יאמי: שמונה מתכוני נוטלה נפלאים. אתר פודיק

יאמי: שמונה מתכוני נוטלה נפלאים

אוהבים שוקולד נוטלה? אם גם אתם מהאנשים שלא מוכנים להחליף את הנוטלה בעד שום ממרח שוקולד אחר, ריכזנו עבורכם אוסף נהדר של מתכוני נוטלה טעימים, שהם חגיגה לחך

בשיתוף עם פודיק

תוכן שיווקי

אוהבים שוקולד נוטלה? אם גם אתם מהאנשים שלא מוכנים להחליף את הנוטלה בעד שום ממרח שוקולד אחר, ריכזנו עבורכם אוסף נהדר של מתכוני נוטלה טעימים, שהם חגיגה לחך. מה שטוב במתכונים הללו זה שהם מתבססים על הטעם האגוזי המאוזן של הנוטלה, מה שאומר שאתם לא תצטרכו לדאוג לאיזון הטעמים. כדי לצפות במתכוני נוטלה נוספים, כדאי להיכנס לאתר "פודיק" ולחפש "מתכוני נוטלה". קיימים שפע של מתכונים טעימים ומפורטים, המלווים בתמונות ובסרטוני הדרכה.

הנוטלה, ממרח שוקולד על בסיס אגוזי לוז, הומצא באיטליה ב-1946 בשעת מחסור. לאחר מלחמת העולם השנייה, היה מחסור משמעותי באספקת הקקאו. בתחילת דרכו, ממרח השוקולד עוצב בצורת גוש, שאותו אפשר היה לחתוך ולהגיש על גבי לחם. בהמשך, הוא הפך לממרח של ממש, שאפשר למרוח בקלות על הלחם. ואז, הנוטלה הלכה והתפשטה ברחבי העולם. לישראל היא הגיעה בפעם הראשונה בשנת 1975. 

הנה לכם שמונה מתכוני נוטלה נפלאים, שיגרמו לאורחים ולכם ללקק את האצבעות:   

ממרח נוטלה ביתי

נתחיל עם ממרח הנוטלה הביתי. אם תמיד תהיתם כיצד מכינים את שוקולד הנוטלה הנהדר הזה, הגיע הזמן שתכינו אותו בעצמכם. בדיוק בשביל זה הבאנו לכם מתכון לממרח נוטלה ביתי. עם מעט מצרכים וסבלנות תוכלו להכין את ממרח הנוטלה שאתם כה אוהבים. כל מה שאתם צריכים זה שוקולד חלב, אגוזי לוז קלויים, שמן קנולה, מעט אבקת קקאו, תמצית וניל ואבקת סוכר. עקבו אחר ההוראות וקבלו שוקולד קרמי נהדר, שבו תוכלו להשתמש כדי להכין מגוון מתכוני נוטלה טעימים. את ממרח השוקולד ניתן לשמור במקרר למשך כשבוע ימים.

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

© adobestock

כדורי שוקולד נוטלה - שבעה ציפויים

אוהבים כדורי שוקולד? יש לנו מתכון משגע עבורכם, שמשדרג את כדורי השוקולד הקלאסיים! כדורי השוקולד שבמתכון שלנו עשויים משוקולד נוטלה ומצופים בשבעה ציפויים שונים: קקאו, אגוזי לוז, אגוזי מלך, בוטנים טבעיים, עוגיות אוראו, קוקוס ופיסטוקים. אם תעקבו אחר ההוראות, אין לנו ספק שייצאו לכם כדורי שוקולד מדהימים ושווים במיוחד. האורחים ודאי יופתעו מהמראה הצבעוני והמרשים ויחשבו שביליתם זמן רב במטבח, אך למעשה, מדובר במתכון קליל ומהיר ביותר. הכנת הכדורים היא פעילות חווייתית ומהנה. לאחר ההכנה, תוכלו לשמור את כדורי השוקולד במקרר למספר ימים וליהנות מהם בכל יום מחדש. 

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

עוגת נוטלה משני מרכיבים בלבד

מחפשים מתכוני נוטלה קלים? כדאי לכם להכיר את המתכון שלנו לעוגת נוטלה משני מרכיבים בלבד – ממרח נוטלה וביצים. כל שאתם צריכים לעשות הוא לחמם את השוקולד, להקציף את הביצים ולקפל אותן בשוקולד עד לקבלת תערובת אחידה. בהמשך, תצטרכו להכניס את התערובת לתנור האפייה ולחכות בסבלנות עד שתתקבל עוגת הנוטלה המושלמת, שתרצו להכין שוב ושוב. אפשר לאכול אותה עם הקפה בבוקר או להגיש אותה לאורחים שמגיעים לביקור. המתכון מתאים לתבנית עגולה בקוטר 18 ס"מ, כך שאם יש לכם תבנית אחרת, יש להתאים את הכמויות.

