Food feed: שיתוף הפעולה המנצח. דויד שטיינברג, יחסי ציבור אגאדיר

Food feed: שיתוף הפעולה המנצח

סוכריות תפוח ודבש, גלידה מושלמת למתאמנים, מנה חדשה במקדונלד'ס, שיתוף פעולה חלומי באגאדיר ועוד • קיבלנו לסקירה את המוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם!

פרו קרים - גלידת חלבון

פרו קרים הוא מותג ישראלי שקם בקיץ הקודם על ידי נועה והדר, שתי מאמנות כושר מעומר, מתוך רצון לייצר קינוח קר ומפנק שמתאים גם לאורח חיים בריא ומכיל ערכים תזונתיים גבוהים. הגלידות מבוססות על חלבון מי גבינה איכותי (Whey) שמספק 15–17 גרם חלבון ל-100 גרם, עם 210-240 קלוריות בלבד (פחות מגלידה רגילה), פחות שומן וכולסטרול, וללא חומרים משמרים, תוך שימוש במייצבים טבעיים כמו גואר גאם ולוקוס בין גאם לשמירה על מרקם קרמי מושלם. מבחינת חוויה, מדובר במגוון טעמים עשירים וכיפיים עם מרקמים מדויקים, חלקם "כבדים" ועשירים יותר וחלקם קלילים ואווריריים, כשהטעם המועדף עלינו היה הבייגלה המלוח שהיה פשוט מושלם, מאוזן וייחודי, וכזה שהפך את החוויה לממכרת במיוחד! ציון: 9.5/10.

© באדיבות פרו קרים

קריספי צ'יקן אדיר

אגאדיר משיקים בשיתוף השף תומר טל את "קריספי צ'יקן אדיר": מנה שמבוססת על פרגית בציפוי חטיף דבאייל, יחד עם גסטריק פלפל שיפקא, עגבניות, כוסברה וג'ינג'ר, ומוגשת לצד צ'יפס אגאדיר מתפוחי אדמה שגודלו במיוחד בעוטף. התנסינו בעצמנו והמנה - כשמה כן היא! אדירה, פשוט מעולה. העוף קריספי מאוד, עם שילוב מושלם ומדויק של רטבים וטעמים שהפכו כל ביס לתענוג אמיתי. זו אחת המנות שחייבות להישאר קבועות בתפריט! הכל היה שם בול במקום, וללא ספק נשוב לרכוש. חשוב לציין כי ביקרנו בסניף בבני ברק וקיבלנו שירות מצוין, אדיב, מקצועי ונקי מאוד, שהשלים חוויה מהנה במיוחד. ציון: 10/10.

© דויד שטיינברג, יחסי ציבור אגאדיר

השקה נוספת ב"אגאדיר" היא המנה NAM TOK, בהשראת סלט נאם טוק התאילנדי: קציצת בקר עסיסית עם איולי נאם טוק חריף, חמוץ ומלוח, יחד עם עלי נענע רעננים, כוסברה, שאלוט, קאו קוואה וצ'ילי יבש. מדובר בשילוב טעמים אסייתי מוצלח מאוד, עשיר וטעים, שמביא ניחוח אותנטי ומרענן לשולחן. יחד עם זאת, לעיתים הרגשנו שיש מעט יותר מדי ירוקים מעל הקציצה, מה שיצר תחושה של עומס. בסך הכול מדובר במהלך מוצלח וטעים. ציון: 8.5/10

© דויד שטיינברג, יחסי ציבור אגאדיר

ריב אנטריקוט ברוטב מיונז שום

רוטב המיונז שום החדש של מקדונלד'ס מצטרף לסדרת ריב אנטריקוט עם טעם קרמי וארומה עדינה שמתחברת היטב לבשר ההמבורגר, ובהחלט מוסיף למכלול הטעמים בארוחה שתמיד כיף לזלול. יחד עם זאת, מדובר בהשקה שבעינינו לא יוצאת דופן במיוחד, ולא מרגשת כמו רטבים קודמים של המותג, למשל רוטב הקראנץ' רויאל שהיה הברקה אמיתית ודוגמה להשקה שהתעלתה מעל הציפיות. ציון: 8/10.

© באדיבות מקדונלד׳ס 

חמוץ-מתוק

"דקים דקים" משיקים במהדורה מוגבלת טעם חמוץ מתוק, עם חטיפים דקים במיוחד שמבטיחים פריכות מקסימלית ופיזור אחיד של התיבול. למרות שחששנו שהטעם יהיה אינטנסיבי מדי בגלל שהוא חמוץ-מתוק, בפועל מתקבלת חוויה מאוזנת, טעימה וממכרת, כזו שקל מאוד להמשיך לנשנש ממנה בלי לשים לב... (כמונו) ציון: 9/10.

© סטודיו 0304 באדיבות יחסי ציבור
לימונים ונענע

משקה הקל לימונים ונענע החדש של פרימור מגיע באריזה משפחתית של 2 ליטר, ומשלב חמיצות עדינה של לימון טרי עם מתיקות נעימה של נענע ליצירת חוויית שתייה מרעננת וקייצית שמתאימה במיוחד לארוחות חג או מפגשים משפחתיים. כבר בלגימה הראשונה מרגישים את האיזון הנכון בין החמוץ למתוק, עם תחושת רעננות שמוסיפה אנרגיה וקלילות, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת לימי החג החמים. סך הכל מדובר במשקה מהנה. ציון: 8.5/10.

