Food feed: קצת מתוק לחנוכה. גיל אבירם, יחסי ציבור

Food feed: קצת מתוק לחנוכה

לכבוד החג המתוק ועתיר הקלוריות, ריכזנו עבורכם כמה השקות חדשות של מוצרים מתוקים במיוחד! מסופגניות דרך ביצי בואנו ועד אפרופו מפתיע • זה מה שחשבנו עליהם

סופגניות כחול-לבן

רשת "מאפה נאמן" השיקה קולקציית סופגניות פטריוטית במיוחד  בשם ״ישראלה״ לחג החנוכה 2023. הקולקציה משלבת טעמים קלאסיים, לצד שילובים הלקוחים מעולם הפטיסרי כמו דונט רושה, פונדט לבן מסורתית, פונצ'יקי פסטוצינה, ריבת חלב, שוקולד לבן/חום בלגי, גנאש קרמל ועוד מגוון שילובים מעניינים שימתיקו לנו את התקופה הנוכחית. בנוסף, ברשת "מאפה נאמן" מציעים השנה גם מבחר טעמים של דואנטסים לחנוכה, המשלבים טעמים של שוקולד בלגי, לבן או חום, עם גלייזינג, לצד ספינג' מרוקאי מצופה שבבי סוכר. לאחר שניסינו: קולקציה עשירה ובאמת טעימה וכייפית בפה ועם כל המרקמים המעניינים. כל טעמי השוקולד הם המצטיינים בסדרה (לטעמנו האישי). עם זאת לא כל כך ראינו את ההקשר הישראלי מתבטא בטעמים מלבד סופגניית כחול-לבן. כרגיל, לא התאכזבנו - הטעמים עשירים ומפוצצים, אבל גם לא הופתענו יתר על המידה מהרעיונות. ציון: 8/10.

© גיל אבירם, יחסי ציבור

קינדר חנוכה

לכבוד החג משיקה קינדר את המוצרים המיוחדים במהדורה מוגבלת. בין המוצרים החגיגיים ניתן למצוא מארז קינדר חנוכייה המורכב מ-9 יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים - קינדר חצי מטר המכיל את אצבעות השוקולד האהובות באריזה בגודל חצי מטר מקושטת בסביבון ונרות החג וביצת הפתעה מקסי שגם היא מתקשטת לכבוד החג. בנוסף לכך, משיקה קינדר לראשונה בישראל במהדורה מוגבלת את ביצי קינדר בואנו. ביצי קינדר בואנו מכילים מעטפת וואפל עבה בציפוי שוקולד חלב ומילוי קרם אגוזי לוז ארומטי ובמרקם חלק. לאחר שניסינו: ביצי הקינדר הם השקה טעימה וממכרת, טעמים מושלמים על טהרת הבואנו שעושים חשק לעוד ועוד. תיזהרו! התמכרנו. ציון: 9/10.

© פררו

אפרופו מצופה קרם בטעם קרמל

אסם נסטלה משיקה לראשונה במהדורה מוגבלת את אפרופו מצופה קרם בטעם קרמל. לאחר שניסינו: מדובר בהצלחה מוצלחת למדי! השילוב של המליחות והמתוק היא מדוייקת! אחד הטעמים הכי מוצלחים שהשיקו בסדרת האפרופו, ולא מנענו מעצמנו לחסל את השקית הקטנה (אולי שמישהו יגדיל אותה כבר?). לצד טעם הקרמל, כמדי חורף יחזור למדפים אפרופו מצופה שוקולד חלב. ציון: 10/10

© סטודיו אסם

חמ"ל הסופגניות

חמ״ל הסופגניות של BOSCH עם הקונדיטור מיקי שמו יצא לדרך!: החל מיום ראשון – חמישי בחג החנוכה (10.12-14.12) נפתח חמ"ל בכוכב הצפון בתל אביב. המאבק המתמשך של כוחות הביטחון, צוותי הרפואה והחיילים הנלחמים יומם ולילה למען ביטחוננו מפרוץ המלחמה ומצוקת המפונים הרבים מבתיהם מרגש ומאחד את כולנו יחד כעם אחד. במטרה להמתיק להם כמה שאפשר את החג עם סופגניות מתוקות וטעימות נפתח חמ"ל הסופגניות של חברת BOSCH, אשר יספק תרומה נדיבה של 10,000 סופגניות יוקרה של הקונדיטור המוערך מיקי שמו. איך יכולים ליהנות מהתרומה? כתבו ל BOSCH את מי אתם רוצים לפנק ולמה למייל: hamalsufganyot@gmail.com, שם יודיעו לכם מתי לבוא לאסוף את הסופגניות ברחוב מאיר יערי 19 בכוכב הצפון, תל-אביב.

© באדיבות זאביק דרור יחסי ציבור

סודהסטרים ברוח התקופה

סודהסטרים בשיתוף פעולה עם האמן דדה (@dedebandaid) יצרו יחד מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם איורים של פלסטר 'פצעי טרור' למען העלאת המודעות לסיוע ותמיכה נפשית לנפגעי ונפגעות פוסט טראומה על רקע לאומי כל הרווחים ייתרמו לעמותת נט"ל.

© יחסי ציבור, סודהסטרים

אוכלים ועושים טוב

חברת הפודטק הישראלית Redefine Meat מתגייסת לשיקום יישובי העוטף, ומציעה לקנות במהלך חודש דצמבר מנת רידיפיין מיט במסעדות המשתתפות ובכך לתרום לשיקום העוטף. 20% מהכנסות רידיפיין מיט ייתרמו לקרן ייעודית שהקימה התנועה הקיבוצית, לשיקום ותמיכה ביישובי עוטף עזה. התרומה תתבצע במגוון המסעדות המשתתפות: פסטה בסטה, פיצה פורטו, מרלן, M32, גורמה 26, גודנס, שניט, וגם בחברות ההייטק לייטריקס וויקס. בתוקף בין ה-1-31 לדצמבר.

תגובות