Food feed: לא ידענו שאפשר להתענג כך מטוסטים. צילום: נעם פריסמן

Food feed: לא ידענו שאפשר להתענג כך מטוסטים

ביסלי חדש, עוגות מעולות לשבועות, ביסקוויטים שחייבים לנסות וכמה קאמבקים שהכי רצינו שיקרו • התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו!

 ביסלי DIP IT

לראשונה: מושקת סדרת ביסלי DIP-IT - ביסלי דק, שטוח, קראנצ'י ובצורה נוחה שעוצבה במיוחד לחוויית DIP (טבילה) כיפית ומושלמת. שני הטעמים שהושקו בסדרה - קראנצ'י שום וקראנצ'י ים תיכוני. לאחר שניסינו: פייר? מופתעים מאוד לטובה. כבר חשבנו שאין איך לחדש, והפעם יצא מוצלח. טעם הים תיכוני הוא המועדף עלינו אבל הוא כאילו מזכיר לנו טעם שכבר היה - מעין שילוב של ביסלי ופלאפל וביסלי ברבקיו, אבל כאמור לגמרי טעים ומוצלח. טעם השום הוא בהחלט שומי מדי, אז רק מי שחובב את הטעם יתחבר. בכל אופן, בהחלט הולך טוב במטבל - אך גם בנפרד אהובים שלנו. ציון: 8/10.

© סטודיו א

רשת מאפה נאמן X רון יוחננוב

רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציית שבועות חגיגית במיוחד עם מגוון עוגות, קישים, לזניות, בורקסים, פוקאצ'ות ולחמים – לכל אוהבי המתוק והמלוח. והשנה לראשונה משיקה הרשת שיתוף פעולה הבלוגר, המתכונאי ומומחה לפיתוח תוכן קולינרי - רון יוחננוב אשר הרכיב קולקציית קפסולה לקראת חג השבועות. הקולקציה מורכבת מעוגות גבינה בשילובים חדשניים - החל מעוגת גבינה בקלווה פיסטוקים, עוגת גבינה באסקית, עוגת כתר גבינה לוטוס עם כדורי שוקולד לוטוס, בריוש גבינה תפוזים, בחושה גבינה וניל וקראמבל ופחזניות קרם נוצ'לה. הקולקציה של רון תמכר בסניפי רשת מאפה נאמן לצד הקולקציה הקלאסית של הרשת. לאחר שניסינו: שיתוף פעולה שהיה הכרחי! טעים, מקורי ובאמת מגוון את המדף לקראת החג. נזלל בקצב מסחרר! ציון: 9/10.

© גיל אבירם

ממולדה בלבן

עלית משיקים את הממולדה האהובה והפעם עם שוקולד לבן ושוקולד חלב במילוי קרם בטעם תות. לאחר שניסינו: הממולדה הוא תמיד שוקולד שנתון למחלוקת של טעם אישי, אנחנו כן נמנים מחובביו, אך לא הרגשנו שינוי משמעותי בטעם עם השוקולד הלבן. זה אכן טעים ומוצלח, אבל לא הכרחי. ציון: 7/10.

© סטודיו שטראוס

פסטה!

לקראת חג שבועות, אסם משיקה תחת מותג פרפקטו פסטות חגיגיות, בצורות קולינריות, איטלקיות קלאסיות ואהובות – פפרדלה וטליאטלה ובנוסף מחזירה שלוש צורות אהובות וייחודיות- רציאולי, ווזביטו ורדיאטורי. הפסטות החדשות מגיעות אלינו בנראות חדשה, פרימיומית בגוון בורדו עמוק עם נגיעות זהב. המהדורות עשויות 100% חיטת דורום. לאחר שניסינו: האיכות אכן מורגשת, והכל כל כך פשוט להכנה כך שלגמרי הפסטה האיכותית (ובהכנה הנכונה) נותנת תחושה של מסעדה איטלקית. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

