עוגות טעימות בפחות מ-45 דקות. adobestock (אילוסטרציה)

עוגות טעימות בפחות מ-45 דקות

לא אחת אנו רוצים להכין קינוחים בביתנו ופשוט לא מוצאים לכך זמן. כדי להכין עוגה לא צריך בהכרח להשקיע המון זמן ולפנות משבצת בלוח זמנים. מי מאיתנו לא רוצה שתמיד תהיה איזו עוגה משמחת במקרה ויגיע אורח, כדי לשמח את הילדים, או פשוט כדי לשדרג את כוס הקפה של הבוקר עם קינוח ביתי וטעים

כתבה פרסומית

אם מתחשק לכם להכין קינוח מושקע עם זמן הכנה קצר ואתם לא ממש בטוחים מאיפה להתחיל, הכתבה הבאה היא בשבילכם! 

טיפים לאפייה נכונה

הקינוח המושלם כולל תשומת לב למספר דגשים חשובים. הקפידו להשתמש בחומרי גלם טריים ואיכותיים כדי לשדרג כל קינוח. מלבד זאת, באפייה כמו באפייה דיוק הוא המפתח. מומלץ להיצמד למתכון ולא להחליף את חומרי הגלם הרשומים מבלי לבדוק זאת. שימו לב כי מומלץ לכוון את הטיימר באפייה לחמש דקות מכפי המצוין במתכון, כדי להתאים במדויק את התנור שלכם למתכון. כדי להצליח באפייה מהירה שלא דורשת הרבה, מומלץ לעבוד מסודר ולהקפיד על השלבים.

הבחושות

עוגות בחושות הן אופציה נפלאה למי שמעוניין להכין קינוח שלא דורש זמן רב אך לחלוטין עושה את העבודה. זו יכולה להיות עוגה בחושה בגרסת שוקולד, וניל, אספרסו או אולי בכלל בבחירה בעוגה עם טעמים פירותיים ופירות חתוכים. עוגה בחושה יוצאת מן הכלל נוספת שיכולה לפנק במיוחד ליד כוס קפה היא עוגת חמאה בגרסה ביתית. שפע האפשרויות, זמן ההכנה הקצר והעובדה שלא צריך מרכיבים רבים הופכת את ז'אנר העוגות הבחושות לחגיגה מתוקה שחובה בכל בית. זמן ההכנה מהיר במיוחד ולא דורש ציוד מיוחד, זמן האפייה נע בין 40-30 דקות. כדי לדעת אם העוגה מוכנה נעצו קיסם בפנים ובדקו אם הוא יוצא יבש.

הקרמיות

עוגות המבוססות על מוס עשיר נראות כמו עוגות שדורשות עבודה מרובה וציוד, אך למעשה לא כך המצב. ניתן להכין קרם המבוסס על שמנת מתוקה, חלב מרוכז או קרם קוקוס בקלות באמצעות שימוש במיקסר ביתי או במקציף. כך אפשר להכין עוגות מוס המורכבות ממספר שכבות ובשימוש במרכיבים שונים ליצירת שכבות שונות ומגוון טעמים. עוגות מוס יכולות להיות מוגשות במספר דרכים וניתן אף להכין שכבה אחת של מוס בתבנית וליהנות מעוגה טעימה ומהירה במיוחד. שדרוג לעוגת מוס הוא תוספת של אלמנטים קראנצ'יים שיעניקו משחק של מרקמים כמו אגוזים, שקדים, פיסטוקים ואפילו פצפוצי שוקולד.

עוגות שילדים אוהבים 

קינוחים שילדים אוהבים הם ללא ספק קינוחים מתוקים וטעימים שגם מבוגרים לא יוכלו להפסיק לזלול מהם. את הקינוחים האלה תוכלו להכין עם מינימום מאמץ ומקסימום שמחה. כך למשל, תוכלו להכין בלילה של כדורי שוקולד ולהפוך אותה לכדי עוגה טעימה במיוחד. ניתן לסדר את הבלילה בתבנית, או אפילו להכין כדורי שוקולד ולסדר אותם במגדל ליצירת קינוח מהיר שילדים יתלהבו ממנו במיוחד. 

 קינוח נוסף שילדים אוהבים במיוחד וניתן להכין בחצי שעה של עבודה זה עוגת ביסקוויטים. עם מספר מצרכים פשוטים תוכלו ליהנות מעוגה טעימה במיוחד. עוגה נוספת שניתן להכין ואף להקפיא ולשמור במקפיא היא נקניק שוקולד, שמזכיר את כדורי השוקולד במרקם מעט שונה שתמיד משמח.

עוגות גבינה

בתחום עוגות הגבינה מקובל לחשוב שמדובר באפייה שתיקח המון זמן, אך ניתן להכין עוגת גבינה בחושה ואפויה עם מספר מרכיבים פשוטים. לבלילה ניתן להוסיף תוספות משודרגות וביניהן גרידת לימון, פירות יער ועוד מגוון הצעות שמחמיאות לעוגות גבינה. 

הקראנצ'יות 

אם מתחשק לכם לשדרג עם עוגות ביתיות מיוחדות ומקוריות, למה לא להכין קינוחים קראנצ'יים פשוטים במיוחד שתמיד משמחים? אופציה נהדרת היא להשתמש בקורנפלקס עם ציפוי של גנאש שוקולד ולהקפיא במקפיא לחצי שעה לפחות. ניתן להשתמש גם בפצפוצי אורז, אגוזים, שקדים ועוד.

הבריאותיות

לאלו מכם שרוצים להכין קינוחים מהירים ובריאים, אל תדאגו יש לכם אופציות. זו יכולה להיות עוגת טחינה בחושה ומשמחת עם קמח כוסמין, או קמח שקדים לגרסה ללא גלוטן. ניתן להכין עוגות משיבולת שועל, שימוש בגרנולה, עוגת מייפל שעשויה ממייפל טבעי ללא שימוש בסוכר מעובד. ניתן להכין גם עוגה מחמאת בוטנים טבעית ולשדרג עם שימוש באגוזים, קקאו ואלמנטים נוספים שיסייעו לכם גם בשמירה על הבריאות וגם ליהנות מעוגה טעימה.