מתוקים ודי חמודים, אבל הטעם המנצח הוא הטעם ״הקלאסי״ שלהם - חמאה במילוי קרם שוקולד. ציון: 7/10.

© באדיבות באלזן

לב משוקולד

מותג השוקולד האיטלקי WITORS (ויטורס), משיק סדרת פרלינים משוקולד חלב/מריר מעולה במגוון טעמים שונים. כולל במהדורה מיוחדת מארז פרלינים בצורת לב. לאחר שניסינו: טעימים, מוצלחים ופינוק שכיף לקבל. עם זאת, לא בשורה חדשה בטעמים שבלטו לנו בצורה יוצאת דופן. ציון: 7/10.

© יחסי ציבור

ביסלי בטעמים חדשים

ביסלי משיקה שני מוצרים חריפים בטעמים חדשים ובדרגת חריפות שונה: ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון. לאחר שניסינו: שניהם חביבים למדי, לא מהטעמים שנרצה להשאיר מעבר למהדורה מוגבלת. הם באווירה פיקנטית ביותר, לא חריפים (לפחות לא לחך שלנו). טעימים במידה, אך לא נחוצים מדי. ציון: 6/10.

 

© סטודיו אסם

פיוז טי חדש

מותג התה משיק משקה חדש בסדרת ה-Zero Green: ליצ'י-פסיפלורה. לאחר שניסינו: הפעם קצת פחות עבד לנו בטעמים, מעין תחושה של טעם לוואי של ממתיק. חבל, היו מוצלחים יותר. ציון: 4/10.

© רונן מנגן, יחסי ציבור

בקבוק שוקולד

'בקבוק סלברשיין' של מרס חוזר במהדורה מוגבלת לכבוד ראש השנה. הבקבוק החגיגי עם מגוון החטיפים המוקטנים של חברת מרס חוזר ובגדול, ומגיע גם השנה לכל רשתות השיווק.

© יחסי ציבור

הנגשה לאלופים ואלופות

תלמה משיקה אריזה חדשה לקורנפלקס של אלופים.ות המותאמת יותר לאנשים עם מוגבלויות. האריזה עוצבה בשיתוף עם מיזם "שווה פיתוח" שיזמו הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי, "ג'וינט ישראל-מעבר למגבלות" ועמותת "ציונות 2000" במטרה ליצור מרחב צרכנות נגיש לכולם, בליווי של עמותות נוספות בקהילה.האריזה החדשה קלה יותר לפתיחה וסגירה ומותאמת יותר לאנשים עם מוגבלויות. במסגרת השינוי הוחלף "רוכסן" הקרטון, שנמצא עד כה בראש האריזה, במנגנון פתיחה פשוט יותר וגם השקית הפנימית קלה יותר לפתיחה. בנוסף, יודפס על האריזה קוד QR שבאמצעות אפליקציות ייעודיות ינגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון.

© סטודיו 0304

 

תגיות
תגובות