סדרת הטוסטים של תומר עמדי

רשת מסעדות הביסטרו 'לנדוור', יחד עם שף הרשת תומר עמדי, משיקה ארבעה טוסטים חדשים בתפריט שיציגו את מגוון הטעמים האהובים על הקהל הישראלי: טוסט שמנת פטריות, טוסט פיצה, טוסט סביח וטוסט ספנקופיטה. את ארבעת הטוסטים פיתח השף תומר עמדי ואלו הן המנות הראשונות אותן ייצר עמדי עבור רשת 'לנדוור', לאחר מינויו לתפקיד שף הרשת בחודש מרץ. ארבעת הטוסטים החדשים יימכרו בסניפים מדי יום החל מהשעה 12:00 ויימכרו גם בגרסה ללא גלוטן (המטבח אינו סטרילי ומכיל את כל חומרי הגלם, כולל גלוטן). 

כל ארבעת הטוסטים יוגשו בפוקאצ'ה טרייה, הנאפית בסניפים מדי יום ובמילוי מגוון גבינות מובחרות של תנובה. הטוסטים החדשים מבית תומר עמדי: "טוסט שמנת פטריות": שני משולשי פוקאצ׳ה לוהטים עמוסים בפטריות פורטבלו צלויות בשמנת וטימין, גבינת חמד, מוצרלה ופרמז׳ן, בזיליקום ובצל ירוק. מוגשים עם איולי כמהין, סלט תרד, ארוגולה ובצל סגול בויניגרט חומץ שרי. "טוסט ספנקופיטה" – טוסט יווני: שני משולשי פוקאצ׳ה לוהטים ממולאים בעלי מנגולד ותרד, מוקפצים בחמאה, קרם פטה וגבינת קשקבל מעודנת. מוגשים עם רוטב יוגורט קטיפתי עם שמיר ושום וסלט מלפפונים, צנוניות, ארוגולה וזיתי קלמטה בויניגרט לימון ונענע. "לא טוסט סביח": שני משולשי פוקאצ'ה לוהטים ממולאים בפרוסות חצילים קלויים, ביצה קשה, בצל בסומק, גבינת עמק ופיראוס חמד, איולי עמבה וטחינה גולמית. מוגשים עם איולי עמבה ורבעי עגבנייה עם פטרוזיליה ומלפפון חמוץ. "פיצה בטוסט": שני משולשי פוקאצ'ה לוהטים ממולאים ברוטב עגבניות עשיר, גבינת עמק, מוצרלה ופרמז'ן מוגשים עם איולי פסטו, עגבניות שרי ומלפפון ירוק. לאחר שניסינו: וואו! לא ידענו שאפשר להתענג כך על טוסטים! תוצרים מעולים, גדושים בטעם ומפנקים במיוחד. היה תענוג בכל ביס וביס ואהבנו כל אחד מהטוסטים. הדירוג שלנו: הכי טעים הוא: "טוסט ספנקופיטה", אחריו זה "לא טוסט סביח", "טוסט שמנת פטריות" ו-"פיצה בטוסט". שילוב הטעמים ואיכות הטוסטים גרמו לנו לאכול בהנאה ולשמוח על הטעמים הנפלאים. אם יורשה לנו - לכל החוויה אנחנו מוסיפים גם את השירות המעולה של הסניף בו אכלנו (ביג אשדוד) שהיו יצאים מן הכלל, אדיבים, מהירים ועם חיוך. ללא ספק נחזור שוב הן בגלל הטעמים והן בגלל השירותיות במקום. ציון: 10/10.

© נעם פריסמן

חג עוגות הביסקוויטים

לקראת חג השבועות ומצעד עוגות הביסקוויטים האהובות בחג: אסם משיקה פתיבר בטעם שוקולד מריר. ובנוסף, פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה במהדורה חוזרת. לאחר שניסינו: וואלה, יש לזה קטע מגניב! טעם קצת מגוון והיינו רוצים לשדרג את העוגות שלנו השנה עם ההשקה החדשה. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

קאמבק מהיר

לקראת הקיץ: קפה עלית משיקים את קפסולות "קפה קר בטעם קוקוס". המהדורה המיוחדת, שעוצבה לראשונה בשטראוס ב-AI, חוזרת למדף בעקבות ביקוש הצרכנים.

© גבריאלה פדר
תגיות
תגובות