Food feed: כך תאכלו את מאכלי השפים הגדולים ב-40₪. יחסי ציבור, ירון ברנר, אסף קרלה

Food feed: כך תאכלו את מאכלי השפים הגדולים ב-40₪

גבינה חדשה לחג, חטיפי חלבון שכדאי לנסות, ממרח שהצליח להפתיע גם ואתנו וגם: המוצר החדש לאספנים! • התנסינו במוצרים החדשים וזה מה שחשבנו

 פסטיבל השפים והמסעדות של ישראל

מתחם meex שרונים משיקים בפעם הרביעית את פסטיבל "foodies" - חגיגה של מגוון מנות שף של השפים המובילים בישראל במחירים של עד 40 שקלים למנה במקום אחד. במשך ארבעה ימים (בין התאריכים 28-31 במאי) יפעל הפסטיבל עם מבחר ענק של מנות מכל הסגנונות - ישראלי, אסייתי, איטלקי, יווני, מזרחי, טבעוני, ללא גלוטן, כשר ועוד.. הפסטיבל יארח את השפים והמסעדות המדוברים ביותר בישראל - השף ישראל אהרוני, השף חיים כהן, השף אבי ביטון, נונונו של השף גיא גמזו, השפית נאיפה מולא (מתמודדת "משחקי השף"), אבי לוי, אבי ביטון, רחל בן אלול ("רחל בשדרה"), וגם כוכבי הרשת הגדולים והמוכרים שיינא ותומר תומאס. על עמדת המתוקים יככב השנה פיצי, הבייקרי המפתיע של השף חיים כהן שיציע מגוון של קינוחים פטיסריים לקהל הרחב, מסעדות נוספות אשר יציעו את מנות הדגל שלהם במחירים של עד 40 שקלים בלבד – וונג הויאטנמית שמגיעה לפסטיבל עם מותג קוריאני חדשני בנוסף, טברנה יוונית שתביא את ניחוחות יוון לפסטיבל ופיצה פוזה שתציע תפריט איטלקי בניצוחו של הפציולו רענן נוסל. הפסטיבל ייערך בין השעות ג'-ה' 17:00-23:00 ושישי 09:00-15:00. הכניסה חופשית.

© אסף קרלה, ירון ברנר, חיים יוסף

גלידות שטראוס לקיץ

הגלידות החדשות כבר כאן: MAGNUM משיקים את הסדרה החדשה: היום – שני מוצרי מגנום דאבל: מגנום דאבל אופוריה – לימון ופטל: גלידת לימון עשירה המקיפה ליבת סורבה פטל מרענן, בציפוי קרם פירות יער ומעל כל זה שוקולד לבן מפנק, משולב בסוכריות קופצות וחתיכות פירורי סוכר בטעם פטל. מגנום דאבל צ'יל – אוכמניות: ליבת סורבה אוכמניות טעימה וייחודית שוכנת בלב גלידה בטעם וניל קטיפתית, מצופה בקרם קקאו וטבולה במעטפת שוקולדית ושברי עוגיות מפנקות.

בנוסף, TWISTER מגיע לארץ לכבוד הקיץ עם 3 טעמים: Island בטעם לימון ליים, ליבה של תות ושרבט אננס (פרווה), יגיע גם בפורמט מאגדת המכילה 8 יח' מוקטנות באריזה: בטעם פירות יער, ליבת לימון ווניל (חלבי) Forest: בטעמי בננה, תותי פרוטי, ליבן דודבדבן ווניל (חלבי) Ocean. לאחר שניסינו: המגנומים מושלמים לכל הדעות! (האוכמניות יותר לאוהבי הטעם), הטוויסטר לעומתו - חביבים ביותר לעומת ההייפ שיש סביבם. לא התלהבנו. ציון: מגנומים: 9/10 | טוויסטר: 6/10.

© סטודיו 0304

חטיף חלבון חדש

חברת הרבלייף משיקה חטיף חלבון חדש: H24 Achieve המכיל 21 גרם חלבון, דל בסוכר, בטעם שוקולד מריר, המתאים גם לצמחונים. לאחר שניסינו: טעים למדי וסוגר פינה. ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

סימפוניה חדשה

גבינת סימפוניה מתחדשת ומשיקה סדרה חדשה של גבינות שמנת עם  16% שומן.  גבינת סימפוניה שנמכרה עד היום ב-5% שומן ובמגוון טעמים אהובים, תציע עכשיו גם קו של גבינות שמנת עם 16% שומן בשני טעמים חדשים: בצל מטוגן ופלפל שחור ובטעם טבעי. לאחר שניסינו: טעמים מעולים ומתבקשים! בא טוב על צנים ועל כל דבר שתרצו. ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

טעם חדש לחטיף החלבון

מותג תזונת הספורט TODAY, שהושק לאחרונה, מציע חטיפי חלבון קריספי חדשים, במרקם פצפוצי אורז ייחודי מסוגו בישראל, במרקם קליל ולא דחוס, ללא גלוטן וללא אלרגנים של אגוזים בטעמי שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס. הערכים התזונתיים לחטיף בודד (42 גרם): 15 גרם חלבון שמקורו בחלבוני חלב וסויה וחלבון WHEY איכותי, 150 קלוריות בלבד וכ-8 גרם סיבים תזונתיים. לאחר שניסינו: בהחלט קליל ולא דחוס, לגבי הטעמים - חביבים לגמרי. עדיין לא עפנו עליהם אבל לגמרי סוגרים פינה. ציון: 7/10.

© אנטולי מיכאלו, יחסי ציבור

תערובות לתיבול

חברת "דורות" משיקה שני מוצרים חדשים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי. תערובת התיבול החדשה, להכנת כל סוגי הקציצות, והמיקס לתיבול אסיייתי, להכנה קלה ומהירה של מוקפצים, אורז ומנות בשר שונות. לאחר שניסינו: בלי יותר מדי מלים- מדובר בפתרון קל, מהיר, טעים ופרקטי. ציון: 8/10.

© גיא מועלם

ממרח חלוה

חברת "אחוה" משיקה ממרח חדש בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים: ממרח חלוה ללא תוספת סוכר סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מבוססי טחינה גולמית ומהווים מקור טוב לסידן, ברזל וסיבים תזונתיים. לאחר שניסינו: האמת שהופתענו! וכן, זה לגמרי בטעם חלוה, לא בטעם טחינה ולא בטעם שומשום, חלוה ממש שממלאת את החיך שלנו. מוצלח במיוחד! ציון: 9/10.

© יעל האן, יחסי ציבור

לאספנים?

אחרי ההצלחה עם הארי פוטר: קינדר ג'וי פוגש את DC קומיקס: סדרת קינדר ג'וי מיני פאנקו פופ DC כוללת מגוון רחב של דמויות הקומיקס המוכרות ואהובות של DC, ביניהן סופרמן, וונדרוומן, באטמן, ג'וקר ודמויות נוספות לצד מגוון אביזרים שימושים כמו מעמד לנייד, מחזיק לעיפרון, מפיגי לחץ ועוד. להשלמת החוויה, יוצעו לצרכנים ברשתות השיווק מגשי איסוף מעוצבים ללא עלות נוספת. המגשים יאפשרו לכל אוהבי DC, גם מהדור הצעיר וגם הבוגר לאסוף את מגוון הדמויות בסדרה המיוחדת, ולהציג לראווה את האוסף.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות