Food Feed: גלידות ושייקים מיוחדים לקיץ. צילום: shutterstock

Food Feed: גלידות ושייקים מיוחדים לקיץ

תפריט קינוחים חדש, שייקים מיוחדים לקיץ, גלידות ואפילו פלאפל - מדור האורכל של פרוגי מכין אתכם לקיץ טעים

גלידות נסטלה החדשות - לכבוד הקיץ משיקה נסטלה גלידות שלגונים חדשים:גלידת Play - שלגון בטעם מסטיק-תות שגם תלווה בפעילות רשת בהובלתם של יוטיוברים מובילים; טילון אקסטרים שוקולדי ומושחת במיוחד; אם כבר עסקנו בשוקולד, נציין גם שהקראנץ' הפופולארי והאהוב מקבל מוצר חדש - גלידוניות קראנץ' קטנות בטעם וניל ופצפוצי אורז. לפי ההתלהבות שנרשמה במערכת, אנחנו צופים שהקרנץ' ישלוט במקפיא שלנו בקיץ הקרוב. לא רק גלידות נסטלה מרעננות את המקפיא לקראת הקיץ, גם גלידות שטראוס מחדשת. והפעם, סדרת שלגוני סולרו בשלושה טעמים חדשים ומרעננים: תות ופרי יער, אפרסק ואננס ותפוז בננה.

סולרו בטעם חדש
סולרו בטעם חדש © יחסי ציבור

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מי שעוד מתכוננת לקיץ היא רשת "קינג ג'ורג'" שמרעננת את תפריט הקינוחים שכולל קינוח שוקולד מושחת, עוגת גבינה עם שוקולד לבן וקראמבל תפוחים מרענן. בנוסף משיקה הרשת את קולקציית הסמודיס שייק – תפריט שייקים חדש במגוון טעמים קייציים: תות-בננה-תמר, מנגו-בננה-מלון, אננס-פסיפלורה ולימונענע גרוס.

את המדור נסיים עם המנה הכי ישראלית שיש - פלאפל (כן, כן, אנחנו יודעים שמקור המנה הוא בכלל מצרי). היום (ה') יום הפלאפל ורשת "פלאפל בריבוע" החליטה להשיק ארבע מנות חדשות בהשראת מטבחים מסביב לעולם. לכבוד כך חברה הרשת לשף אביב משה שניצח על הכל כמו שרק הוא יודע. אז לצד הטעם הרגיל והמוכר תוכלו למצוא ברשת פלאפל תאילנדי (עם גראם מסאלה, סלט פלפלים עם ג'ינג'ר, בוטנים, גפרורי שקדים סויה וסילאן, טופו מוקפץ, ויניגרט קארי ירוק כוסברה וריחן), פלאפל יווני (עם זעתר ושומשום, סלט חצילים, פלפל קלוי, בצל ומלפפון כבוש, רוטב צזיקי עיזים, עלי גפן חמים, רוקט ושמן זית), פלאפל איטלקי (עם עגבניות מיובשות בשמן זית, עגבניות שרי, פלפלים קלויים, בייבי מוצרלה, פסטו, צנוברים, בזיליקום וארטישוק צעיר) ופלאפל אמריקאי (עם פלפל חלפיניו, רוטב ברביקיו, חרדל, חסה, בצל סגול, עגבניה טרייה, מלפפון כבוש וטבעות בצל).

פלאפל חובק עולם
פלאפל חובק עולם © דן לב

 

תגובות