Food feed: הגלידות כבר כאן והפתרונות המושלמים לצד הקפה. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הגלידות כבר כאן והפתרונות המושלמים לצד הקפה

אוזני המן ללא גלוטן, גלידות חדשות ומתקמבקות, עוגיות נימוחות מעולות ועוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

 

שוקוצ'יפס במילוי קרם בייגלה

אסם-נסטלה משיקה מוצר חדש ומרגש בסדרת אסם עוגיות שוקוצ'יפס: במילוי קרם בייגלה! (ויגן פרנדלי) לאחר שניסינו: שילוב מוצלח של ההשתלטות הטעם הטרנדי עם העוגיות המעולות. חשבנו שיהיה מדובר בעוגייה יבשה ומשעממת והטעם הקפיץ לנו את החושים וגרם לנו לזלול ללא הפסקה. ציון: 8.5/10.

© סטודיו אסם

פיק-אפ

לאחר השקה עולמית מוצלחת, המותג ״פיק אפ״ (pick up) הגיע לארץ. פיק-אפ הוא חתיכת שוקולד בין שני ביסקוויטים פריכים, או שני ביסקוויטים עם שוקולד באמצע. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: פיק אפ במילוי שוקולד חלב, פיק אפ במילוי שוקולד וקרם חלב, פיק אפ במילוי שוקולד מריר. לאחר שניסינו: מצאנו את ההתמכרות החדשה שלנו עם כוס הקפה (או השוקו) בבוקר! נימוח, טעים והתענוג מגיע בכל ביס מחדש. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

אוזני המן בטעם חלווה

רשת ביגה משיקה לרגל חג פורים 2024 בהשראת המטבח הישראלי: אזני המן בטעם חלווה – ללא גלוטן. לאחר שניסינו: פריכים, עשירים בטעמים, מרקם נימוח וזה כל כך מוצלח וטעים! אומנם לא מדובר בטעם יוצא דופן - אבל און הביצוע והתוצר הסופי שבו את ליבנו (ואת הבטן שלנו...) ציון: 8/10.

© אסף קרלה

מגנום פיינט חדשים

גלידת שטראוס משיקה שני מוצרים בסדרת מוצרי הפיינט של המותג מגנום: מגנום פיינט Starchaser: גלידת שמנת בטעם פופקורן עם ריפל בטעם קרמל ושברי שוקולד חלב, במעטפת שוקולד חלב ו-מגנום פיינט Sunlover: גלידת שמנת בטעם קוקוס עם ריפל המכיל מנגו ושברי שוקולד לבן, במעטפת שוקולד לבן. לאחר שניסינו: בדיוק כמו גרסת השלגונים - גם כאן הטעמים מוצלחים במיוחד, השילובים מעניינים והכיף של הנחמה בגלידה גם בחורף עושה את שלו. ציון: 8/10.

© אייל קדם

קרמל סוטרא ליבה

כמיטב המסורת: בן & ג'ריס מחדשת אחת למספר שנים טעמי גלידה אהובים, לבקשת הצרכנים ומשיקה מחדש את הטעם הנבחר: קרמל סוטרא ליבה, טעם השייך לסדרת הליבה הייחודית שלה.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות