סופגניה לי יש: מבחן הטעימות הגדול של חנוכה. צילום: פרוגי

סופגניה לי יש: מבחן הטעימות הגדול של חנוכה

בשנים האחרונות הסופגניות השתכללו להן ומסופגניה עם ריבה ועם "בלי כלום" עברנו לסופגניות שוקולד, ריבת חלב ושלל מילויים וציפויים טעימים. השנה, החלטנו לעשות לכם סדר וטעמנו את הסופגניות של רולדין, מתוקה ומאפיית ברמן. אז מהי הסופגניה המושלמת עבורכם?

במוצאי שבת נדליק כולנו את הנר הראשון של חנוכה וכמיטב המסורת תיפתח רשמית תקופת אכילת הסופגניות, אבל בואו נודה - כולנו כבר התחלנו לזלול אותן כבר הרבה לפני. לכבוד התקופה המשמינה והכה טעימה הזאת החלטנו לעשות לכם קצת סדר בסופגניות השוות והמיוחדות שיש לרשתות להציע. רצוי לקרוא את הכתבה על בטן מלאה או עם מפית ביד - לספוג את הריר ואת השמן. 

>> עוד במדור האוכל של פרוגי / לחצו כאן

המומחיות של רולדין היא כמובן בסופגניות עתירות שוקולד ופינוקים, בינהן ניתן למצוא את שוקולטה ביאנקה ושוקו שוקו  ובננה קופי טופי - שבלטו במיוחד מבין קולקציית הסופגניות של רולדין. בהחלט נרשמה התלהבות מהן במערכת וציון לשבח. 

לחובבי השוקולד המריר נמליץ על סופגניית שוקולד אייריש של ברמן והטירמיסו שהייתה טעימה מאוד אך אלינו היא הגיע מעט רטובה, מה שקצת הפריע לחוויה המושלמת.

מארז הסופגניות של ברמן
מארז הסופגניות של ברמן

למי שפחות מתחבר לשוקלד המתוק בסופגניה שלו, אנחנו בהחלט יכולים להמליץ על הסופגניות עם מילוי הגבינה של הרשתות - פבלובה קרים צי'ז ומסקרפונה פירות יער של "רולדין" וסופגניית עוגת הגבינה ועוגת הגבינה עם אוריאו - שהיו מלאות בקרם מפנק, מתוק חמצמץ, שהשאיר אותנו עם טעם של עוד.  סופגניה נוספת שהייתה בולטת והזכירה לנו את עוגת התותים של אמא, הייתה סופגניית תות סברינה של "מתוקה" ששילבה האופן מושלם בין ריבת תות, קרם ווניל, קצפת ותותים טריים.

המארז של
המארז של "מתוקה"

השנה, כל הרשתות פינקו במיוחד בסופגניות ריבת החלב שלהן - עם המון מילוי. האחת שכבשה את ליבנו היא ללא ספק סופגניית ריבת החלב של ברמן - שגם היא, כמו סופגניות הגבינה הייתה גדולה ועשירה. לעומת זאת, את מי שפחות אהבנו בקטגוריית ריבת החלב היא הסופגנייה של רולדין שהמילוי שלה היה דחוס מדי ולא כל כך כיפי בפה.  

בקטגוריית המיוחדות נציין לשבח את סופגניית חלבה פיסטאש של רולדין עם גאנש חלבה, שוקולד לבן ומילוי פיסטוק. גם למתוקה יש סופגניית חלבה עשירה ומפנקת - שבהחלט תתאים לחובבי החלבה, אבל פחות ממליצים לנסות למי שהטעם לא מוכר לו. 

המארז של רולדין
המארז של רולדין

וכמה זה יעלה לכם?

מתוקה - סופגניה אחת תעלה לכם בין 5.5 שקלים ל-8.5 שקלים.

ברמן - סופגניה אחת תעלה לכם בין 5.70 שקלים ל-7.90 שקלים.

רולדין - סופגניה תעלה לכם החל מ-5 שקלים ועד 11 שקלים.

 

תגובות