Food Feed: כל מה שיעשה לכם מתוק בפה. צילום: יחסי ציבור

Food Feed: כל מה שיעשה לכם מתוק בפה

ממרח בטעם שוקולד חדש למריחה, מסטיקים שהתחפשו לסוכריות ג'לי ובמבה שוש עושה קאמבק - כל מה שחדש על המדף וכדאי לנסות

האם השוקולד החדש של קליק שווה טעימה? איך המתכון החדש של במבת שוש ואילו טעמים חדשים ומרעננים מביאים לכם בחסות מסטיק NUST? מדור האוכל של פרוגי מסכם לכם את כל הדברים המתוקים ששווים טעימה!

עוד במדור האוכל של פרוגי: 

מסטיק MUST

מסטיק MUST של עלית יוצאים במהדורה קיצית חדשה. הפעם החליטו על קונספט נחמד וביקשו להתחבר לאחד הדברים היותר מרעננים שיש לקיץ להציע -  גלידת הסורבה. המהדורה החדשה כוללת שלושה טעמים - לימון, מנגו ופטל. אבל זה לא השינוי היחידי, מלבד לטעמים החדשים, המסטיקים עצמן זכו לצורה ומרקם חדשים. אומנם המראה והמרקם בהתחלה מזכירים סוכריות ג'לי, אבל הטעמים בהחלט שווים לעיסה.

© יחסי ציבור

שוקולד למריחה קליק

אחרי שיצאו גרסאות שונות וטעימות לחטיף השוקולד לאורך השנים, מגיע סוף סוף ממרח קקאו של קליק. הממרח החדש מגיע בשני טעמים - ממרח חלב עם קקאו וממרח חלב עם קקאו ופצפוצים. שני הממרחים דומים בטעמם אבל לזה עם הפצפוצים הוסיפו בקליק פצפוצי אורז שמגוונים כל ביס וביס, שאף מזכיר גרסה מחודשת לשוקי והפיצפונים - ממרח בטעם שוקולד שהיה פה עוד לפני שחלקכם נולדתם. הממרחים טעימים בטירוף ולא הצלחנו להפסיק לאכול מהם, רק המלצה לשדרוג - שימו יותר פצפוצים!  

© יחסי ציבור

במבה שוש

במבה שוש יוצאת עם מתכון חדש ואתגר חדש. מותג הבמבה הוותיק חידש ושיפר את המתכון לחטיף הבוטנים האהוב. המתכון המשפור מכיל פחות נתרן ופחות שומן רווי - ואת זה אנחנו בהחלט מעריכים. המתכון החדש בהחלט עובד, אנחנו אוהבים את הגרסה המחודשת של החטיף.

© סטודיו שטראוס

 

תגובות