חוזרים ללימודים: הרשתות מציעות מגוון מוצרים וציוד לבית הספר. Adobe Stock

חוזרים ללימודים: הרשתות מציעות מגוון מוצרים וציוד לבית הספר

קלמרים, כלי כתיבה, מוצרי נייר, תיקים ואפילו בקבוקים רב פעמיים - איפה תוכלו למצוא את הפריטים הכי שווים ומלאי סטייל שיעשו לכם חשק להתחיל כבר את שנת הלימודים

 אומנם אנחנו עדיין באוגוסט ופתיחת שנת הלימודים נראית אולי קצת רחוקה לחלק מאיתנו, אבל זה בהחלט הזמן להתחיל לתכנן, לחשוב ואף לקנות את הציוד הדרוש לכם לבית הספר - החל מתיקים (מי שצריך לחדש) ועד לכלי כתיבה. אספנו עבורכם מגוון רשתות שמציעות ציוד ואביזרים שיעשו לכם חשק לחזור לספסל הלימודים

עוד באתר פרוגי: 

ג'מבו סטוק

הרשת משיקה את קולקציית החזרה לבית הספר והגן לילדים ונוער, החל מ-50 אגורות ועד 35.90 ₪ בלבד הכוללת: תיקים וילקוטים, קלמרים, מחברות ויומנים, קלסרים, מכשירי כתיבה, קופסאות אוכל מעוצבות, בקבוקי שתיה אקולוגיים ועוד. את הקולקציה ניתן ברשת חנויות ג'מבו סטוק ברחבי הארץ ובחנות האונליין.

הכל עד35.90 שקלים © באדיבות יחסי ציבור

קרביץ

לקראת שנת הלימודים החדשה, קרביץ מציגה את כל המוצרים והחידושים שלה במגוון רחב של מוצרים הנושאים תו תקן ישראלי, בטווח מחירים רחב.  בין המוצרים שהרשת מציעה תוכלו למצוא  תיקים, קלמרים, מחברות, עטים, בקבוקים, מוצרי אלקטרוניקה לתלמיד ועוד, לצד שיתופי פעולה ייחודיים כדוגמת המוצרים של MISMAS – משפט אחד ביום ועוד. 

תמהיל המוצרים ברשת משלב בין מותגים מובילים לבין מותג הבית שהורחב השנה ב- 40% וכולל את מותגי הבית: SKETCH, STREET ART, PIXIE , BLOOM  והמותג הבלעדי: PARKLAND.

מיסמס מחכה לכם בקרביץ© באדיבות יחסי ציבור

YOLO

לראשונה רשת YOLO עובדת בשיתוף פעולה עם אתר האופנה TERMINAL X. באתר ובדוכני הרשת תוכלו למצוא מגוון של ציוד לבית הספר בעיצובים מיוחדים ולא שגרתיים כמו קלמרים (רק אנחנו מאוהבים בקלמר בצורת צ'יפס?), מחברות, מרקרים, עטים, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה רב פעמיים ועוד.

 SHUGIS

אם בא לכם להיות מיוחדים ושיהיה לכם פריט שלא יהיה לאף אחד אחר (ותסמכו עלינו - לא יהיה את זה לאף אחד אחר), שוגיס מציעים תיקים מחברות ויומנים עם הדפס של הפנים שלכם (טוב, אפשר גם של חיית המחמד).  

כי מי לא היה רוצה את הפנים שלו על מחברת פייטים? © באדיבות יחסי ציבור

פלפוט

פלפוט מציעה לכם לחזור ללימודים וגם לעשות מעשה טוב על למען ילדים הסובלים מחרמות.  על כל רכישת ציוד חזרה לבית הספר תתרום פלפוט 15% מסכום הקנייה לעמותת "מצמיחים" להפחתת אלימות וחרמות בבתי הספר (מזינים קוד קופון: מצמיחים ונהנים מנתינה לקהילה). באתר החברה תוכלו למצוא במגוון מחירים ציוד כמו תיקים, מחברות, כלי כתיבה, יומנים, קלסרים ועוד. 

חברים, אלו מרקרים!© סטודיו פלפוט

 לוני טונס

אם אתם מכורים לדמויות לוני טונס כמוני, אז חנות הפופ-אפ החדשה והרשמית של המותג שנפתחה בדיזנגוף סנטר היא בדיוק החנות עבורכם! וגם פה תוכלו למצוא דברים לבית הספר כמו מחברות מעוצבות עם כל הדמויות האהובות, ובקבוקי שתייה אישיים. החנות תפעל עד ה-21.8.2020. 

© רן חסן

 

תגובות