Food Feed: לקראת השנה החדשה. צילום: חיים יוסף

Food Feed: לקראת השנה החדשה

אכלתם פעם ארוחה בצבע זהב? לכבוד השנה החדשה אספנו עבורכם את המנות המעניינות והמתאימות ביותר לפתיחת החגיגות של האירוע המיוחל

MAX BRENNER בתפריט מיוחד

חלקנו יחגוג את ערב השנה החדשה עם בן או בת הזוג, בחוייה מחברת ומרגשת כיאה לתחילתה של תקופה חדשה. רשת 'MAX BRENNER' מציגה לרגל חגיגות סוף השנה: תפריט שרינג זוגי ומיוחד לערב בלתי נשכח. כי מי לא אוהב שוקולד? המסעדה מזמינה אתכם לחגוג עם ארוחה רומנטית, המורכבת מתפריט מנות שרינג (מנות משותפות) מיוחדות שהורכבו לרגל המאורע, לאכילה ביחד, שבו המרכיב העיקרי הוא השוקולד - בחיבורו לאהבה וחיבור מתוק.
בין המנות יוגשו ספיישלים מיוחדים הכוללים וופל בלגי, גריל מרשמלו, קרפים, וגלידות - וזוהי רק ההתחלה..
כמובן שאת הערב המושקע תוכלו להעביר גם עם חבר או חברה, ואפילו עם קבוצת החברים האהובה עליכם. תהנו!

ארוחה זוגית מלאה עם קינוח זוגי – 229₪
מנת טעימות לזוג + שתייה - 129₪ בלבד

© צילום: PINK ME

רשת MOSES מוזהבת מתמיד

מחקרים מוכיחים שאנו בוחרים את האוכל שלנו על פי הצבע שלו. אז איך נגיב כשהאוכל שלנו יהיה צבוע בזהב?
רשת ההמבורגרים MOSES מציגה לראשונה ארטבורגר זהב ונוצץ לכבוד השנה האזרחית החדשה אשר יוגש בערב החגיגות בלבד. ההמבורגר האהוב נשאר באותה המתכונת, רק שהפעם יגיע עטוף בלחמנייה שחורה בציפוי זהב למראה נוצץ ומתאים לחגיגות השנה החדשה. 

מחיר: 69₪

© צילום: חיים יוסף

לחמניות הבאן של רועי סופר

השף רועי סופר, מומחה הבאן ובעל המסעדות מצליחות (פנגיאה, סרדיניה, בינדלה) מוכר את המנה המזוהה איתו - לחמניות השמרים הלבנות והאווריריות - בקפה אלברט בקניון רמת אביב. אחלה דרך לפתוח איתה את השנה!
הלחמניה מורכבת מעוף בציפוי קריספי, קרם פלפלים ושום קונפי, בזיליקום תאילנדי, צ'ילי מוחמץ וקולורבי מוחמץ.
מקורן של לחמניות הבאו לפני אלפי שנים במטבח הסיני והן עשו פריצת דרך קולינרית לעולם המערבי בשנים האחרונות. למחפשי העניין שבנינו - אנו ממליצים להתחיל את השנה החדשה בניחוח אקזוטי שישאיר טעם של עוד, ועם מחיר שמתאים לכל כיס.

מחיר : 32₪

© צילום: אמיר מנחם

 

תגיות
תגובות