Food Feed: פסק זמן בממרח והפיצות החדשות של דומינו'ס. צילום: דן פרץ

Food Feed: פסק זמן בממרח והפיצות החדשות של דומינו'ס

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנחנו ממליצים לכם על כל הדברים השווים, הטעימים והחדשים

חטיף השוקולד האהוב, פסק זמן, מקבל גרסה משלו לשוקולד למריחה, הפיצות החדשות של דומינו'ס ואסף גרניט עושות את העבודה וספרינג משיקים טעמים חדשים. 

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

ממרחי השוקולד החדשים

שוקולד למריחה הוא חברו הטוב ביותר של הפיתה, אז תארו לכם את השמחה שלנו שגילינו שיש שוקולד למריחה חדש. חטיף השוקולד האהוב של עלית, פסק זמן, מקבל גם הוא גרסה משלו לממרח (13.90 ₪ לצנצנת של 350 גרם או 24.90 ₪ לצנצנת של 700 גרם)הטעם המוכר של החטיף עכשיו תוכלו להנות מהטעם האגוזי-שוקולדי של החטיף גם בתוך לחם או פיתה או ככה סתם בכפית! אבל לא רק פסק זמן מתחדש, גם שוקולד השחר הוותיק והאהוב מוציא מהדורה מיוחדת בשילוב דמויות המיניונים האהובות. 

יאמי!
יאמי! © יחסי ציבור
© אסף אמברם

דנונה FROZEN

שטרוס משיקה במהדורה מוגבלת לכבוד הקיץ מארז דנונה FROZEN בסגנון יווני עם פירות יער תחליף מושלם לכדור גלידה עם כל היתרונות של יוגורט. שילוב מרענן בין החמיצות של היוגורט למתיקות של פירות היער. רק דבר אחד ביאס אותנו - למה הגביע כל כך קטן? 

© סטודיו שיק דיזיין

ארוחת הטעימות החדשה של דומינו'ס פיצה 

ישבתם פעם עם חברים ורבתם שעות על איזו תוספת לשים על הפיצה? מעכשיו לא צריך לריב, פיצה דומינו'ס ואסף גרניט השיקו ארוחת טעימות עם שלל תוספות וטעמים מרעננים. הסדרה כוללת שתי ארוחות - צמחונית ובשרית וכל ארוחה כוללת בתוכה מספר טעמים שווים במיוחד. בניגוד למהדורות הקודמות של אסף גרניט עם פיצה דומינו'ס הפעם לא התאכזבנו משום דבר. הכל היה מושלם ומדוויק - הבצק, ה רטבים, שילוב התוספות ואיכות החומרים. ארוחת הטעימות הצמחונית כוללת את פיצת הברוקוליש (פיצה ירוקה המשלבת ברוקולי חלוט, רוטב פסטו מפנק ושקדים קלויים) והפלפלאז' (פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו גרנה פדאנה וטבעות בצל ירוק) החדשות יחד עם פיצת ארבעת המחבתות המצליחה מהמהדורה הראשונה. ארוחת הטעימות הבשרית כוללת את פיצת השף החדשה יא סלמי (סלמי משובח חתוך דק, רוטב פלפל אדום וברוקולי טרי) יחד עם 2 הפיצות הוותיקות בקרנה ופולנטה. (לקראת ההשקה - מחיר הפיצות החדשות יעמוד על 58 שקלים לפיצה בהזמנת שני מגשים - פיצת שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה).

© דן פרץ


תגובות