Food feed: המעדן שהצליח להפתיע אותנו. adobestock אילוסטרציה

Food feed: המעדן שהצליח להפתיע אותנו

סדרת פינוקים חדשה, דגני הבוקר שלא הפתיעו במיוחד, קופסת המשקה שהחזירה אותנו אחורה והחטיף בגרסת יום האהבה • כל מה שחשבנו על המוצרים החדשים על המדף

פתיבר פינוקי טירמיסו

סדרת הפינוקים מתרחבת עם פתי בר פינוקי טירמיסו - שילוב בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים בטעם קפה לקרם מפנק בטעם וניל ומסקרפונה. לאחר שניסינו: השקה מוצלחת וטעימה במיוחד, אולי הכי מוצלחת בסדרה. טעם שמשתלב נהדר עם קפה של בוקר ובכלל, בכל הזדמנות. יצאנו מרוצים ועם חשק לעוד. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

בראוני לבוקר

אסם נסטלה משיקה בישראל דגני בוקר קראנץ' בטעם בראוניז שוקולד. לאחר שניסינו: לא הרגשנו את הקשר לבראוני מלבד הצורה... הטעם - כטעמו הרגיל של דגני הקראנץ׳. נכון, זה טעים, אבל לא משהו שהרגיש כחדש כאמור מלבד צורתו. התאכזבנו... ציון: 6/10.

© סטודיו אסם

פרי BOX

פריגת ישווק לראשונה מארזי משקה אישיים 200 מ"ל במארז של שלוש קרטוניות, בטעם תפוחים ובטעם פירות המארזים ישווקו בטעם תפוחים ובטעם פירות (תפוז, תפוח, לימון, גזר). הקטגוריה החדשה מכילה כ-75%-80% פרי וסוכר מהפרי בלבד. לאחר שניסינו: מחזיר לילדות, יש בו ניחוח נוסטלגי. טעם הפירות - שנמע כמו שילוב חדש מרענן היה די רגיל ולא יוצא דופן.. אבל באופן כללי אהבנו את הרעיון (אבל לא את הקש המסובכת שלא מתאימה לקרטונית! באורך!). ציון: 8/10.

© Firma Global Businness Design

POOF ליום האהבה

מותג החטיפים פוף משיק מוצר חדש לרגל הוולנטיין: חטיף בצורת לב בטעם גבינה. לאחר שניסינו: חביב ולא יותר. הריח מאוד מאוד תעשייתי, מה שקצת הרתיע בהתחלה. אומנם אכן סיימנו שקית שלמה, אבל היה חסר לנו משהו. ציון: 6/10.

 

© יחסי ציבור 

חטיפי החלבון של PRO

מותג החלבון מתרחב לעולם חטיפי החלבון עם שלושה טעמים: חטיף חלבון בטעם קרמל עם ציפוי בטעם שוקולד חלב ואגוזי לוז : 20 ג' חלבון. חטיף חלבון עם עוגיות קקאו וציפוי בטעם שוקולד לבן המגיע ב-2 גדלים: 17 ג' ו-25 ג' חלבון. חטיף חלבון בטעם טריקולד: 27 ג' חלבון | כמעט כולם מוצלחים, קליליים וטעימים, אך דווקא החטיף עם עוגיות הקקאו היה קצת פחות מוצלח, משהו בטעם היה קצת מרתיע. ציון לכל: 8/10.

© סטודיו שטראוס

עוגות בוקר חדשה באריזה אישית

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון. לאחר שניסינו: לא הוקסמנו יתר על המידה, אכן חביבים וסוגרים פינה לבוקר יחד עם הקפה (או השוקו, מה שתרצו). לא כבדים מדי ובהחלט מספקים מענה פשוט וקל. ציון: 7/10.

© יעל האן, יחסי ציבור

נקניק פרמיום חדש

נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום של "מעדני יחיעם" - פסטרמה בקר בסגנון רומני נתחי כתף בקר מעוצבים ומעושנים, בציפוי פלפל שחור גרוס, ללא גלוטן, עם אחוז חלבון גבוה ורק 3% שומן. לאחר שניסינו: טעים מאוד, הטעם המפולפל כובש את החך ועושה חשק לזלול הכל. עם זאת - לא מרגיש כמו טעם שלא טעמנו בעבר. ציון: 9/10.

© Sell360pro

מעדן גולן חדש

מהדורה מיוחדת של מעדן הגולן בטעם פיסטוק. לאחר שניסינו: המילה המדוייקת ביותר לתאר את החוויה הקולינרית היא: מפתיע, ואם צריך להוסיף מילה נוספת אז: לטובה. ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

שלישיית פסאטה

מותג "טעם הטבע" מרחיב את סדרת "טעם הטבע בקופסה" ומשיק שלישיית מחית עגבניות באריזה מוקטנת. לאחר שניסינו: אומנם קטן במיוחד, אבל לגמרי נוח, תוספת טעימה כרוטב מנצח שנתחיל לאמץ. ציון: 8/10.

© באדיבות טעם הטבע

TRIO שוקולטה ומרשמלו

 

מילקי TRIO בטעמי שוקולטה ומרשמלו - שלוש שכבות מפנקות של פודינג שוקולטה, מוס בטעם מרשמלו וקצפת. לאחר שניסינו: מעניין ודי קסום, קצת נותן תחושה של חד קרן... ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

המוצרים המתקמבקים:

חוזרים לשוק בעקבות הביקוש: שוקו מקופלת - עכשיו גם בשקית אישית | תפוצ'יפס, גבינת צ'דר פרווה וחומץ-מלח למדפים, במהדורה מיוחדת של חודשיים | 

© סטודיו שטראוס
תגיות
תגובות