Food feed: המוצ'י כאן כדי להישאר. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: המוצ'י כאן כדי להישאר

קפה קר מפתיע, קולקציית קינוחים, עוגות מגוונות לכל אירוע או אירוח, משקאות חדשים, נקניקיות ללא בשר ועוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו

קולקציית קינוחים חורפית של גולדה

גולדה מבית קבוצת 'ANITA' משיקה קולקציית קינוחי חורף. Snowberry – קינוח אירופאי קלאסי ואינסטגרמי במיוחד המכיל שכבות של תותים טריים, קצפת ושוקולד אגוזים | ChocoBomb – השראה מעולמות האפוגאטו, אספרסו חם על גלידה, גרסא מפנקת של כדור גלידה לבחירה, שוקולטה חמה וסמיכה ואצבע שוקולד חלב ובייגלה או שוקולד לבן פיסטוק לבחירה | Golden Crumble - קינוח מפנק וחם המבוסס על שכבות של פרי ורוטב לבחירה, שכבת קראמבל חמאה, קרם וניל חם ותוספת לבחירה מלמעלה | FireBalls – קינוח המורכב מחמישה כדורי בצק לוהטים, רוטב של גולדה וכדור גלידה לבחירה | EVEREST – חגיגה של טעמים ומרקמים, הקינוח מכיל פחזניות, קצפת, כדור גלידה לבחירה, תותים, סירופ שוקולד חלב וסירופ שוקולד לבן. לאחר שניסינו: הכל בהחלט היה כייפי לחיך, טעים והכי אווירת חורף מול הטלוויזיה. ציון: 9/10.

© אמיר מנחם – my social

קפה קר קלאסי ללא תוספת סוכר

שטראוס מרחיבה את סדרת האייס קפה האהובה עם קפה קר קלאסי ללא תוספת סוכר. לאחר שניסינו: טעים במיוחד, על אף שהיינו סקפטיים בהתחלה. בנוסף, לא הרגשנו שחסר סוכר. היה מדויק להפליא. ציון: 9/10.

© סטודיו שטראוס

עוגות מאפה נאמן

תפריט העוגות העשיר של מאפה נאמן מפתיע אותנו בכל פעם מחדש - מעוגות מגוונות, עמוסות בכל טוב וחלביות, לצד עוגות מעולות נוספות - גם בגרסת פרווה. לוטוס, מוס, עוגות יום הולדת וזה רק על קצה המזלג... בכל פעם אנו זוכים לשדרוג של מגוון נוסף, היצע חדש ואפילו מהדורות מוגבלות. ציון: 10/10.

© גיל אבירם, יחסי ציבור

Little Moons

יאנגו דלי תשווק דרך האפליקציה את ה- Little Moons, כדורי המוצ'י טעימים במיוחד! הממתק היפני - בצק מקמח אורז מתוק רך ולעיס, סביב ליבת גלידת ג'לאטו איכותית. המותג האנגלי Little Moons הפך לגרסה הפופולרית ביותר ברחבי העולם ומעכשיו יהיה זמין בישראל במשלוח מעכשיו לעכשיו באמצעות אפליקצית Yango Deli. בתחילה עם ארבעת הטעמים הפופולריים ביותר: וניל, פיסטוק ודבש, פסיפלורה ומנגו, שוקולד מריר ואגוזי לוז, ובלונדי. לאחר שניסינו: אם כבר מוצ׳י אז רק ככה! מדוייק, מרקמים כייפים ותחושה של מיני ירח טעים וטרנדי בתוך הפה. ציון: 9/10. 

© באדיבות יאנגו דלי

אלפרו בטעמים חדשים 

אלפרו, מותג תחליפי החלב, מרחיב את סדרת המשקאות הנמכרת במקרר עם משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל. לאחר שניסינו: בהחלט אחר, מגוון ומסקרן! הבננה קצת פחות הלהיב אותנו אך הקרמל בהחלט מתכתב עם הטעם הפופולרי האהוב עלינו ועושה עבודה מעולה. ציון: 7/10.

© סטודיו שטראוס

דיאט תפוחים

 

פריגת משיקה טעם דיאט החדש אשר יצטרף לטעם הקיים דיאט אשכוליות ויושק במהדורה מיוחדת לחודשי החורף. טעם דיאט תפוחים, ישווק במהדורה מיוחדת במשך שלושת חודשי החורף. לאחר שניסינו: חמוד במיוחד, לא הרגשנו שזה יוצא דופן אבל בהחלט פתרון קליל שתמיד כדאי שיהיה במדף. ציון: 8/10.

