Food feed: המתיחה שהפכה למוצר אמיתי. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: המתיחה שהפכה למוצר אמיתי

פוסט 1 באפריל שזלג למבחן המציאות, הגלידות החדשות שהפתיעו אותנו, מותג החטיפים במיתוג מחודש, בלינצ׳ס קליל להכנה ועוד

 

ממתיחה - למזון אמיתי

אחרי הביקוש של לקוחות פיצה האט, בעקבות פוסט מתיחה ל-1 באפריל, ברשת החליטו להשיק שיתוף פעולה חדש עם פלטפורמת המשלוחים תן ביס, להפוך את הבדיחה לאמיתית ומציגים: פיצה סלט של פיצה האט הנמכר בתן ביס. מבצע השקה יימשך באופן בלעדי באפליקציית ובאתר תן ביס עד סוף חודש מאי. המוצר החדש הוא בצק פיצה פאן העבה והאהוב, עם סלט יווני המגיע בצד על מנת לשמור על הבצק פריך, כך שתוכלו להרכיב את הפיצה סלט. לאחר שניסינו: אנו מודים, רעיון מגניב ועצם העובדה שפוסט מתיחה הפך למוצר אמיתי- כבר הקנה לו כמה נקודות זכות. עם זאת, לצד הציפייה שגם גרסת המציאות תעבוד - משהו לא הכי התחבר לנו. איך בדיוק אמורים לבצוע את הפיצה? מאיפה לנגוס? בכל דרך שניסינו זה היה מגושם מדי והכל פשוט לכלך... לא פיצחנו את הנוסחה, אבל אנו לא בטוחים שיש רבים שכן. הבצק עצמו טעים, הסלט גם סבבה, אבל משהו בחיבור לא צלח את מבחן המציאות כמו שצריך, לטעמנו האישי. ציון: על הרעיון -9/10, על הביצוע -6/10...

© מריאנו גונזלז

גלידות נסטלה

השקות חדשות של גלידות לקיץ 2024 מבית נסטלה: אקסטרים (Extreme) במהדורה מיוחדת בהשראת הקינוח האהוב שהפך לטרנד בשנים האחרונות, פאי לימון ומשיקה את אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן אשר פותח ביחד עם מאיה ורטהיימר. הטילון החדש הוא גלידה בטעם פאי לימון, עם מטבע שוקולד לבן מפנק עם שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון. לאחר שניסינו: מתאים לחובבי הלימון, לאלו שפחות - אז לגמרי פחות. ציון: 7/10. לה פרוטה סקוויז, פותח העונה טעם חדש של לה פרוטה סקוויז תפוח אגס עם 50% פרי ו-64 קלוריות בלבד ליחידה. לאחר שניסינו: טעים לגמרי, נחזור לרכוש. ציון: 8/10.

בקטגוריית המאגדות לבית משיקה גלידות נסטלה שלושה מאגדות חדשות: מאגדת קראנץ' פקאן ומייפל הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' פקאן ומייפל היא גלידה בטעם פקאן עם ריפל מייפל בציפוי שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ושברי פקאן מסוכר. לאחר שניסינו: טעם ממכר, מזכיר סוכריות מסוימות מהילדות מה שלגמרי חיזק לנו את החיבור לטעם. ציון: 9/10. מאגדת אקסטרים בייגלה הכוללת שש יחידות טילוני אקסטרים בייגלה - גלידה בטעמי בייגלה ושוקולד לבן עם ממרח בייגלה. לאחר שניסינו: השקה מוצלחת במיוחד, טעם שלא ברור איך לא קרה עד כה, ולגמרי נאמץ למקפיא. ציון: 9/10. מאגדת קראנץ' קורנפלקס הכוללת שש יחידות מיני קראנץ'. קראנץ' קורנפלקס היא גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס בציפוי שוקולד לבן, פצפוצי אורז ושבבי קרונפלקס. בנוסף, משיקה גלידות נסטלה במהדורה מוגבלת את שלגון כנפיים של קרמבו, שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בין חברת גלידות נסטלה לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. השלגון בטעם מסטיק ענבים, בצבעי כחול-לבן, שאת האריזה עיצבו ביחד עם פעילי התנועה. חלק מההכנסות של השלגון יתרמו על ידי גלידות נסטלה לפעילות התנועה. לאחר שניסינו: טעם מסטיק שתמיד בא בטוב, וכשיש עם זה מעשה טוב אז בכלל! ציון: 9/10.

