Food feed: הגלידה המפתיעה כבר כאן!. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הגלידה המפתיעה כבר כאן!

קולקציית פורים מיוחדת, סוויטבוקס שכולו השוקולד האהוב, עוגיות מושלמות עם הקפה, יוגורט שחובה לנסות ובשורה לחובבי השוקו • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

קולקציית פורים

ב"מאפה נאמן" מציגים קולקציית אוזני המן מבצק פריך ובמגוון מילויים קלאסיים כגון פרג, תמרים, שוקולד ושוקולד לבן, לצד מילויים חדשים ומפתיעים כמו פסק זמן, אוריאו, רד וולווט, לוטוס ועוד שלל טעמים מסקרנים וטעימים במיוחד. לאחר שניסינו: לצד טעמים שלא הפתיעו במיוחד, אפשר למצוא כמה הברקות טעימות ששווה לנסות! פסק הזמן הוא מעולה, רד וולוט ייחודי והלוטוס - פשוט טעם שתמיד בא טוב. ציון: 9/10.

© גיל אבירם, יחסי ציבור

סוויטבוקס עם קליק!

קליק" ו-Sweetweet בשיתוף פעולה מתוק במיוחד: סוויטבוקס שלם שכולו חגיגה של מותג השוקולד האהוב! הסוויטבוקס ייצא במהדורה מיוחדת הכוללת משחקים, גרביים מעוצבות והפתעות נוספות. לאחר שניסינו: כל מה שרצינו מסוויטבוקס של קליק, ואפילו יותר! גם המחיר (95 ש״ח) משתלם במיוחד.

© סטודיו Sweetweet

"היט" משיקה טעם עוגיות חדש

המותג "היט" (HIT), מבית מותג עוגיות הפרימיום "באלזן" (BAHLSEN), משיק טעם נוסף: קרמל מלוח. לאחר שניסינו: וואו. כמה טעים, כמה מושלם החיבור בין המתוק למלוח בקרב העוגיות האהובות עלינו. בא טוב ליד הקפה - שזה מדד קריטי עבורנו... ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

שלגון צ'אי שקדים

שיתוף פעולה ראשון בין גלידות נסטלה לויסוצקי: השקת שלגון צ'אי שקדים. לאחר שניסינו: מדובר בשלגון עם טעם בוגר, אחר וכזה שגם עשה לנו חשק לחליטות עצמן. ציון: 8/10.

© גלידות נסטלה

דנונה SKYR

בדנונה משיקים בשורה חדשה בקטגוריית היוגורט: דנונה SKYR - יוגורט במרקם קרמי, קטיפתי, עשיר בחלבון (11-12 גרם חלבון בגביע של 150 גרם), במתיקות עדינה ובמגוון טעמים: תות, קרם לימון, קרמל מלוח ולבן טבעי. לאחר שניסינו: הופתענו לטובה! מדובר ביוגורט קליל וטעמים לא מאסיביים, כאלו ששומרים על האיזון המושלם בין יוגורט לבין הטעם. בכיף היינו חוזרים לרכוש. ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

טבלאות השוקולד של פררו רושה

פררו נכנסת לראשונה לקטגוריית הפרימיום של טבלאות השוקולד מגיעות לראשונה לישראל, בשלושה טעמים לבחירה: שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז ושוקולד לבן ואגוזי לוז. לאחר שניסינו: בדיוק ככה דמיינו את טבלאות השוקולד של פררו! לא התאכזבנו לרגע ולא יכולנו שלא לאכול עוד ועוד (אבל בכל זאת הצלחנו לחלוק עם אחרים...) ציון: 9/10.

© פררו

סדרת קעריות מוזלי קראנצ'יות

רשת rebar מרחיבה את קטגוריית הארוחות הקלות שלה עם שלוש מנות חדשות בקעריות עם חוויה קראנצ'ית תלת שכבתית. בבסיס כל קערית תונח גרנולה קראנצ'ית בטעמים, מעליה יוגורט או שכבה קרמית עשירה ומעל הכל אפשר לבחור בטופינג של מגוון פירות, אגוזים, שקדים, זרעי צ'יה, בוטנים, שבבי קוקוס קלוי ועוד. הוא מתאים לכל סוגי הקהלים ונותן מענה לטבעונים שנמנעים מחלב ולמתאמנים שמחפשים אקסטרה חלבון. לאחר שניסינו: קליל, טעים ובהחלט פתרון קל למי שמתאמנים ורוצים לסגור פינה. עם זאת - מאוד נוזלי, והיינו מעדיפים את המרקם כמשקה... ציון: 8/10.

© רונן מנגן

אצבעות שוקולד עם קרמל מלוח

אסם-נסטלה משיקה פתיבר אצבעות קרמל מלוח - אצבעות ביסקוויט פתיבר פריך עם שכבת שוקולד מפנקת ובתוכה מילוי בטעם קרמל עשיר. לאחר שניסינו: מוצלח מאוד! טעים, טעם מפנק ולא מעט קרם שעשה לנו פשוט חשק לעוד ועוד. איזון מושלם בין מתוק למלוח! ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

יטבתה משיקים:

שתי השקות במותג השוקו: מהדורה מוגבלת את השוקו המוכר עם עיצוב חגיגי וצבעוני לכבוד חג הפורים שקרב ובא, והשקה חוזרת של המהדורה המיוחדת של משקה הבננה האהוב בשקיות אישיות.

© סטודיו שטראוס
תגיות
תגובות