Food Feed: מה חשבנו על הארטיק שמשגע את הרשת?. צילום מסך מאינסטגרם

Food Feed: מה חשבנו על הארטיק שמשגע את הרשת?

מהו החטיך האפוי שעשה לנו את השבוע? מהי חשבנו על הארטיק שכולם מסתובבים איתו? ואיזה מאכל עושה לנו את חג השבועות?

הצ'יפס האפוי

בימים אלה, שטראוס משיקה לראשונה בישראל תפוצ'יפס בגרסה אפויה בתנור, בשני טעמים טעימים במיוחד שמאפשרים ליהנות מחטיף טעים ומפנק עם רק 50% מכמות השומן, ביחס לתפוצ'יפס הקלאסי. המוצר החדש הינו חטיף תפוח אדמה אפוי בתנור ומתובל בעדינות, בעל מרקם קליל וקריספי, בשני טעמים חדשים: עשבי תיבול  ויוגורט שום שמיר. לאחר שניסינו - החטיפים האפויים החדשים של תפוצ'יפס עשו לנו נעים בפה! מדובר במוצרים מתובלים שבהתחלה קצת קשה לקבל, אך מתרגלים ומתמכרים במהירות הבזק. אהבנו במיוחד את טעם היוגורט שום שמיר, שבתור הגרסה המחודשת והאפויה לא היה אפשר להפסיק לזלול אותו, שכן הוא היה קליל, פחות טובע בשמן, ויותר מזמין. ציון: 9/10. 

מחיר: 4₪

בחירת המערכת
בחירת המערכת © צילום: סטודיו שטראוס

הגלידות החדשות של פלדמן

בהמשך להשקת גלידות הקיץ לשנת 2019 מציגה חברת הגלידות של פלדמן שני מוצרים חדשים וטעימים במיוחד: קסטה COOKIES - גלידת וניל חלבי בשומן צמחי עם ביסקוויט שוקולד, ושלגון לילדים - לב מרשמלו, שלגון חלבי בשומן צמחי בטעמי מרשמלו, בציפוי המכיל שוקולד וסוכריות מזרה צבעוניות מאורכות. לאחר שניסינו - הקסטה החדשה של גלידות פלדמן הינה בגודל מדויק, ובטעמים מרעננים. הביסקוויט עמד בצורה מאוזנת ומשולבת נכון עם המילוי בפנים. עם זאת את גלידת השלגון פחות אהבנו, שכן המילוי לא הזכיר לנו כל כך מרשמלו, והשוקולד לא השתלב לנו נכון עם הטעמים. ציון כולל: 7.5/10. 

מחיר: 6₪

מרעננים חדשים של הקיץ
הקיץ הגיע רישמית © צילום: סטודיו פלדמן

נשנוש בריא וכיף

"נשנושי גזר" של שטראוס, מהווים פתרון צריכה זמין ובריא לגזר קטן מהשדה אל הצרכן, ללא עיבוד. מה שמעניק למוצר חיי מדף ארוכים יותר, מרקם קראנצ'י ושומר על ערכיו התזונתיים של הירק. שטראוס גם שמחה להיכנס לעולמות ייחודיים בתחום הירקות, ולהנגיש לצרכן מוצר המשמש את מטבחי הקולינריה המובילים בעולם.  הם מציעים MIX של גזרים צבעוניים, כשהצבעים השונים של הגזרים, בייחוד אלו הכהים יותר, מעידים על עושר בבטא קרוטן - נגזרת של ויטמין A ואנתוציאננים, שהם נוגדי חמצון חשובים. לאחר שניסינו - אין דבר יותר מרגש מנשנושים בריאים, שהם גם טעימים! נשנושי הגזר הם פתרון נהדר, טעים, ומספק, לכל הפסקת צהריים, או נשנוש בריא בין ארוחות. הגזרים קומפקטיים, החפיסה נוחה לניידות, והטעם מוכר ואהוב. את טעמם של הגזרים הצבעוניים קצת פחות אהבנו, שכן מדובר בטעמי לוואי שהיה לנו קשה לקבל. אנו בטוחים כי מדובר בערכים תזונתיים נהדרים, אך היינו מעדיפים את הצורה והצבע המוכר והידוע של הגזר האהוב. ציון כולל: 7.5.

מחיר: 9.90-12.90₪

זה טוב גם לעיניים
זה טוב גם לעיניים © צילום: סטודיו שטראוס

 

הארטיק שמשגע את כולם

קראנצ' בשיתוף עם סויטסויט מחדשים לנו לקראת הקיץ, ויוצאים במהדורה עם פעילות סטורי, כשמסתתר לו האשטאג על המקל. מדובר בארטיק בצבעי אינסטגרם - כשהצבעים החיצוניים הינם שוקולד ורוד ולבן - ובפנים מתחבא לו מילוי בצבעי כתום וורוד בטעם וניל. לאחר שניסינו - מדובר במוצר עם קונספט מגניב, עכשווי ומוכר. הצבעים מושכים, הרעיון מסקרן, וכל האריזה נוצצת ומזמינה. הארטיק עצמו מצופה בשוקולד לבן בצבעים שונים - מה שמקפיץ את הטעם של האטריק, וקצת מחפה על חוסר הטעם החד משמעי של המילוי. בגדול, מדובר בממתק מהנה במיוחד וברעיון מהנה אפילו יותר. ציון: 8/10. 

המרענן הרשמי של הקיץ
המרענן הרשמי של הקיץ © באדיבות גלידות נסטלה

שבועות בפתח

שטראוס מזון טרי מציגה לקראת שבועות: סדרת פסטה מצוננת תחת המותג החדש eat good. סדרת פסטה מצוננת בארבעה טעמים: טורטליני פטריות, רביולי בטטה, רביולי במילוי גבינות ורביולי תרד וגבינות. כשרות: פטריות ובטטה – פרווה, רביולי גבינות, חלבי. לאחר שניסינו - הפסטות החדשות של שטראוס הגיעו בדיוק בזמן לקראת חג הגבינות - שבועות, וכשבישלנו אותן גילינו מרקמים רכים ומילויים מפקנים. אהבנו במיוחד את רביולי הגבינות שניחן בטעם חזק ומענג. ציון: 9/10.

מחיר: 19.90₪

חג שבועות שמח!
חג שבועות שמח! © צילום: סטודייו שטראוס

 

תגובות