Food feed: הצ'יפס החדש שהצליח להפתיע אותנו. adobestock

Food feed: הצ'יפס החדש שהצליח להפתיע אותנו

לחמניות חדשות, משקאות חדשים, פודינג והרבה דבש: לקראת ראש השנה ותקופת החגים, התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו עליהם!

POKE 

רשת דיילי'ס מבית סופר-פארם שתי מנות פוקי לתפריט שלה: פוקי סלמון, ופוקי טופו. המנות כוללות מגוון עשיר של תוספות וארבעה סוגי רטבים (סויה, טריאקי, ג'ינג'ר, ווסאבי) | לאחר שניסינו:  מנות מוצלחות, עשיורת, טעימות שפשוט השאירו טעם של עוד ועוד! ציון: 9/10.

© עמית שטראוס

הצ׳יפס של אסם

אסם-נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ'יפס ומשיקה את CHIPS אסם. הסדרה כוללת מגוון סוגי צ'יפס בתיבולים וצורות שונות; קלאסי, BBQ, צ'ילי ו-WAVY. בשלב השני יתווסף מוצר נוסף בסדרה, צ'יפס בטכנולוגיית Hand cooked. לאחר שניסינו: בהחלט תשובה ראויה לתפוצ׳יפס! אנחנו לא מבינים איך זה לא היה קיים עד כה, אבל בהחלט מדובר בתוצאה מוצלחת. הצ׳יפס דק יותר ולכן השמנוניות מורגשת יותר, אבל המליחות לא מוגזמת מדי וזה בהחלט צ׳יפס שכנראה נשוב לרכוש. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

לחמניות אמריקה

רשת מאפיות אנג'ל משיקה את לחמניית אצבע בסגנון אמריקה. לאחר שניסינו: לחמנייה רכה וטעימה. אומנם לא הרגשנו שיש פה בשורה ענקית, אבל בהחלט מסוג הלחמניות שכיף לאכול. ציון: 9/10.

 

© Open 

פומפדור דבש

מותג התה הבינלאומי פומפדור משיק לקראת ראש השנה וחגי תשרי חליטת צמחים בטעם חדש: ג'ינג'ר דבש. לאחר שניסינו: דבש, ג׳ינג׳ר ותה? שילוב מושלם, וכיף שיש מוצר חדש שמשלב את החיבור הכה נדרש הזה בצורה מוצלחת. ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

רטבי קנור אסיאתיים

מותג קנור משיק רוטבי בישול חדשים מהמטבח האסייתי: רוטב טריאקי שומשום ורוטב אסייתי חריף למוקפץ. לאחר שניסינו: אווירה אסייאתית וטעם נפלא שמשדרג את המנות. מומלץ. ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

פודינג לחגים

אסם-נסטלה משיקה מהדורות פודינג חדשות לחגים: פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער. לאחר שניסינו: טעם השוקולד בלונדי היה הכרחי - ובול תואם את הטרנד איתו הוא מתכתב. טעם פירות היער - לא ברור איך לא היה קיים קודם, הוא לגמרי מהסוג שחיפשנו לקינוחי החג. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

תפוזים וגזר

"פרימור" משיקה מיץ סחוט טבעי חדש: מיץ תפוזים וגזר. לאחר שניסינו: מותאם לחובבי הטעם. התפוז קצת משתלט, אך הגזר עדיין מורגש. הוא קצת יותר מר ממיץ תפוזים רגיל, אבל בהחלט מרענן. ציון: 7/10.

© רוני ברוקס

נקניקיות פרגיות

מעדני יחיעם משיקים נקניקיות פרגיות מבשר עוף צעיר, ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט. לאחר שניסינו: עסיסיות, טעימות, קלות להכנה ולגמרי משביעות. ציון: 9/10.

© Sell360pro.

ממרח לימון

"משני" משיקה: ממרח לימון סלט ממרח הלימון מיוצר מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של החברה. הממרח מתאים לשימוש בתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' טוניסאי וכריכים. ציון: 8/10.

© יעל האן, יחסי ציבור

קרקר EXTRA

אסם-נסטלה משיקה את קרקר FITNESS EXTRA- קרקרים עבים יותר עם מרקם פריך במיוחד, המשלבים ירקות ובתוספת פיזורי זרעים ודגנים. המוצרים מגיעים באריזת קרטון מיוחדת הכוללת שתי אריזות פנימיות לשמירה על הטריות. המוצרים בסדרה החדשה: פיטנס אקסטרה סלק- בתוספת סלק עם אקסטרה דגנים מלאים וזרעים פיטנס אקסטרה בטטה- בתוספת בטטה עם אקסטרה דגנים מלאים וזרעים. לאחר שניסינו: מהווים תחליף מצוין ללחם בארוחה או כארוחת ביניים, ומתאימים מאוד גם כנשנוש מלא בטעם. ציון: 9/10.

 

© סטודיו אסם

 

 

אורז ודבש

חברת שקדיה ממשיכה לחדש ובין ההשקות: שני מוצרים חדשים - אורז בסמטי שקדיה ודבש שקדיה. לאחר שניסינו: שני מוצרים איכותיים שבאים בול בזמן לחג. ציון: 8/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

FRUIT & VEG

סדרת הפרימיום המבוססת על פירות וירקות מתחדשת בנראות חדשה ומתרחבת עם טעמים חדשים: אננס תפוז צ'ילי, תפוח אוכמניות והקלאסיקה - תפוז גזר כל המשקאות מכילים אחוזי פרי גבוהים במיוחד, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא צבעי מאכל וללא תוספת סוכר. כל הסוכר במשקאות מגיע מהפירות והירקות. לאחר שניסינו: מרעננים, טעימים ולגמרי עשו חשק לקנות שוב. ציון: 8/10.

© סטודיו יפאורה

ספר מתוק!

'יד מרדכי', משיקים ספר ילדים חדש בשם "מלח מים", המוקדש לכל החקלאים והדבוראים בישראל. עלילת הספר מסבירה בשפה נגישה וציורית על פועלן ותרומתן של הדבורים למען הטבע והשפעתן על המאזן הסביבתי. השקת הספר היא חלק מאג'נדת הקיימות של קבוצת שטראוס שלראשונה באה לידי ביטוי בסיפור ילדים. את הספר ניתן למצוא בחנויות הספרים סטימצקי וצומת ספרים בהוצאת מטר. חלק מההכנסות יועברו לתרומה.

© רמי טל
תגובות