© אראל סגרון, יחסי ציבור 

 עוגת דבש נגישה וממרח

עוגת הדבש החדשה של אחוה מגיעה כמהדורה חגיגית לראש השנה באריזת 400 גרם, לצד השקה של ממרח טחינה עם סילאן שמתאים לאפייה, לקינוחים או להגשה מתוקה בשולחן החג. העוגה עצמה מציעה מרקם רך וטעם ביתי שמזכיר אפייה מסורתית, ומצליחה לשדר תחושת חגיגיות פשוטה ונעימה בלי תחכום מיותר. עם זאת, מדובר במוצר בסיסי שמכוון בעיקר לנגישות ולמחיר (בין 6-7 שקלים), ולכן מי שמחפש חוויה ייחודית או טוויסט חדשני עלול למצוא אותה מעט שגרתית. הממרח לעומת זאת מאוד בולט, ממכר, מחדש ועושה חשק לאפות. ציון: 7.5/10 לעוגה, 9/10 לממרח. 

© יעל האן, יחסי ציבור

עכשיו גם בפחית

מותג Nørdic Mist מבית קוקה-קולה ישראל משיק כעת סודה במארז רביעיית פחיות של 250 מ"ל, שמצטרפות לסדרת בקבוקי הזכוכית המוכרת ולמגוון המשקאות המוגזים בטעמי פירות. היתרון המובהק כאן הוא הנוחות: פחיות אישיות שמתאימות לאירוח, לנסיעות או פשוט לפתיחה מהירה בבית, עם אותו גיזוז חזק ואופי מרענן שמאפיינים את המותג. החוויה בפועל אכן מספקת תחושת רעננות מיידית, והפורמט החדש הופך את הסודה ליותר זמינה ונגישה ביומיום, אם כי למי שאוהב שתייה בכמויות גדולות יותר הפורמט עשוי להרגיש קטן. ציון: 8/10.

© רונן מנגן, יחסי ציבור

סוכריות תפוח ודבש

סוכריות הג'לי החדשות של יוגטה במהדורה החגיגית משלבות טעמי תפוח ודבש בהשראת המסורת של ראש השנה, עם אריזת 250 גרם שמציגה קונספט שמתכתב עם אווירת החג. כבר בביס הראשון הופתענו מהטעם, ובהמשך לא היינו בטוחים אם אנחנו באמת אוהבים את זה או פחות, ולכן ההתנסוצ נשארה בתחושות מעורבים. בסופו של דבר, מדובר במוצר שכנראה יפצל בין הדעות, ונשאיר לכם לשפוט בעצמכם... ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור
טרופי
המשקה החדש "טעם טרופי" של פריגת משלב אננס, מנגו, בננה ופסיפלורה לכדי מיץ עשיר וללא חומרים משמרים, שמיועד להציע חוויית שתייה מרעננת ונועזת יותר בסדרת המשקאות הקבועים של המותג. כבר בטעימה הראשונה מרגישים את הפירות הטרופיים משתלבים יחד . משקה שמתאים במיוחד למי שאוהב טעמים מודגשים ומעט אקזוטיים. ציון: 8.5/10.
© באדיבות יחסי ציבור

מארז חגיגי

המארז החגיגי של NESCAFÉ Taster’s Choice כולל שני ספלים מעוצבים, שתי צנצנות קפה של 200 גרם, צנצנת נוספת של 50 גרם אדום, קלנדר שולחני, מחברת ממותגת, גלויה מעוצבת ומגנטים צבעוניים לתלייה על המקרר. החוויה מהמארז מרגישה מושקעת ואישית, עם שילוב של פריטים שימושיים לצד אלמנטים יצירתיים שמוסיפים אווירה כיפית ומיוחדת. מצד שני, חלק מהתוספות פחות שימושיות לכולם ועלולות להרגיש מעט מיותרות, אך סך הכל מדובר במתנה מפנקת שמעבירה תחושת תשומת לב אמיתית. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם
אחת מתשע

שטראוס עלית משיקה מהלך חברתי לקראת חודש המודעות לסרטן השד, בשיתוף עם עמותת "אחת מתשע". במסגרת היוזמה תצא מהדורה מיוחדת של קפסולות קפה 09 בעיצוב ורוד ייחודי, כאשר חלק מההכנסות יועברו כתרומה לעמותה. האריזות יישאו את המסר "אחת מתשע, את לא לבד" ויכללו קוד QR שיאפשר לנשים שאובחנו עם סרטן השד להירשם לתוכנית "לצידך" – תוכנית ליווי ותמיכה אישית על ידי מתנדבות שהחלימו מהמחלה. המהלך שם דגש על העלאת מודעות, חיבור ותמיכה קהילתית לנשים המתמודדות עם סרטן השד, לצד חוויית הקפה המוכרת של המותג.

 
© סטודיו שטראוס
 
תגובות