Food feed: מתכוננים לפסח עם מוצרים חדשים. ADOBESTOCK

Food feed: מתכוננים לפסח עם מוצרים חדשים

הגלידות החדשות כבר כאן, מנת הטורטייה שעשתה לנו חשק לחזור והעוגיות שהושקו • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו

טורטייה קריספי וצ'יזי וופר

ברגר קינג ישראל פיתחה שתי מנות חדשות הזמינות בארץ בלבד: מנת טורטייה קריספי עם שניצל ומנה במהדורה מוגבלת, שתהיה זמינה לחודשיים בלבד – צ'יזי וופר עם אצבעות מוצרלה נמסות. התנסינו בטורטייה קריספי - והאמת? עפנו עליה כל כך! היא טעימה, עסיסית, עושה חשק לעוד והסתיימה לנו מהר מדי! אנחנו לחלוטין נשוב ונרכוש. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מיסטר בראוני

לאחר השקה עולמית: המותג מיסטר בראוני (MR. BROWNIE) מגיע למדפים בישראל. מיסטר בראוני הוא מותג בראוניז אישיים ארוזים ביחידות. שלושה מוצרי מיסטר בראוני הגיעו למדפים בישראל: בראוניז שוקולד (עוגות אישיות בטעם שוקולד עם שבבי שוקולד מריר), בראוניז שוקו צ'יפס (עוגות אישיות בטעם וניל עם שבבי שוקולד מריר), בראוניז שוקולד לבן (עוגות אישיות בטעם וניל עם שבבי שוקולד לבן. לאחר שניסינו: חביב אך לא יותר, לא בלט לנו בנוף מלבד העובדה שאלו אריזות מיני אישיות. ציון: 6/10.

© באדיבות יחסי ציבור

גלידות חדשות

גלידת שטראוס משיקה: גלידת סולרו בטעם וניל ואננס וגלידות LELO פיינט בטעמים קרמל מלוח ורום ושוקולד. לאחר שניסינו: הסולרו מפתיע לטובה! פתרון מושלם לקיץ. גלידות ה-LELO חמודות לגמרי ומעולה לטבעונים. ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

גלידל 99 קלוריות

פלדמן מרחיבה את סדרת גלידל ומשיקה את גלידל 99 קלוריות בשלושה טעמים מפנקים: וניל בציפוי שוקולד בלונד, וניל בציפוי שוקולד לבן בטעם פיסטוק ווניל בציפוי שוקולד מריר. לאחר שניסינו: לא מורגש שזה לייט, עשירים בטעמים. המועדף עלינו: ווניל בציפוי שוקולד בלונד. דרוש שיפור: טעם הפיסטוק. ציון: 8/10.

© סטודיו גלידות פלדמן

עוגיות מיני

אסם מרחיבה את מגוון מוצרי עוגיות המיני: עוגיות מיני שוקוצ'יפס במילוי קרם בטעם שוקולד ומיני עוגיות שוקו במילוי קרם בטעם שוקולד. לאחר שניסינו: לא מרגיש כמו מוצר חדש, אבל בהחלט טעים ובא טוב עם קפה. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

 Fitness חדש

אסם נסטלה משיקה את חטיף Fitness קינואה בתיבול מלח ים ושמן זית עם 119 קלוריות לשקית וגם כשר לפסח. לאחר שניסינו: נשנוש מוצלח, קליל ואחלה פתרון לבין לבין או לרגע בו בא חטיף מלוח. ציון: 8/10. 

© סטודיו אסם

 מוצרי כשל״פ

לראשונה בפסח השנה: אסם משיקה תערובות אפייה לעוגה ולפנקייק כשרות לפסח. תערובות אפייה ייחודיות לפנקייק ולעוגה, פסטה ללא גלוטן, נודלס אטריות אורז דקיקות ורוטב סויה כשר לפסח! לאחר שניסינו: התבקש כל כך שלא מבינים איך זה לא הושק קודם. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

בן אנד ג'ריס לפסח

בן & ג'ריס ישראל משיקים לרגל חג הפסח סדרת גלידות כשרה לפסח, במהדורת חג מיוחדת, הכולל 8 טעמים, ללא גלוטן וכשרים למהדרין. לאחר שניסינו: לא מורגש עניין הכשל"פ, טעים בדיוק כמו שציפינו. ציון: 7/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

עוגיות בטעם וניל כשרות לפסח

אסם משיקה: עוגיות וניל כשרות לפסח. לאחר שניסינו: מושלם עם הקפה, אי אפשר לוותר עוגייה לצד כוס הקפה גם בחג. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

חטיפים כשרים לפסח

חטיפי אסם האהובים במהדורה כשרה לפסח: אסם ,CHIPS במבה בומבה וביסלי Free Style מקסיקני. לאחר שניסינו: קצת מורגש ההבדל במרקמים - אבל גם כאן מדובר בתוצאה מוצלחת שמתכתבת עם החג. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם
תגובות