Food feed: הקאמבק שהחזיר אותנו לילדות. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הקאמבק שהחזיר אותנו לילדות

חטיף הטיקטוק שמגיע עד הבית, קולקציית עוגיות, החטיפים המלוחים שאסור לפספס והגלידות שיעשו לכם את הקיץ • התנסינו במוצרים החדשים על המדף, וזה מה שחשבנו

 

מנות חמות חדשות

אסם משיקה מנה חמה בטעם עוף וחלב קוקוס ומנה חמה בטעם עוף וקארי. לאחר שניסינו: טעם הקארי לא היה מרגש במיוחד, קצת משהו שכבר ניסינו - אבל עדיין טעים. טעם חלב הקוקוס - מעולה! מרענן, נותן ארומה בינלאומית, לגמרי מומלץ. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

וופר ברביקיו-דבש

ברגר קינג ישראל משיקה במהדורה מוגבלת, לחודש בלבד, וופר ברביקיו-דבש, עם רוטב שפותח והותאם במיוחד לחך הישראלי, במינון ששומר על איזון מדויק של שילוב טעמים מתוקים, מעושנים ומלוחים. הרוטב החדש מושק בשיתוף פעולה עם שטראוס, שמשיקה בימים אלו תפוצ'יפס חדש בטעם ברביקיו דבש, הנחשב לפופולארי במיוחד בחטיפי הצ'יפס בעולם בקטגוריית החטיפים המלוחים. במסגרת שיתוף הפעולה, בקניית כריך או ארוחת וופר ברביקיו-דבש, יצורף חטיף התפוצ'יפס החדש, במשקל 50 גרם, במתנה. לאחר שניסינו: רוטב מעולה שגרם לנו לרצות לאכול עוד כמה וכמה המבורגרים. שיתוף פעולה מתבקש ונכון. ציון: 9/10.

© באדיבות ברגר קינג ישראל

תפריט קיץ מרענן

רשת B-FRESH משיקה תפריט קיץ B-BUBBLE: התפריט מציע משקאות בשתי קטגוריות של טעמים: B-BUBBLE TEA, חליטות תה באבל צוננות ומפתיעות ומשקאות B-BUBBLE BRULEE עשירים בטעמים, כאשר כל המשקאות מועשרים בפניני טפיוקה טעימים וכדורי BOBA בטעמי פירות לחיזוק הטעם וחווית השתיה. יחד עם תפריט הקיץ החדש, הרשת משיקה כוסות שקופות רב פעמיות, לשימוש חוזר, אותן ניתן לקחת הביתה לאחר סיום המשקה. לאחר שניסינו: השייקים המגניבים והטעימים של B-fresh עכשיו בטעמים חדשים ומרעננים לקיץ, עם כדורי טפיוקה כמובן. ולא רק, המשקאות מגיעים בעיצוב מיוחד, בכוס שקופה כדי שנוכל לצלם את המשקה המגניב והצבעוני לאינסטוש! אנחנו אהבנו את קטגוריית הבאבל ברולה עם תוספת קצפת. ציון: 8/10.

© גיל אבירם, יחסי ציבור

עכשיו גם בטעם וניל

קוואקר, מבית שטראוס, מתרחב למדף החטיפים ומשיק חטיף חדש עם שיבולת שועל בטעם וניל. לאחר שניסינו: אין ספק שהטעם הקלאסי שהושק בעבר נטמע בשוק והפך לאחד הבולטים כאן, אך לגבי טעם הוניל - אנחנו קצת בספק. זה אומנם לא טעים יתר על המידה, אך גם החך שלנו לא בדיוק רגיל לטעם. יש בו משהו שונה שלא בדיוק יגרום לנו לרכוש שוב. נחמד, וזהו. ציון: 5/10.

© באדיבות שטראוס

ליבת קרמל

חברת בן & ג'ריס ישראל משיקה את 'הסולטד קרמל' - גלידת שמנת עם בלונדי בראוניס וליבת קרמל מלוח. הגלידה מכילה שילוב של מתוק ומלוח, בשילוב בראוני בלונדיס וליבה בטעם קרמל מלוח. לאחר שניסינו: בהחלט טעים, אבל הליבה הרגישה כאילו סתם מרחו בפנים גוש ממרח בטעם שהזכיר ריבת חלב. ציון: 6/10.