 

© Firma Global Businness Design

Redefine meat

חברת הפודטק Redefine meat מרחיבה את קטגוריית מוצרי בשר-חדש, ללא רכיבים מן החי ומשיקה בישראל נקניקיית 'Bratwurst' להכנה ביתית. לרגל ההשקה Redefine meat חברו לאתר המוביל כרמלה ויצרו יחד מארז קולינרי כמחווה למנה האהובה 'קארי וורסט'. לאחר שניסינו: לא מורגש שזו נקניקה ללא רכיבים מן החי, כל כך טעים שפשוט הופתענו בכל ביס מחדש. מומלץ! ציון סופי: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

טעמי הג'ינג'ר

המותג Muller, מרחיב את סדרת Froop הפופולרית עם קציפת הפרי הייחודית, ומשיק שני טעמים ראשונים לשנת 2024, עם טוויסט בטעם ג'ינג'ר: קציפת תות בנגיעות ג'ינג'ר; וקציפת לימון בנגיעות ג'ינג'ר (3% שומן). לאחר שניסינו: טעים אך לא הרגשנו שינוי מוגזם בטעם, אולי זה לטובה אבל טוויסט הג׳ינג׳ר קצת פחות הורגש. ציון: 7/10.

© סטודיו מרחב

PRO בטעם תות ושוקולד לבן

קבוצת שטראוס משיקה במהדורה מיוחדת את "יטבתה PRO ללא תוספת סוכר בטעם תות ושוקולד לבן". לאחר שניסינו: לא מהטעמים המועדפים עלינו, יש כאלו שיאהבו - אנחנו קצת פחות אהבנו את הטעם, היה קצת אפטר טייסטס... ציון: 5/10.

© סטודיו שטראוס

הרוטב האייקוני

רוטב הברביקיו האמריקאי Hunt's מגיע לישראל. לאחר שניסינו: מפתיע, סמיך ועשיר בטעם - בדיוק כפי שהבטיחו לנו. מגיע בשלושה טעמים: רוטב ברביקיו אוריגינל, רוטב ברביקיו היקורי (מעושן) ורוטב ברביקיו דבש חרדל. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מגוון בראנצ'ים מקוריים ליום המשפחה

לכבוד יום המשפחה שחל השבוע, אתר הבשלנים יאמי (yummi) מציע בראנץ' לשבת לבילוי משפחתי כיפי וטעים. מארז הבראנץ' יוצע במגוון סגנונות: הודי, יווני, ארגנטינאי, חומוס או סביח, טבעוני וכמובן ישראלי, כשכל אחד מהם כולל שלושה סוגים של מנות או מאפים, סלטים לבחירהותוספותמעניינות.כך למשל הבראנץ' היווני יכלול ספאנקופיטה (מאפה תרד מסורתי מסלוניקי) או קדאיף, ובנוסף פירוסקי, סלט יווני ועוד מנות לבחירה וכמובן עוגיות הדבש המסורתיות לקינוח. בראנץ' טבעוני בריא שקשוקה טבעונית, לחמניות תוצרת בית, אנטיפסטי ופשטידות ברוקולי אישיות - בליווי סלט כמובן. עלות הבראנץ' תנוע בין 40-47₪ לסועד, כשמרבית המארזים מתאימים לשישה סועדים. תקף עד מחר.

© אתר יאמי

אתגר השום ליום האהבה

לרגל יום האהבה הבינלאומי רשת ברגר קינג תאתגר את בני ובנות הזוג שלכם ולהעמיד את הקשר שלכם למבחן רומנטי וריחני במיוחד. האמיצות והאמיצים יוכלו לצאת לדייט ריחני במיוחד, ביום רביעי ה-14.2.24, כשהרשת תעניק הנחה מיוחדת של 20% על כל מוצרי השום בכל סניפיה. ההנחה תקפה על ארוחות הוופר שום וארוחות השניצל-בורגר שום, הגדושות ברוטב מיונז שום עוצמתי. ההטבה היא עבור חברי מועדון ברגר קינג (ההצטרפות בחינם) דרך אתר או אפליקציית הרשת.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגובות