Food feed: מאכלים למונדיאל ופסטיבל שקשוקות. יחצ בנדיקט

Food feed: מאכלים למונדיאל ופסטיבל שקשוקות

טירוף המונדיאל הגיע גם למוצרי המזון, מרקי החורף החריפים כבר כאן, משקה הפסיטוק שמשגע את הרשת וגם - ביקרנו בפסטיבל הכי ישראלי שיש

פסטיבל השקשוקות

עד ה-15 בדצמבר יציינו במסעדות בנדיקט ברחבי הארץ את ה-"Shakshuka fast", פסטיבל קולינרי שיעשה כבוד לשקשוקה. השקשוקות יוגשו בליווי מנת ניגוב מתאימה -התאילנדית וההודית הטבעונית, עם לחמניות סטיקי רייס (קונספט חדש ובלעדי של בנדיקט), המקסיקנית, שמגיעה עם נאצ'וס ועוד . חלקן תוגשנה עם חלה טרייה אישית ממאפיית בנדיקט. בנוסף, לראשונה בישראל יגישו בבנדיקט שקשוקה הודית טבעונית הכוללת ביצי "Yo-Egg" טבעוניות עלומות על תבשיל תפוחי אדמה, תרד ותבלינים הודיים, קרם קוקוס, אפונה וכרובית מטוגנת. לאחר שניסינו: לגמרי ממליצים על השקשוקה הצהובה עם הפולנטה, שהייתה פשוט מעולה! מי ידע שביצים ופולנטה הם שילוב מצויין לארוחה. בנוסף, אם אתם חובבי בשר כמונו, אל תוותרו על המקסיקנית, שקשוקה עם בשר אונטריב בבישול ארוך, המוגשת עם נא'צוס ושמנת חמוצה. ציון: 9/10.

© יחצ בנדיקט

רטבים חדשים

המותג הלמנס השיק שני רטבים חדשים במהדורה מיוחדת: רוטב סלט בנוסח איטלקי בטעם בזיליקום ואורגנו ורוטב לסלט בנוסח ישראלי בטעם לימון וזעתר, בנוסף, המותג קנור השיק רוטב אסייתי חדש למוקפץ. לאחר שניסינו: טעמים מפתיעים, כייפים בפה ואכן ים תיכוניים (שני הראשונים). באשר לרוטב האסייתי - די רגיל ולא מיוחד. ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

המרקים של קנור לחורף

קנור משיקה את הסדרה החריפה של נמס בכוס עם שני טעמים מרגשים: מרק עדשים חריף ומרק עגבניות חריף. לאחר שניסינו: אין ספק ששניהם טעימים, אך לא שניהם חריפים כמובטח. טעם העדשים בקושי מאזכר פיקנטיות כלשהי, לעומת מרק העגבניות שאכן היה חריף. ציון: 8/10. 

© יחסי ציבור

חטיפים למונדיאל

באסם השיקו חטיפים חדשים במהדורות למונדיאל: במבה במילוי קרם בטעם בראוניז - פייר? לא עפנו עליו. הוא סבבה, אבל לא יותר מזה. הטעם לא מפתיע ומרגיש כאילו היה קיים. ציון: 7/10; בייגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל: אמאל׳ה! פשוט מושלם. גולות הכותרת של ההשקות החדשות והלוואי שישאירו במדפים. מדובר בשני שילובים מוצלחים במיוחד. ציון: 10/10. במבה ביסלי-ברביקיו מיקס: כל שילוב של במבה וביסלי הוא אלוהי מבחינתנו. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

משקה פיסטוק

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס השיקה משקה חלב בטעם פיסטוק. לאחר שניסינו: צבע מפתיע ומסקרן, בהתאם לטרנד. הטעם? ובכן, קצת של גלידת פרווה בטעם פיסטוק. חלקנו אהבנו וחלקנו פחות... ציון: 7.5/10.

© סטודיו שטראוס

פתי בר פינוקים בטעם תותים בשמנת

אסם השיקה את הטעם החדש פתיבר פינוקים בטעם תותים בשמנת. לאחר שניסינו: מותאם חובבי הטעם, וגם לאלו שקצת פחות. בסך הכל טעים ונשנוש כייפי עם הקפה של הבוקר. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

אבוקדו מוכן

"חקלאי גרנות" תחל לשווק אבוקדו בשל מוכן לאכילה. לאחר שניסנו: הפרי האהוב עלינו ולא סתם! לפשוט וטעים. ציון: 9/10.

 

© אחיקם חיים, יחסי ציבור

חלוה חדשה

 

חברת "אחוה" השיקה חלוה עם אגוזי לוז! לאחר שניסינו: שילוב מעולה ועם כמה שזה נשמע ״חטיף מבוגר״ - תתפלאו לגלות כמה זה פשוט חלומי. ציון: 9/10.

 

© יעל האן, יחסי ציבור

גבינה טבעונית חדשה

 

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי. לאחר שניסינו: פתרון מעולה, יעיל וכזה שלגמרי לא חוטא בטעם לוואי, כמו מוצרים רבים בתחום. ציון: 8/10.

© אביב קרוט, יחסי ציבור

חבילת המונדיאל של גולדה

לכבוד חודש הכדורגל של משחקי האליפות, הרשת השיקה חבילות מוצרים ייחודיות לצפייה במשחקים, בנוסף לגלידת פיצוחים חדשה. גולדת פיצוחים הכוללת פיסטוק מלוח וקשיו, פיצוח מושלם בין מתוק למלוח, והצופים במשחקים ישמחו לגלות שהפיצוחים כבר בפנים. ציון: 10/10! פשוט תענוג לחיך ושילוב מצטיין בין מתוק למלוח. בנוסף, חבילות הפיצוחים יכללו כדור מתנה רק לרוכשים בסניפי גולדה או באפליקציית המשלוחים של גולדה ועד לגמר המלאי.  

© אמיר מנחם, My Social

פריגת MIX

במותג המשקאות השיקו את סדרת ה-MIX: תות בננה (שלא הפתיע), אפרסק משמש (חמוד וחביב לגמרי) ואננס-בננה-אגס - הטעם המצטיין בין שלושת הטעמים. ציון: 7/10.

© סטודיו Open
תגובות