© באדיבות יחסי ציבור

חתיכות בייגלה

מותג המלוחים "צ'וקטה סולטי" משיק חתיכות בייגלה בשני טעמים: חרדל דבש ובצל המוכר והאהוב, ובטעם סרירצ'ה וצ'דר – ייחודי בשוק! רוטב הסרירצ'ה הוא רוטב צ'ילי תאילנדי חריף שהפך לאחרונה לשם דבר במטבחים השונים ומשולב במגוון מנות. לאחר שניסינו: בהחלט טעים וכיף לנשנוש, אך עדיין היה חסר לנו משהו בטעם כדי להפוך אותו למושלם כמו המתחרים הבולטים. ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מהדורה מוגבלת לקיץ של צי'טוס

המותג צ'יטוס מבית שטראוס, משיק חטיף גבינה חדש על בסיס חטיף הפאפס האהוב. בעקבות ההצלחה הגדולה של חטיף הצ'יטוס פאפס גבינה, יוצא המותג במהדורה מוגבלת לשלושה חודשים עם צ'יטוס פאפס בצורת זיגזג ענק. לאחר שניסינו: אוהבים את הצ׳יטוס האדום בטעם גבינה? מדובר בטעם זהה רק נמס בפה. לגמרי הפתעה נעימה וטעימה שאנו ממליצים לנסות! אגב, אהבנו אותו יותר מאשר הפאפס הקודם שהושק. ציון: 9/10.

© באדיבות שטראוס

מקסיקו בישראל

חברת מוצרי המזון 'מקסיקו ישראל טרייד' משיקה מגוון מוצרי מזון מקסיקנים ברשתות השיווק של המותגים מהמובילים בעולם. המוצרים הנמצאים כרגע בשלבי הפצה: SALMAS קרקר טעים להפליא עשוי מקמח תירס, אפוי וללא גלוטן CHOLULA- רוטב חריף מבית מקורמיק אשר מתחרה ישירות בטבסקו אם כי טעמו משובח יותר, עדין יותר ומוביל בעולם בכמות ובאיכות CAREY – חברה מובילה בדרום אמריקה ובארה"ב בתחום הסלסות האוטנטיות והאיכותיות המשווקת מוצריה לכול רשתות הסופרמרקטים בארה"ב. לאחר שניסינו: אומנם טעם קצת של דוריטוס טבעי, אבל השילוב של הכל וטהרת המקסיקנים לגמרי מוסיפים לחווית הטעם, במיוחד עם המטבלים. ציון: 7/10.

© באדיבות מקסיקו ישראל טרייד

סדרת קרקרים חדשה

אסם -נסטלה משיקה סדרת קרקרים חדש תחת המותג האהוב אסם קריספי - ״קריספי קרקר כפרי״ ו״קריספי קרקר רוזמרין״. לאחר שניסינו: כמובטח מדובר בקרקרים פריכים במיוחד, מפנקים עם תוספות מפתיעות ומלאי טעם, משתלב אש עם ממרחים ומתבלים. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

קולקציית עוגיות ועוגות

רשת "מאפה נאמן" מוציאה מהתנור קולקציית עוגיות עם מגוון רחב של טעמים. הרשת מציעה מגוון עוגיות בטעמים חדשים ומסקרנים החל מעוגיות פאדג' שוקולד, עוגיות בריאות עם פירות יבשים, ענני שוקולד קוקוס, עוגיות נטיפי קרמל, אוזני פיל ללא תוספת סוכר ועוד. במחלקת העוגות תמצאו בין היתר גם עוגה קלילה וטעימה לצד הקפה, עוגת פקאן מייפל מושלמת ועוד. לאחר שניסינו: היצע מגוון, עשיר ובהחלט טעים! שמחנו לטעום מהכל וזה בהחלט עשה חשק לעוד. ציון: 8/10.

