Food feed: זה מה שחשבנו על הפיצה החריפה. adobestock

Food feed: זה מה שחשבנו על הפיצה החריפה

מותג השוקולד משנה מארז, סירופ להכנת שייקים ומגנום בכוסות אישיות - התנסינו במוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו עליהם

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

rebar בתוספת חלבון

rebar משיקה תוספות חלבון ייחודיות המיועדות להעשיר כל משקה ב-20 גרם חלבון באמצעות מנה אישית מדודה מראש, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. החברה משיקה שקית אישית של חלבון בטעם נייטרלי, עם השפעה מינימאלית על טעמי המשקאות המוכרים, ושקית אישית של חלבון בטעם וניל, ללא ממתיקים מלאכותיים. המוצרים החדשים מיוצרים מחלבוני מי גבינה WHEY וחלבוני חלב ומכאן ייחודם. תוספות החלבון החדשות נמכרות כתוספת שדרוג לכל המשקאות הנמכרים בסניפים וכן ניתנות לרכישה הביתה כמנות מדודות. מחיר שקית חלבון: 6₪. לאחר שניסינו: בהחלט מוצלח ולא מורגש, מרענן וכייפי. ציון: 9/10

© אפשרת אשל, יחסי ציבור

סירופ להכנת שייק

סירופים החדשים מועשרים בוויטמין D ומיועדים לערבוב עם חלב או תחליפי חלב ליצירת משקאות. הסירופים בטעמי תות ובננה ישווקו בבקבוק של 750 מ"ל ומיועדים להכנת 37 כוסות משקה. לאחר שניסינו: על פניו רעיון מפתיע, יצירתי ומרענן קצת את עולם הסירופים שהתרגלנו אליהם ממשקאות מסגנון הפטל, אבל משהו פה לא בדיוק עבד לנו. אומנם אכן היה טעם של שייק, אבל הטעם היה חזק מדי, הוראת ההכנה על הבקבוק די קטנות ובקלות אפשר לפספס אותן ובגדול היינו שמחים פשוט לקבל משקה מוכן. עם זאת, זה בהחלט הפתיע ועם עוד קצת שיפור זה לגמרי הטרנד הבא בעולם הילדים. ציון: 7/10.

© צילום OPEN

מתחדשים באריזה

מותג השוקולד של נסטלה, סמארטיס (Smarties), מחליף את האריזות לאריזות נייר ומכריז: עד סוף 2021 כל אריזות מוצרי סמארטיס יהפכו לאריזות נייר.

© סטודיו אסם

פיצה רולטה

דומינו'ס פיצה משיקה: פיצה רולטה - פיצה תמימה למראה שבה מסתתרים כמה משולשים לוהטים במיוחד שמכילים לא פחות מטבסקו סקורפיון אכזרי בטירוף (שחריף פי 20 מהטבסקו האדום). אתם לא יודעים על איזה משולש תיפלו. לאחר שניסינו: בהתחלה כנרא הנפלנו על משולש נורמלי כי הוא היה פיקנטי במידה מסויימת, רק לאחר שלקחנו משולש נוסף הבנו שהמזל לא תמיד לטובתנו. בהחלט מדובר בסלייסים חריפים מדי, כאלו שידגדגו לכם באוזניים ויגרמו לכם לחפש אחר חלב או כל דרך אחרת לצנן את הגוף. מדובר בפיצה אכזרית שהיא מתאימה לקונספט שלה - כמשחרק (או לכאלו שבאמת אוהבים חריף מוגזם). בקיצור - למשחק כאן, סתם ככה למאכל - לגמרי לא כי לא יצאנו מהשירותים יומיים. ציון: 8/10 על הקונספט, 6/10 על הטעם.

© באדיבות דומינו'ס פיצה

מגנום-עכשיו גם בכוסות אישיות

מגנום מבית גלידת שטראוס, משיק מגנום בכוסות אישיות בשני טעמים: וניל קלאסיק - גלידת שמנת בטעם וניל עם שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד מריר; וניל שקדים – גלידת שמנת בטעם וניל עם שקדים מסוכרים, שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד חלב. הכוסות האישיות, הן למעשה אדפטציה לשניים ממוצרי סדרת הפיינטים של מגנום שהושקו השנה רק עם מתכון מיוחד המותאם לפורמט של כוס אישית. לאחר שניסינו: אין ספק מדובר בקינוח קליל, טעים ושבא בול. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

טעמים חדשים של פתית

לאחר שהשיק את סדרת "פתית צ'יפס" במותג השיקו טעמים חדשים: בטטה סגולה בטעם שמנת בצל וחטיף עם חומוס, אפונה ושעועית. הסדרה אינה נושאת מדבקות אדומות ומכילה פחות מ-100 קלוריות לשקית. בנוסף מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן, ללא טיגון וטבעוניים לחלוטין. לאחר שניסינו: טעם הבטטה היה שנוי במחלוקת בקרב חברי המערכת - חלק אהבו בטירוף וחלק לא יכלו אפילו להריח את המוצר, לעומת זאת טעם החומוס האפונה והשעועית היה טעים והרגיש כמו צ'יפס קלאסי. בסך הכל מוצר נחמד, טעים ופתרון בריא יותר לעומת חטיפים אחרים. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות