Food Feed: ספיישל כשר לפסח. צילום: fotolia

Food Feed: ספיישל כשר לפסח

כשר לפסח מעולם לא היה טעים יותר. לכבוד חג החירות - קבלו את המנות והמוצרים הכשרים לפסח, שיגרמו ללקק את האצבעות

שוקולד צ'יפס ללא גלוטן

עלית משיקים עוגיות שוקולד צ'יפס עשירות בשוקולד כשרות לפסח. עוגיות השוקולד צ'יפס החדשות מצטרפות ומרחיבות את מאפי עלית לפסח הכוללים את האפיפיות שוקולד (הבפלות ללא גלוטן אשר מיוצרות גם כל השנה), בראוניז שוקולד עשירה, בראוניז טורטית, בראוניז שוקולד קוקוס, עד חצות שוקולד לבן עם שברי אגוזי לוז ועד חצות שוקולד חלב עם שבבי קרמל. לאחר שניסינו - העוגיות נימוחות בעלות טעם נהדר, השוקולד מורגש בהחלט ועושה חשק לעוד. אין תחושה של מוצר כשר לפסח, והיינו שמחים להתענג על העוגיה לאורך כל השנה, ולא רק בחג. ציון: 8/10. 

מחיר: 8.90₪

 

נימוחות בפה
נימוחות בפה © צילום: סטודיו שטראוס

עוד בערוץ

 

 

גלידה כשרה לפסח

חברת שטראוס שקדו על פיתוח חדשני שיהווה פתרון טעים לטובת שומרי הכשרות בחג. טילון קורנטו החדש -מיוצר מקמח הטפיוקה, ומכיל שוקולד, שברי אגוזי לוז וגלידה בטעם וניל. בנוסף, הטילון הוא נטול גלוטן, כך שגם הצרכנים הרגישים לרכיב יוכלו להינות מטילון טעים ואיכותי. לאחר שניסינו - הגלידה הייתה די בנאלית, שכן הורגש כי היא כשרה לפסח. הוופל לא היה פריך במיוחד, והטעם של הגלידה לא גרם לנו ללקק את האצבעות. אין ספק כי מוצרים ללא גלוטן הכרחיים במיוחד, אך הפעם פחות אהבנו את הטעמים המרכיבים. ציון: 6/10. 

מחיר: 10₪

 

טילון
ציפינו ליותר © צילום: יח"צ

 

פלאפל בשילוב מקורי

"פריגת" - מותג המשקאות, חובר לרשת המסעדות "פלאפל בריבוע" לטובת שיתוף פעולה יוצא דופן וכשר לחג הפסח: מנת פלאפל כשרה לפסח לצד משקה פריגת ענבים. המנה, שתוגש בכל סניפי רשת "פלאפל בריבוע" מורכבת מפיתה חמה, אוורירית וכשרה לפסח, קציצות הפלאפל של הרשת כשרות לפסח גם הן, וכל זאת לצד משקה פריגת ענבים בטעם הישראלי האהוב. לאחר שניסינו - השילוב של השניים, הענבים והפלאפל, מתבקש ונדמה כאילו נועדו אחד לשני. הפיתה הכשרה לפסח טעימה אפילו יותר מפיתה רגילה, וגם הטעם של הפלאפל היה ממכר לא פחות. כשר לפסח מעולם לא היה מוצלח יותר. מנה מומלצת במיוחד! ציון: 9/10!

מחיר: 30₪

 

מוצלחת יותר מהצפוי
מוצלחת יותר מהצפוי © צילום: דן לב

 

תגובות