© גיל אביר

קאמבק עם טוויסט

המשקה הנוסטלגי האהוב והמוכר שנמכר בעבר בקרטונית, חוזר לאור בקשות רבות מצרכנים, בבקבוק אישי ונוח לשיקשוק ולשתייה בשני טעמים - מילקשייק שוקו: משקה חלב עם קקאו בתוספת סירופ שוקולד, במרקם סמיך ומפנק. מילקשייק פיסטוק: משקה חלב בטעם פיסטוק. לאחר שניסינו: טעם של ילדות שאי אפשר לבקר באמת. טעם הפיסטוק לעומתו - קצת מרגיש כמו גלידת פרווה בטעם פיסטוק. ציון: 7/10.

© סטודיו שטראוס

פינוקפה

רשת קפה עלית מבית שטראוס, פותחת את העונה הקיצית עם מגוון משקאות. לראשונה הרשת משיקה את משקה 'פינוקפה' לצד כוס רב-פעמית מגניבה לשתייה קרה, שמחליפה צבע ברגע שפוגשת משקה קר ומרענן. משקה 'פינוקפה' כולל שכבות אייס קפה, אייס ווניל או/ו אייס פיסטוק (בסניפים בהם טעם הפיסטוק נמצא), שברי עוגיות שוקולד, קצפת וקשית וופל שגם שותים ממנה וגם אוכלים אותה. לצד המשקה, הרשת מציעה גם כוס מרצ'נדייז רב-פעמית בגודל 700 מ"ל - בצבע חלבי שמחליפה את צבעה לאדום, כצבע המותג, ברגע שפוגשת משקה קר מתחת ל-15 מעלות צלזיוס, ולאחר מכן חוזרת לצבעה המקורי.

© אנטולי מיכאלו

חוגגים 20

רשת הסושי האהובה – FRAME חוגגת 20 שנים רשת FRAME חוגגת 20 שנים לסניפה הראשון ברמת החייל ומציעה מגוון מגשי סושי ומנות ייחודיות. לאחר שניסינו: יש סיבה להצלחה במשך 20 שנה, ובהחלט נהננו מהאיכות ומהטעמים! ציון: 10/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מהטיקטוק - עד הבית

לאור הביקוש, Franui, חטיף הפטל הקפוא והאהוב מברילוצ'ה, חוזר ליאנגו דלי. בעקבות ההצלחה המסחררת, ולאור ביקוש צרכנים, יאנגו דלי מחזירה את המותג האהוב Franui ומכריזה על השקה מחודשת; מעתה, ניתן יהיה לחזור ולרכוש את החטיף האהוב באפליקציית החברה.

© באדיבות יאנגו דלי

קראנץ׳ קורנפלקס, אבל אחר...

רשת הגלידריות לג'נדה מרעננת את תחילת הקיץ בטעמים מפתיעים במיוחד: גלידת נוטלה מסקרפונה, מקפא קיץ טרופי מרענן והלהיט- קראנץ' קורנפלקס. לאחר שניסינו: ביצוע מעולה של הטעמים. המקפא הטרופי - היה קצת ״רגיל״ לטעמנו, כל השאר לגמרי מהטעמים שנשוב להזמין ברשת. ציון: 8/10.

© יערה גדרון

פינוקים מהטבע

שקדיה מרחיבה את מגוון הפיצוחים ומציגה שני סוגי תערובות חדשים ומעניינים, אשר מגיעים במארז ענק של 450 גרם. כל מארז מתאים להגשה, אירוח, טיולים וכמובן לנשנוש. תערובת פיצוחים מטורפת: בוטנים קלויים, בוטנים מצופים, תירס קלוי, קשיו קלוי, פיסטוק קלוי |  תערובת פיצוחים משוגעת: בוטנים קלויים, בוטנים מצופים, אפונה מטוגנת, תירס קלוי, שקדים קלופים. לאחר שניסינו: שילוב של כל מה שצריך בפיצוחים, לגמרי אהבנו את ההיצע ואת הטעם אף יותר. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור
תגיות
תגובות