© גלידות נסטלה

מילקי TRIO קרמל מלוח ובלונדי

במילקי השיקו מהדורה מיוחדת של מילקי  TRIO, בטעם קרמל מלוח ובלונדי. המעדן החדש כולל שכבת פודינג מפנקת בטעם קרמל מלוח, שכבת מוס אוורירית בטעם שוקולד בלונדי ומעליה הקצפת האהובה של מילקי. לאחר שניסינו: מוצלח! לא מהסוג שנאמץ באופן קבוע למקרר, אבל בהחלט טעים וכייפי. ציון: 8/10.

© סטודיו שטראוס

קרקרים בטעם כרובית וכרישה

סדרת הקרקרים THIN Fitness יוצאת במהדורה חדשה: קרקר THIN Fitness עם כרובית וכרישה. לאחר שניסינו: שם הטעם לא הכי מזמין, ובכל זאת ניסינו. את מבחן הערך צלח בקושי רב, ואילו את מבחן הטעם - ובכן לא כל כך הרגשנו טעם. קצת היה סתמי ולא חזק. חביב ביותר ותו לא. אין מצב שהיינו מנחשים בחיים שזה בטעם כרובית וכרישה... ציון: 6/10.

© סטודיו אסם

כרמית מיקס MIX

כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX. המוצרים החדשים במתכונים משופרים באריזות חדשות ובצורות ייחודיות הסדרה כוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב. לאחר שניסינו: ובכן חלק מהחטיפים מוצלחים, וחלק מרגישים כמו טעם שוקולדי לא הכי איכותי, לפחות כמו המתחרים. ממליצים בעיקר על צורות הבייגלה. ציון: 6/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מאגדת שלגוני פיס פופ

בן & ג׳ריס משיקים לראשונה: מאגדת שלגוני פיס פופ בשני טעמים: מאגדת שלישיית שלגוני פיס פופ בצק עוגיות ומאגדת שלישיית שלגוני פיס פופ סולטד קרמל בראוני. כל מאגדת מכילה 3 שלגונים וניתן להשיג ב-2 טעמים מובילים.

© באדיבות יחסי ציבור

פודינג בטעמי חטיפים

אסם-נסטלה משיקה פודינג בטעם במבה מתוקה ופודינג בטעם בייגלה במהדורות מיוחדות לקראת חג שבועות. לאחר שניסינו: מגניב לגמרי ויש לזה קטע מיוחד! חיבורים שאהבנו, ואנו מקווים לראות עוד חטיפים מתוקים מקבלים ויראציות כאלו. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

בלינצ׳ס בקלות

בלינצ'ס הינו אחד המאכלים הפופלאריים בשולחן חג השבועות. חברת 'מוצרי איכות אמריקאים', יצרנית סדרת המאפים הביתים 'בראנץ' & קראנץ', משיקה לכבוד החג קינוח חגיגי ומיוחד במהדורה מוגבלת: בלינ'צס גבינה עם תות המושלם לאירוח. המוצר מגיע במארז הכולל חמש יחידות של בלינצ'ס גבינה במילוי גבינה אמיתית ותות שדה שניתן לשלוף מן המקפיא, ולאחר 8 דקות הכנה, הקינוח מוכן להגשה, כמו קינוח במסעדה. הבלינצ'ס ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, וניתן להגשה עם תוספות. לאחר שניסינו: פשוט וקל להכנה, פתרון מעולה לאירוח לחג, ובכלל כקינוח. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות