כמו בחו"ל: ניסינו את ההמבורגרים של הרשתות האמריקאיות. צילום: shutterstock

כמו בחו"ל: ניסינו את ההמבורגרים של הרשתות האמריקאיות

לכבוד יום הבחירות לנשיאות האמריקנית, החלטנו לבלות במקום הכי אמריקאי בישראל - מסעדות המזון המהיר של הרשתות הגדולות

מזון מהיר הוא אחד מהדברים שאמריקאים הכי אוהבים לצרוך מדי יום, גם בארץ תרבות המזון המהיר בעלייה והרשתות מציבות רף חדש לעצמן עם תפריט ענקי, טעים ומלא בחידושים. לכבוד יום הבחירות של אמריקה, החלטנו לבדוק כאן בארץ, מה מצפה לנו בסניפי רשתות המזון הבינלאומיות של ההמבורגרים?

מקדונלדס

מקדונלדס השיקה לאחרונה שני מוצרים חדשים בתפריט שכוללים צ'יפס כפרי מוארך ולראשונה בישראל הוסיפה גם טבעות בצל ובכך יישרה קו עם המתחרות המקומיות.

ניסינו את הארוחה הרגילה שלהם, ה"מק רויאל" - הטעם המוכר והאהוב של הרשת - מי שכבר התנסה רגיל לטעם של ההמבורגר, עסיסי, טעים וכל מה שנדרש ממזון מהיר.  באשר למוצר החדש בתפריט - הצ'יפס הכפרי, יש בו היתרונות אבל גם חסרונות. היתרון הגדול שלו הוא שיש בו רכות חמימה ונימוחה של תפוח האדמה - מה שיוצר תענוג בפה, כמו כן הגודל של הצ'יפס הוא די ענק מה שיוצר תחושת הנאה גדולה יותר מכל אחד. באשר לחיסרון הגדול של המוצר - חתיכות הצ'יפס מקופלות לתוך עצמן - מה שגורם למצב שכשאשר ממליחים אותו - הוא משאיר עליו את המלח ובכמויות שקצת לא נעימות בפה, אנחנו קיבלנו מנה שהיא אכן הייתה טעימה ומוצלחת, אך קצת מלוחה מדי, מה שהצריך שתייה מרובה, ולכן גם מומלץ להגדיל את השתייה אם אתם אכן בוחרים להוסיף את הצ'יפס הכפרי לתפריט שלכם.

המוצרים החדשים של מקדונלדס
המוצרים החדשים של מקדונלדס © באדיבות מקדונלדס

עוד נקודות טובות: האפליקציה של הרשת עושה עבודה מעולה, מפורטת ונוחה לתפעול. ולכבוד יום הבחירות האמריקאי מחר (ג') -  מציעה רשת מקדונלד'ס ישראל צ'יפס כפרי, טבעות בצל או 3 McWings על כל קניית שתי ארוחות ביג אמריקה.

נקודה לשיפור: זריזות. למרות שהזמנו באפליקציה נאלצנו לחכות קרוב ל-10 דקות.

ברגר קינג

לפני קרוב לשנה בורגר קינג חזרו לארץ עם מיתוג מחודש, רעש גדול וגם כמה גימיקים נחמדים שיצרו הנאה אצל הלקוחות.התפריט ברשת הוא די עשיר וכולל גם ארוחה צמחונית - הווג'י ברגר הייחודי של הרשת, שעשוי מצמד קציצות ירק. למרות הפיתוי לנסות את הצמחוני, ניסינו דווקא את הארוחה הרגילה והמוכרת - ה"וופר" לצד צ'יפס ושתייה. ההמבורגר עצמו לא רק שעסיסי אלא ממכר, ממולח נכון ואפילו בצורה כזו שגורמת לך לרצות לטרוף את הכל במהירות. הצ'יפס טעים אך קצת נוקשה לעיתים, טבעות הבצל בהחלט מוצלחות - הן רכות ועשויות במידה המדוייקת שלא פוגעת בטעם הבצל ומשמרת את זה היטב עם ציפוי טעים.

המבורגר
המבורגר © בורגר קינג

עוד נקודות טובות: שירות מהיר, אדיב וכייפי שעושה חשק לחזור עם מבצעים אטרקטיביים לעיתים תכופות.

נקודות לשיפור: כרגע קיימים מעט סניפים בארץ, למרות שכבר ידוע שייפתחו עוד בקרוב, כרגע אין היצע נרחב למי שגר מחוץ למרכז הארץ.

תגובות