Food feed: מיקי שמו מציג טוויסט מושחת בגלידה. באדיבות יחסי ציבור

Food feed: מיקי שמו מציג טוויסט מושחת בגלידה

תפריט קינוחים חלומי לקיץ, הקומבינה המשתלמת, המוצר הכי קריספי שיש, נס הקפה מגיע לטבלאות השוקולד ועוד • קיבלנו לסיקור את המוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם!

תפריט קינוחים לקיץ

קפה גן סיפור משיקים תפריט קינוחים חדש לקיץ, שמצטרף למנות הקינוחים האהובות ומביא כמה מנות מסקרנות במיוחד: טירמיסו לימונצ'לו עם בישקוטי בסירופ לימוני וקרם מסקרפונה קטיפתי, קוקי קינדר שמחבר בין שתי שכבות קוקיז במילוי קרם קינדר עשיר, ובראוניז ברולה המשלב בין בראוניז שוקולד לקרם ברולה מקורמל, לצד קינוחים נוספים כולל גרסה טבעונית לפונדנט. אנחנו התנסינו בבראוניז עם קרם הברולה ובקוקי קינדר, ופייר? נהנינו במיוחד מהחיבור המפתיע בין הטעמים בבראוניז ברולה שהיו חיבור מוצלח ומפתיע, שלא ברור איך לא קרה קודם, כך גם הטעמים המושלמים של הקוקי קינדר - שדי הזכיר לנו את טרנד הקוקיז בטיקטוק שתמיד עושים חשק. כל אלו היוו סיומת מתוקה ומדויקת לארוחה טעימה ומעולה. ערכנו את הסיקור בסניף נס ציונה, וכמו בכל ביקור שלנו שם: השירות אדיב מאוד, המקום נקי, האוכל נפלא והחוויה כולה פשוט מעולה! מהסניפים שאנחנו תמיד אוהבים לחזור אליהם. ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

Unicone

ה-Unicone של גלידות נסטלה ומיקי שמו הוא קינוח קיץ המשלב קרואסון קוביה עשיר ומדופדף עם טילון אקסטרים קר ומצופה טופינגס, מה שיוצר שילוב טעמים ומרקמים שתמיד היה מהאהובים עלינו - חם וקר יחד. לאחר שהתנסינוף מדובר בקינוח טעים, מיוחד ומחדש, ואנחנו ממליצים במיוחד על גרסת הטירמיסו שהיא השילוב הכי מוצלח, אם כי גם הבראוניז הוא אופציה מעולה לחלוטין. הבצק עשיר, טעים, מצטלם טוב, אבל צריך לציין שמורכב מאוד לחתוך ולאכול מבלי להתלכלך. בנוסף, לדעתנו זו מנה לשני אנשים... שני הטועמים בקושי הצליחו לסיים אחד שלם. אבל מבחינת טעמים? חוויה כייפית, טעימה שהיא שילוב בין שני מותגים אהובים ופופולריים. אחרי ההשקה המוצלחת בעזריאלי תל אביב, תוכלו למצוא אותו במלחה ירושלים (15,17,18.8), קניון חיפה (19-20.8) וקניון הנגב (21-22.8). ציון: 9/10

© אנטולי מיכאלו

הקומבינה המשפחתית

בורגראנץ' משיקים את "הקומבינה המשפחתית": ארוחה חדשה שמביאה את כל הטעמים המוכרים של המותג בפורמט נוח ונגיש במיוחד למשפחות. הארוחה כוללת שתי מנות עיקריות למבוגרים, שתי מנות ילדים, ארבעה משקאות, שני צעצועים, וגולת הכותרת: מיקס תוספות מפנק שמחבר את כל החוויה. מה שהופך את הדיל הזה למשתלם במיוחד הוא בדיוק השילוב הזה של התוספות, שיוצר חוויה כיפית לנשנש בין הביסים בהמבורגרים. מדובר בקומבינה שמציעה פתרון אמיתי למשפחות, גם מבחינת מחיר, גם מבחינת מגוון, וגם בהרגשה שמקבלים "הכול מהכול" בארוחה אחת. ציון: 8/10.

© נמרוד-סונדרס, באדיבות יחסי ציבור

חטיפי הקרקר חמוץ-חריף

אסם משיקים: מדובר בחטיף קרקר קריספי בצורת משולש, המשלב מרקם מתפצח עם תיבול ייחודי שמשלב בין חמיצות לחריפות. לאחר שהתנסינו: ללא ספק אחד הטעמים הבולטים והמפתיעים בסדרה כל הטעמים יחד עם החריפות שמגיעה עם כל ביס הופכת אותו למעולה. המרקם הקריספי והקליל הופך אותם לנשנוש שקשה מאוד להפסיק לנשנש. ציון: 10/10.