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

עוגיות נוטלה משני מרכיבים בלבד

באתר "פודיק" יש מספר רב של מתכוני נוטלה קלים ומהירים. גם המתכון הזה לעוגיות נוטלה משני מרכיבים בלבד הוא מתכון קל ומהיר, וכדי להכין אותו אתם צריכים רק שני מרכיבים - ממרח נוטלה וקמח לבן. אם תרצו, תוכלו להחליף את הקמח הלבן בקמח מלא כדי שהעוגיות יהיו בריאות יותר. ערבבו את שני המרכיבים בקערה, צרו מהתערובת כדורים ושטחו אותם באמצעות כף כדי שיקבלו צורה של עוגיות. הכניסו לתנור האפייה החם ותוך כ-10-12 דקות קבלו עוגיות נוטלה טעימות במיוחד. אפשר לטבול אותן בחלב חם או לאכול אותן פשוט כמו שהן. זהו מתכון נהדר לילדים ולמבוגרים כאחד!  

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

© adobestock

 

טראפלס שוקולד משני מרכיבים בלבד

בסדרת מתכוני נוטלה משני מרכיבים בלבד יש לנו גם את טראפלס השוקולד. טראפלס הם כדורי שוקולד עשירים וטעימים במיוחד, שהומצאו במקור בצרפת. בכל מקרה, הבאנו לכם מתכון נהדר לטראפלס שוקולד, שמורכב משני מרכיבים בלבד – פחית חלב מרוכז ממותק וכוס קקאו. תוך דקות עבודה ספורות, תקבלו טראפלס נימוחים, מתוקים וטעימים במיוחד. הם כל כך טעימים, עד כדי כך שאפשר לטעות ולחשוב שהם הגיעו מאיזו קונדיטוריה מובילה. 

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

 

© adobestock

 

עוגת באונטי אישית תוך דקה במיקרוגל

אם אתם אוהבים מתכונים מהירים במיוחד, המתכון שלנו לעוגת באונטי אישית במיקרוגל ללא ספק יספק לכם את הסחורה. תוך כשש דקות הכנה, כבר תוכלו להתענג על עוגת באונטי אישית, נימוחה ומושלמת. בכל פעם שיתחשק לכם משהו מתוק, תוכלו להכין אותה. כדי להכין את עוגת הבאונטי הנהדרת הזו, כל שאתם צריכים זה אבקת באונטי, סירופ באונטי, קמח תופח ועוד כמה מצרכים. אם תרצו, תוכלו גם לפזר מעל מעט קוקוס כדי להוסיף לטעם העשיר. רק חשוב לוודא שאתם מחממים את התערובת בכלי המתאים לשימוש במיקרוגל.

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

עוגת שוקולד נוטלה חמה תוך דקה אחת בלבד

אם אין לכם כוח וסבלנות לעמוד על הרגליים במטבח, יש לנו עוד מתכון מיקרוגל שכדאי להכיר - מתכון לעוגת שוקולד נוטלה חמה תוך דקה אחת בלבד! כל שאתם צריכים זה קמח תופח, אבקת קקאו, סוכר חום או לבן, שמן קנולה, חלב, ממרח נוטלה וכמובן, מיקרוגל. הקפידו לחמם את התערובת בכלי המתאים לחימום במיקרוגל. העוגה שמתקבלת היא אישית, טעימה ושוקולדית במיוחד. היא מתאימה לאירוח וגם לרגעים שבהם מתחשק לכם משהו מתוק לנשנש מול הטלוויזיה.  

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

© אתר פודיק

כנאפה נוטלה

אחד מהקינוחים הפופולאריים בארץ הוא הכנאפה, שמגיע אלינו מהמטבח הערבי. בצורתו המקורית, הכנאפה מכיל גבינת עיזים מצופה בשערות קדאיף. מעל לכנאפה מורחים סירופ סוכר, שמוסיף לו את המתיקות הרבה. אנחנו באתר "פודיק" החלטנו להיות יצירתיים וליצור מתכון של כנאפה עם טוויסט – כנאפה נוטלה. המתכון הקליל הזה מורכב מארבעה מרכיבים בלבד – ממרח נוטלה, גבינת ריקוטה, שערות קדאיף וחמאה מומסת. לאחר בישול התערובת במחבת, תקבלו כנאפה טעים ומלא בטעם של שוקולד אגוזי. מדובר על מתכון קליל ופשוט, שיפתיע את האורחים שלכם. הוא מתאים לכל סוג של אירוע, בין אם זה יום הולדת, יום גיבוש או ארוחת חג.  

אופן ההכנה המלא ורכיבים נמצאים באתר פודיק

מתכוני נוטלה הם מתכונים מתוקים וטעימים במיוחד, שמומלצים לכל מי שאוהב את ממרח השוקולד האגוזי, לא משנה אם הוא ילד או מבוגר. עם המתכונים שהצגנו לכם אנו בטוחים שתצליחו ליצור קינוחים נפלאים, שידהימו את האורחים שלכם וישאירו המון טעם טוב בפה. שיהיה בתיאבון!