 

© סטודיו אסם

Extra Crispy

סדרת Extra Crispy של תפוגן, הכוללת צ'יפס קלאסי, פוטטוס ובטטה עם שכבת ציפוי מיוחדת לפריכות מקסימלית, מגיעה לראשונה לרשתות השיווק לצד שיתוף פעולה ייחודי עם רשת אגאדיר שמביאה את הצ’יפס המוגש במסעדות שלה גם לצרכן הביתי. מדובר בצ’יפס המיוצר מתפוחי אדמה מזן אגריה, שפותח במיוחד לחוויית "מסעדה בבית", וניתן להכין אותו גם בתנור וגם באיירפריי. לאחר שניסינו: דווקא הכנה בנינג’ה נתנה תוצאה קריספית מושלמת אפילו יותר! פריכות ממכרת מבחוץ עם פנים רך וזהוב כמו בסרטוני האוכל הכי מגרים. חוויית הטעמים עשירה, וכל מוצר בסדרה מרגיש איכותי ומדויק. אגב, עם תיבול נכון הוא אפילו משתדרג עוד יותר. זה מסוג המוצרים שמצליחים לשחזר ממש את תחושת הצ’יפס במסעדה, מה שהופך אותו לאחד המוצלחים שיצא לנו לטעום. ציון: 9.5/10.  

© באדיבות יחסי ציבור

חטיפים אפויים

מותג החטיפים POOF משיק סדרת חטיפים אפויים בצורות מוכרות ואהובות: טבעות קטשופ, לבבות גבינה ובייגלה גריל. החטיפים עשויים מתירס בשילוב שבבי תפוח אדמה, מה שמעניק להם מרקם נימוח ונמס בפה, ומתאימים גם לילדים וגם לגדולים. לאחר שהתנסינו: בסופו של דבר מדובר בחטיף טעים, מוצלח ומהסוג שכיף לנשנש סתם כך מול הטלוויזיה או כחטיף לילדים. אומנם הוא לא מביא בשורה חדשה לשוק, שכן טעמים דומים קיימים גם אצל מתחרים - אבל הוא בהחלט לא רע, מספק חוויית נשנוש קלילה ושווה טעימה. ציון: 7.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור

שוקולד פרה x נמס קפה עלית

שוקולד פרה במילוי מוס קפה נמס הוא מהדורה חדשה של עלית שמביאה את חוויית נס הקפה של המותג לעולם השוקולד, עם שילוב של שוקולד חלב ולבן ובתוכם מוס קפה רך, מוקצף וקטיפתי. לאחר שהתנסינו: כבר מהביס הראשון מרגישים טעם עשיר שממש מתכתב עם הנס קפה הקלאסי של החברה. איזון מעולה בין מתיקות נעימה לטעם נס הקפה העמוק והמוכר. השוקולד מצליח להפתיע והוא לגמרי מוצר שכנראה שוב. ציון: 9/10.

 

© סטודיו שטראוס

פורמולה 1

שייק פורמולה 1 בטעם פירות יער של הרבלייף הוא תחליף ארוחה מהיר ודל קלוריות (94 קלוריות בלבד למנה) שמכיל 25 ויטמינים ומינרלים, 9 גרם חלבון ו-5 גרם סיבים תזונתיים, והוא גם טבעוני, נטול גלוטן ונטול לקטוז. לאחר שהתנסינו: טעם פירותי ומרענן, לא מתוק מדי, ונותן תחושת שובע שמחזיקה יפה לכמה שעות. זה לא מוצר שיביא משהו חדשני, אבל כתחליף ארוחה מהיר, טעים וקליל הוא בהחלט עושה את העבודה. ציון: 8.5/10.

© באדיבות יחסי ציבור 

 McDonald's Wallet

מקדונלד'ס משיקה את הארנק הדיגיטלי McDonald's Wallet ואת שירות "שלמו לי" לחוויית רכישה קלה יותר להורים ולילדים. מדובר בפיצ'רים שמייעלים ומפשטים את חווית הרכישה, במיוחד עבור משפחות בחופשת הקיץ, ומעניקים ללקוחות גמישות ונוחות מרבית. שירות "שלמו לי שירות "שלמו לי" מאפשר ללקוחות, בעיקר לילדים ובני נוער, לשלוח קישור להשלמת תשלום להורה או למשלם אחר בקלות. לאחר שהמשתמש בוחר את הארוחה באפליקציה, כל שנותר הוא לשלוח את הלינק לתשלום. בכך, התהליך כולו הופך לפשוט ויעיל יותר, ומאפשר לילדים עצמאות ולהורים לשלם גם אם הם אינם נמצאים פיזית ליד ילדיהם.

תגיות
תגובות